@ marion aan de ene kant erg aandoenlijk dat ie jou zo mist en zo begaan met je is, aan de andere kant een beetje zorgelijk… of niet?!
goede morgen…
zo te lezen hebben jullie het gister gezllig gehad…gelukkig ![]()
@bloem…ka en ko huppelen al door het hele huis…leukzz…
@viva…ondertussen al iets van zoon gehoord…? alles goed…?
@marion…tja kids…;)maar gelukkig kwam ie vanmorgen er wel goed uit
@werkende…werkze
@lle…fijne dag
ik ben al op school geweest…toets week…moest 2 dingen inleveren…nu das alweer thuis…
dadelijk ff naar stage…en dan naar de schoonheidsvriendinntje…moet dr toch n beetje uitzien zaterdag ;)…
ohhh…'t schiet op:D:D
Goedemorgen :dag:
Even snel alles bijgelezen aan de foon ![]()
Bloem, Ka en Ko lekker aan het huppelen… juist veel oppakken enzo!! Nu kun je ze namelijk makkelijker tam krijgen dan straks… Gewoon in hun nekvel van de grond pakken (nee is niet zielug) en dan op schoot zetten. Je pakt iets lekkers waar ze in mogen knagen en onderwijl zij zitten te knabbelen, doe jij niet anders dan aaien, aaien en aaien. Is echt de beste manier… heb zelf namelijk goede voorbeelden gehad. Heb eerst 1 konijn gehad… steeds mee op schoot gezeten enzo… konijn was net een hond… kwam als je hem riep en hupte achter je aan… Die andere 2 veeeeel minder gepakt, af en toe een aai over hun bol en verder hun gang laten gaan… De een begon te bijten/grommen de ander was in paniek als je er al naar keek… Gewoon zo veel mogelijk pakken en aaien
Als je ze in hun nekvel pakt, maakt hun lichaam een stof aan waar ze rustig van worden… is dus absoluut niet zielig!!!
Marion, de bent dus nog lekker bezig geweest gisteravond met J.
Gelukkig kon hij vanmorgen goed wakker worden.
Beps, lekker kort dagje vandaag…
Verder geloof ik niet veel vergeten?? Of toch wel??
@ damber ik ga t helemaal proberen al zit er amper velletje daaro
de dierenarts al gebeld
mannetje is 50 eurie, vrouwtje 95…
ppff… weet niet of ik ze allebei nu al ga helpen… kan met een weekje ofzo
ga ik nog ff overna denken…
Goedemorgen allen.
Zo, iedereen alweer fris en fruitig aan of op het werk en alweer druk doende hier op het forum geweest. ![]()
@Marion: Dus je had nog even werk aan de winkel toen je thuis kwam, zeg maar. Misschien vanavond wat vroeger naar bed om je tekort in te halen. ![]()
Wou eigenlijk ook nog wel even zeggen, dat ik het ook heel leuk vond dat Raak als nieuweling erbij was en zich meteen zo lekker aanpaste. Ik vond het heel leuk om met je kennis gemaakt te hebben. ![]()
Ik ben ook al weer aardig in mijn ritme. Zo nog even een bakkie doen met kokkie en dan ook werken en dan vanmiddag ff weer voor mijzelf op controle naar ZH, voor dat schouderpukkeltje, wat ooit weggehaald is.
@Kaylo: Wat zijtte gij stil. Kom op meid, gooi je haar los. Whats up? Of stuur anders een van ons even een PB. Wil vaak heel goed helpen even je hart te luchten, als je het niet in het openbaar wil/kan doen. Is maar een tip hoor! :kus:
In ieder geval… iedereen werkse of whatever en tot laters.
Goeiemorgen,
Heb wel goed geslapen, maar vroeg wakker. Had mezelf nog wel voorgenomen om uit te slapen vandaag:(. Nou ja heb ik wat aan mn dag zullen we maar denken.
@Bloem: Wij hadden ook een mannetje en vrouwtje, zaten samen in een ren buiten met een schot er tussen. Je raad het al, vrouwtje was er overheen gekomen met als gevolg dat ze een hoop lol hadden en wij ook een week of 6 later:biggrin:. Op advies van de dierenarts toen het mannetje laten helpen omdat het een minder grote ingreep is en konijnen niet goed tegen narcose en stress kunnen.
@Roanna: Succes in het zh vanmiddag
@Raak: Ben het met Roanna eens, vond het leuk om je ook een keer in het eggie te zien.
@Kaylo::kus:
@Marion: J. nog laat wakker, wel lief dat hij wil weten hoe jij het gehad hebt.
@ toos veels te vroeg wakker? moet je nog crocken?
ik moet ze idd laten helpen, wil ze gewoon bijelkaar hebben en geen kleintjes… twijfel nu alleen of ik ook het vrouwtje moet laten doen… is wel beter ivm gedrag zindelijkheid en gezondheidsproblemen op de lange termijn…
Roanna : gaat nu wel hoor, maar zijn soms van die weekends, … Beetje depri, gaat wel over :kus:
Kaylo, kom op meid een beetje voorjaarsdip…dikke knuf…
viva : :kus:
Goeiemorgen allemaal,
Marion, dat was dus nog een hele toer gisterenavond bij thuiskomst met je zoon! Gelukkig kon hij er wel goed uitkomen vanmorgen. Gaat hij vast vanavond er vroeg in om in te halen.
Iedereen weer fris en fruitig op vanmorgen? Dat het uur verzet is merk ik zelf wel hoor! Normaal gesproken jump ik mijn bed uit als de wekker gaat, maar vanmorgen was daar toch even geen sprake van haha!
Ik geef hier nog even het adres door van de website van mijn zoon die naar Ethiopië gaat. Kijk er even op als je zin hebt…tis voor een goed doel!
www.wsl4edukans.nl
Iedereen een fijne dag en een mooie week!
probeer even mijn avatar te veranderen, nou niet dus
Hey!!
Ik ben ook weer aanwezig… Al voel ik me niet zo… Gister een super dag gehad, maar enorm last gekregen van al die rook… Mijn hele keel is naar de kl*te… haha Nou ja gaat ook wel weer over!!
Nu weer werken, en heb zo geen zin!!!
:dag:
Kaylo, dikke knuf voor jou
Ook voor jou Cyn
Ook ik sluit me bij de rest aan v.w.b. Raak… Vond het onwijs gezellig je te ontmoeten en met je te kletsen. Heb je alleen nog niet gespot… druk en geen saaie telefoon dus ![]()
Crazymar, spannend hoor… je zoon naar Ethiopië!!
Damber: Zit ![]()
En ik vond het ook super dat Raak erbij was!! Erg gezellig!!
hahahah blijf zit ![]()
t ontgaat me echt volkomen…
ikke in t lente zonnetje de meiden uitgelaten, strax nog ff boodschappies doen en dan is t alweer maandagavond…
owh en nog de middag werken
geen zin
veels te benauwd hiero…
Woehoe! Heb volgende week maandag ook maar vrij genomen!!! :biggrin:
Lekker hoor Cyn ![]()
Bloem, lekker met de dames naar buiten geweest… straks werken… hier is het ook weer megawarm… heb een truitje aan met een 3/4 mouwtje… pffffffff