trl- gaat goed, nu eindelijk echt op mijn kamer dus lekker relaxt.Hoe gaat het met jou, probeer trouwens zondag de cd’s gebrand te hebben
WR: Ga je ook mee zondag??!?!
cyn - ja wil wel heel graag weer komen, als jullie het goed vinden;)
@ trl, nou ja, op zich kan ik wel een betere manier verzinnen dan in de regen door de modder te lopen met 2 hondenflupjes, maar ach, kan nu eindelijk wat terugdoen voor mn ouders, dus ja, doe t graag…
WR,met mij gaat het ook goed hoor alles zijn gangetje he.Ok is goed van die cd’s maar als het niet lukt ook geen probleem hoor.
Club joy ??? Waar is dat ?
Bloem,altijd leuk toch om wat terug te doen,maar dacht dat jij zo’n dierenvriend was dat je het zoiezo wel graag doet.
WR: Uiteraard!!! Kom je meteen om 14.00 uur?
trl - club joy ligt net buiten Gümbet
cyn - ja moet even kijken hoe laat ik aan kom ben nog niet naar utrecht geweest vanuit H’lem
weet ook niet of dat rechtstreeks is… Anders zou je eerst naar a’dam of castricum moeten gaan… en vanaf daar met de trein naar utrecht.
Wr,dus je gaat toch wel daar werken dacht dat dat een beetje van de baan was.Maar leuk zeg …
@ trl ja tuurlijk ben ik wel een dierenvriend maar dit is echt een tijdelijke oplossing hoor. en tis leuk om een keer met die meiden te gaan wandelen, maar gisteren in de sneeuw, en vandaag in de regen… heb natuurlijk geen ene ruk zin meer nu ik terug ben…
anyway…
@ WR wat voor werk bij club joy?
trl - ja zit nog in dubio met mezelf, begin dinsdag bij een baan die me heel erg leuk lijkt, dus weet niet of ik dat wel wil opgeven, plus iemand leren kennen dus maakt de beslissing er ook niet makkelijker op, maar goed heb werk als ik er heen wil:)
WR,vanaf Haarlem 1 keer overstappen in amsterdam
TijdAdditionele informatieStationSpoorRichtingReisdetails
http://www.ns.nl/www.ns.nl/gfx/_ico/ico_train.gif
13:19 iHaarlem Spaarnwoude1Amsterdam CentraalStoptrein 4834 NS13:32 iAmsterdam Centraal2b
http://www.ns.nl/www.ns.nl/gfx/_ico/ico_train.gif
13:37 Amsterdam Centraal4Utrecht CentraalIntercity 849 NS 14:04 iUtrecht Centraal15
cyn- ja moet via a’dam kom dan rond 13.45 aan op utrecht
bloem - in het animatieteam, ik moet dan o.a de dans work-out’s verzorgen
trl- dank je
WR,altijd makkelijk om dat achter de hand te hebben.Leuk dat je iemand heb leren kennen.:wub:
Bloem,het moet natuurlijk ook wel leuk blijven he
trl - ja idd, en mocht ik gaan dan komt ie me ook wel opzoeken, dus heb nog 2 maanden voor ik hoef te beslissen
@ trl ja daarom
@ wr zou gewoon t ff aankijken of deze baan en persoon zo leuk zijn… kun je altijd nog eind mei beslissen wat je gaat doen, ja toch?
zo ik weer binnen, boodschappen in huis en de hut aan kant…
voelde me vanochtend beter als nu, maar ben ook niet echt ziek…beetje opgeblazen gevoel zeg maar.