TTT deel 85

Goeiemorgen,
@Bloem: Mooi verhaal!!
@Viva: Misschien lag het wel niet aan de schnitzel, er heerst iets van buikgriep
@Linda: Beterschap
@Cyn: leuk idee zo’n luiertaart, had er nog nooit van gehoord
Gisteren wezen klussen in huis van dochter, trap geverft en samen met schoonzus de boel schoongemaakt. Is echt leuk geworden. Heb trouwens gister turkse turum met puntjes op de u, gegeten. Is een nieuw wereldgerecht en echt lekker

Haha ik heb hier nog roze-koeken, of paaseitjes… Zal ik ff wat naar je sturen :wink:

@ cyn nee beter van niet
heb trouwens zin in aarbeien taart met slagroom… of slagroomtaart met aardbeestjes

@ toos, owh… klinkt… vreemd… turum? niet durum? want dat heb ik wel zien staan…

Goede morgen.

@TRL
Ja, ik ga (soms) als een trein. Ben nu bij les 18 gelooof ik :lol:

@Bloem
Zal straks je site eens lezen. Ben benieuwd naar je creatie.

@Cyn
Ziet er leuk uit die luiertaart.

@viva
Gelukkig weer een beetje opgeknapt.

@Toos
Had de durum ook gehaald pas. Toch maar eens een keer maken dan.

@Bloem: Zou ook heel goed kunnen, durum met puntjes op de u

owhkey… ik dacht al…
vraag me toch af of het niet gewoon makkelijker is om het bij de turk te halen, maar goed…

ik heb gisteren een hele zwik aan wereldgerechten gehaald. was in de super waar ikzelf normaal niet kom, goeieskoper, dus meteen inslaan!!

Zou het wel bij de turk willen halen, alleen … die hebben we hier niet:crybaby:. Het is trouwens simpel te maken, staat in een kwartiertje op tafel

Ik ga even boodschappen doen, maar weer eens verzinnen wat we vandaag moeten eten. Tot laterssss:dag:

ik vind de luiertaart wel echt leuk uitzien!! had er eerder eigenlijk nog nooit van gehoord…

durum…altijd lkkr :)vooral na het stappen :smiley: ja de turk hier is tot 6 's morgen open :wink:

aardbeien taart…ging dr nu ook wel in!!

ikke nu te werk…tot vanaaf…doeii

Filiz: deze luiertaart is niet zo bijzonder vind ik zelf… Mijne is veel voller met ook badeendjes enzo… :wink:

:ninja:

Wat is het hier nu ineens rustig :smiley:

Luiertaart… erg leuk!! Toen mijn broer en schoonzus gingen trouwen, heb ik een ‘bruidstaart’ gemaakt van toiletpapier, bloemetje met een lampje daarin en geld… ook erg leuk!!

ikke weer terug
hondjes uit en blij, buikje vol, mammie blij…

durum doner… anyplace, anytime… jammie
enneuhmmm iedereen ineens masaal aan de niet-eetbare-taarten??? :smiley:

Cyn,leuk zo’n luiertaart ben erg benieuwd naar de jouwe 110 luiers gebruikt dus dat moet een beste taart zijn.
Bloem,laat jij de honden in je pauze uit of ben je vrij?

in mn verlengde pauze ja…
werk dan ook langer door… strax om 5 uur nog een keer :retard:

Maar je doet het graag toch neem ik aan ?

hallo!

Ben ik weer eens een keer, hopelijk gaat het vanaf nu weer lukken om weer regelmatig mee te kletsen.

Ga niet meer alles terug lezen is echt te veel, alleen dit deel van begin doorgenomen dus even kijken wat ik nog weet.

kaylo- ook aan de hyves:)

linda- heeft een griepje te pakken, beterschap

cyn- leuk gehad in scheveningen en ingeschreven voor mexico, hopelijk kan je mee, ook nog creatief geweest voor een luiertaart

filiz- fijne vliegtijden, heerlijk je gaat alweer bijna

roanna- nieuwe stofzuiger in huis

beppie- druk met de cursus

toos - gisteren druk geklust en het nieuwe wereldgerecht gegeten

als ik wat vergeten ben sorry!

WR: Welkom terug again!!!

Damber: lijkt me ook leuk zo’n bruidstaart!!!
TRL: Foto volgt dus zaterdag… of anders zondag kun je het op mijn camera zien!

Cyn,okidoki
WR,welkom weer hier.Hoe gaat tie nu?

cyn - thnx:D