anyway
ikke was veels te laat in bed
en moest ff wat kwijt… en nou ben ik niet te beroerd om dat met jullie te delen
dus check mn log voor mn nieuwste creatie…
ikke te werk, oogjes zitten dichtgeplakt… gaaaappp
Bloemmie, het is weer prachtig geschreven echt waar!!!
Leuke foto’s ook van je huisje.
Ikke net al aan de strijk geweest, straks weer verder. Morgen weer aan het werk.
Voel me beter als gisteravond…gelukkig wel.
en dan straks weer boodschappen halen, heb geen idee wat ik vandaag nu weer eens moet koken…pfffffff.
En ik ben dit weer zo zat gadverdegadverdegadver.
Ik ga morgen naar de collega van mijn moeder… De kinderkamer bekijken… ze moet nog ruim 3 weken… en dan is ze uitgerekend. :biggrin:… en ik heb voor haar dus een luiertaart gemaakt… en die krijgt ze dan al… want als ze uitgerekend is zit ik in Maleisie…
@viva…gelukkig dat je je alweer wat beter voelt!! @marion…ja 't schiet nu lkkr op @trl…;)gister avond was de sneeuw hier al weg @cyn…morgen lkkr shoppen @werkende…werkze
Bloem: haha geen volgescheten luiers hoor… Is een taart gemaakt van allemaal (schone) luiers… en dan versierd met slabbetjes, zwitsal producten… ik zal zaterdag even een foto plaatsen ervan…
Opgerolde Pampe*s en die maak je dan in de vorm van een taart en bouw je dan op, met allerlei babyspulletjes, totdat het de vorm van een “echte” taart heeft. Wij doen dan regelmatig voor collega’s.
Ik moet nu gaan
Ikke 10 over twee op het CS in Utrecht. Wie wacht er ff op mij? Please? :paranoid::dag:
Bloem: haha nee niet eetbaar… Gewoon echte luiers… Pampers… deze oprollen… allemaal 1 voor 1… zal eens kijken op google of ik iets kan vinden dat er op lijkt…