WR,spannende vooruitzichten dus voor je.
Viva,weer druk geweest met poetsen en boodschappen,nu ff rustig aan doen hoor tijd voor jezelf
bloem- idd zo denk ik er ook over
viva- ook weer druk geweest vandaag, hopelijk krijg je geen griepje ofzo
Nou nee, op griep zit ik echt niet te wachten, dank je laat het mijn deur maar voorbij gaan.
t heerst wel
iedereen aan het hoesten en proesten, zwak ziek en misselijk
ik ben ook een beetje koortsig, dus duik er vroeg in vanaaf… verheug me er nu al op ![]()
viva- nee kan me voorstellen!
bloem- ook niet zo lekker, lekker vroeg je bed in idd!
Ik ga ff kopje thee drinken met collega,tot later
trl - :dag:
WR ook weer terug :dag: Nieuw persoon leren kennen en maybe een nieuwe job… spannend hoor!
Viva, doe je een beetje rustig aan?? Paspoort van Jessy is trouwens terecht. Is opgehaald bij die mevrouw… ze woont in Berkel… Als hij bij ons in de buurt is doet hij hem bij ons in de brievenbus, anders krijg ik hem 11 april (hij vroeg of ik hiermee accoord ging). De assistente heeft mijn naam ook maar even in het paspoort gezet ![]()
Allemaal aan de snotter, de griep en koorts… schiet niet op hè… lekker uitzieken en vroeg naar bed! Beste medicijn ![]()
Bloem, lekker met doggies lopen ![]()
Zus, koffie drinken met collega… veel plezier!!
Verder nog iemand vergeten?? xxx
damber- ja ik ben ook weer van de partij:) hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het helemaal goed… Geen last van griepjes, koorts e.d. (klopt even af). Misschien al wel gelezen, maar ik heb een pup
Kijk maar eens in de link in mijn handtekening
Helemaal happy!
damber- ja had gelezen, super zeg, ziet eruit als een schatje, en leuke site heb je gemaakt
bench kussen is binnen, nou mevrouwtje leurt nu alles de bench uit…de mand…het kussen…ware veldslag hier in de kamer…hihihihihih
alles ligt her en der verspreid…botjes, kluifjes, kong, hondje…alles heeft ze de bench uit gehaald.
hahahhaahhahahahaaaaaaaa
misschien vindt ze hem niet mooi ![]()
Viva: haha wat een lekker dier is het ook!! Zie dat helemaal voor me!!! Zo’n klein hondje met een mega kussen slepen… :biggrin:
hahha ja inderdaad Cyn ![]()
Hallo,
Zo weer ff tijd gehad om alles bij te lezen. moet morgen naar Duitsland dus had het nogal druk met de voorbereidingen
Kaylo : is nog op hyves aan het rondneuzen denk ik, heeft nu tijd zat he
Beppie : is weer met cursus bezig : succes he
Filiz : is druk bezig met trainen en natuurlijk met aftellen
Marion : schiet al op met Turkse les,is handig in het restaurant zondag ![]()
Trl : zorgt dat de treinroosters kloppen en is nu lekker ff thee drinken
Bloem : is hondenoppas maar tot nog tijd voor heel mooi verhaal, huisje ziet er ook echt gezellig uit
Cyn : heeft leuk weekend gehad, is morgen vrij, maakt een luiertaart en plant weer reisje naar Mexico nou nou :slywink:
Linda : is geveld na al het lopen door een griepje : beterschap he meisje
Viva : zit te balen van het weer en is heel druk op dr laatste vrije dag
Roanna : zag zich al als Remi op het station, echt niet hoor
Toos : heeft hard gewerkt in nieuwe huisje en lkk durum gemaakt hmmm
Damber : heeft Kaylo geprobeerd binnen te halen bij hyves, is denk ik nog niet helemaal gelukt he. Mijn vraag over "zusjes"wel opgelost inmiddels
White Rose : :dag: nieuwe baan en nieuw maatje : succes hoor en leuk dat je er zondag ook bent
Ik heb nu lamme hand dus ga ff koppie thee halen en uitrusten, is de leeftijd he:hihi:
grappig dat viva damber op de hoogte houd van jessy en alles eromheen via ww TTT…
ze zit nu in een dichte bench met kussen te vechten…hihihihi, het ziet er niet uit…