TTT..deel 83 !!!!

Roanna,ja moest wel lachen,hoorde ineens veel wind en vroeg zit je op de fiets,ja zegt tie met een vriend,want die heeft zijn rijbewijs nog steeds niet terug…Was ingenomen toen ze mijn in oktober van het vliegveld kwamen halen…ZIe ze al helemaal gaan samen op de fiets.

En askim zei dat het in Kusadasi wel rond de 23 graden was vandaag,wel lekker dus…Hopen dat het volgende week in Alanya ook zo is …

cker zo’n roze met een mandje :stuck_out_tongue:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/oma_opa/Animation1229.gif

Zo probeer ik nog een bietje in conditie te blijven.

Oh trl, heerlijk al zo’n 23 graden.

hahaha Ja bloem,daar moest ik ook aan denken

hihi
zie ze gaan
en dan met zn tweeen!!
hahahahaa

Me broer kwam vanmiddag schoenen brengen heeft tie nooit gedragen van r*eker,mag ik meenemen voor askim zelfde maat en de playstation 2 van me neefje moet ik ook meenemen voor askim,ben benieuwd hoe die dat vindt…

Bloem,ja zou willen dat ik dat kon zien…

Oh, wat lief van je broer en je neefje. Daar maak je askim denk ik zeker wel blij mee.

Roanna,ja dat denk ik ook wel,vooral met die playstation nu gaat hij elke keer naar zo’n game cafe…En die schoenen ja hoop dat ze passen wel dezelfde maat en anders geeft hij ze maar aan iemand anders neem ze niet mee terug hoor…

ja en voor jou makkelijk te herkennen :stuck_out_tongue:
hahaha, nee sorry… zal ie wel blij mee zijn

ik ben eigenlijk best moe…
denk dat ik eens lekker ga slapen en morgen ga shoppen voor weet ik veel wat allemaal wel niet!!

Maargoed dames…ik ga de boel hier afsluiten. Wens julie nog een fijne avond verder en voor zo… weltrusten en tot morgen weer.

:dag::slapen:

Jullie weten hoe het hier werkt he.? De laatste ff alles nalopen. :unibrow:

Ik ga ook nog even bankhangen.

Bloem,shop ze morgen

Weltrusten allemaal

en toen was iedereen weg…
ff nog een nieuw projectje gevonden, dus nog ff bezig

Weltrusten Bloem - Roanna, ik ga verder met foto zoeken .

Succes met shoppen Bloem

Trl prettige avond, doe jij het licht uit of aan ??? Hoe was het ook al weer , doei !!

zo werken zit er op

Hai Linda, laatste werkdag , hoe is het geweest ?

@marifran: ja was wel lange dag overdag ging t niet zo snel moest werken van 09.30-21 uur morgen om 18 uur officieel afscheid vanavond wel bos bloemen gekregen van de collega’s die er morgen niet zijn

@ linda, das dan wel erg leuk he?! bloemen krijgen is altijd leuk! :stuck_out_tongue:
moet je meteen maandag beginnen bij je nieuwe baan!?

Ben ik ook nog even. Moest ff de foto nog raden hierboven ergens.

Zo Linda, nog even een afscheid morgen en dan finito. Je hoeft toch niet meer te werken he?