@Roanna: Wie niet, als je niks meer te wensen hebt is het ook niet goed.
@Marifran: Gewoon stoppen met tellen, ik wordt ieder jaar 35
Roanna bedankt
Toos, je hebt gelijk . Ga ik vanaf nu ook instellen!
@Toos: Je hebt gelijk, maar ik heb niet zoveel tijd meer als jullie. :so: Maar natuurlijk is het fijn om wensen te hebben en te houden.
ach ja…
ik ben 20 + tax…
nu voel ik die belasting nog niet zo, maar ja…
Ik vier de laatste jaren mijn verjaardag in turkije, geef de hele dag een rondje en heb geen troep thuis
@Roanna: Wie weet wordt je wel 103 ofzohttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/oma_opa/Corryoma2.gif
Wij zijn beide in de winter jarig, Vind ik ook niks aan. Kan je nooit eens lekker buiten zitten met die hele meute die ik hier altijd krijg. Ik denk dat ik het ook maar ga afschaffen of zorg, dat ik tegen die tijd ook op vakantie ben. :lol:
@Toos: :lol: :lol: :lol:
Toos dat werkt inderdaad prima.
k had met m’n 50e een hele gezellige verjaardag gehad. En toen een paar jaar achter
elkaar op vakantie.
Toen ik eindelijk weer eens thuis vierde, moet ik in eens zeggen dat het 55 was, dat hakte er even in. Dus nu doe ik zoveel mogelijk wat ik kan en wat ik wil, Holladiee.
Denk dat ik eens een ander foto’tje ga zoeken voor de Avatar, even in het archief duiken.
@ roanna, goed plan!! goed voor jezelf zorgen
of je viert je vakantie in een tropisch zwemparadijs! of de sauna, krijg je het vanzelf warm ![]()
Ik ga er zo weer van tussen, crocktime.
Voor straks http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/0-crea11007lh.gif
Oh ja Toos die plaatjes, kan ik me nog steeds om bescheuren !!!
@ toos, crock ze!!!
Vind me eigen verjaardag ook nooit leuk,ga liever naar andere verjaardagen toe…![]()
Net askim gesproken:wub:,zat op de fiets hahaha wist niet eens dat hij kon fietsen hahaha
Werkze Toos !!
Toos,crock ze…
@Bloem: Ook een strak plan, maar wie weet komen ze dan daar naar toe. Moet ik nie hebben. Zorg dan wel dat ik in tropische oorden zit. :lol:
@Toos: Crockse weer en die oudjes niet laten vallen of knijpen he! :dag: :kus:
@Marifran: Ja leuk zijn die plaatjes he. Je moet er gewoon van blijven genieten zolang je kunt
Doeggggg!!!
@trl: Oh, en jij lachuh? :lol: