TTT Deel 80....

Bloem: jaaaa nog 9 weken… Beter!! Dan vlieg ik al 4 uurtjes… en dan moet ik er nog “maar” 8 haahahaha…

@ cyn peanutsssss
hahaha, dat betekend dat ik over 12 weken alweer terug kom… slik hahahaha
maar eerst: schaatsen!! en dan na te gaan dat ik eigenlijk nu nog in t warme zuid-oost azie had kunnen/ moeten zitten :stuck_out_tongue: blij dat ik voor t schaatsen heb gekozen :smiley:

Zaterdag 1ste cursus. dat 3-4 weken, en dan over naar de 1ste vervolg. Deze is om de inprenting goed te laten verlopen!

Ingewanden/maag/weetikveel en pijn, onder controle met pillen!!! En ik mag me van UZB nog niet beter melden. Eerst volgende week maar eens afwachten!!!

Goedemiddag. :dag:

Nog steeds niet opwindends gebeurd hier, maar toch even reageren. :biggrin:

@Viva: Bultje weg laten halen en krijgt volgende week de uitslag. Hopenlijk en daar gaan we maar van uit, is alles goed.

@WR: Heeft veel nieuwe dingen voor de boeg. Verhuizen naar de grote stad en dan ook nog naar de randstad en nog een nieuwe baan. Toe maar!
Heel veel succes ermee WR.

@Bloem: Alles voor zover toch weer kunnen regelen. Nog even wachten op antwoord, wat vriendin hier van vind. Nouja Bloem, jij gaat… en dat telt. :slywink:

@TRL: Op weg naar huis en zal inmiddels al wel thuis zijn. Askim weet nog niet waar hij werk kan krijgen.

@Toos: Hoort maar niks van d’r werk, want de leiding is er steeds niet.
Strijken nu klaar Toos met je Turbo?

@Beps: Heerlijk met huppeltje naar het bos geweest en zo te lezen gaat alles goed daar. Hoe is het met je maag nu dan Bep? Oh, bijna vergeten door al die blijdschap?

@Linda: Druk bezig met het boeken van de vakantiereis?

Verder weet ik het ff nie mer.

Zo ik ga sluiten voor vandaag, straks komt hubbie…en ook nog voetbal.blehhhhhh

Ik vanavond filmpje van maleisie kijken… Leuk!!!

Hoorde trouwens net dat er in het pand van mijn oude werkgever (slagerij) maandag een overval gepleegd is met pistool enzo… er zitten daar alleen aldi en slager… Dat lijkt me zo eng!!!

O ja Cynthia…heel veel plezier vanavond bij die film. :thumbsup:

He bah, wat een vervelend bericht eronder!

@Viva: Hier ook voetballen, maar ik vermaak me wel in me eigen hoekje. Hi hi. Fijne avond nog!

By the way…ik had de foto goed daar ergens bovenaan en heb een nieuwe geplaatst. :wink:

ik ga zo naar de training kom vanavond even verslag doen

Meiden fijne avond :dag:

ikke ga eten, aijsje ook, hubbie ook hihi!!
TOt straks,of niet(VOETBAL!!)

owh ja… tis al woensdag he?

@ linda, veel plezier op je training
@ cyn veel plezier bij de film…

ikke thuis, home sweet home…
lekker op tijd naar bedje vanaaf… moet zo fit mogelijk zijn voor dit weekend natuurlijk :wink:

Ohh jij bent ergggg!!!
Net met de belgische fokster gesproken(mn backup, onze fokkers zijn een weekje weg) maar we hebben een droomstart!!

hihihihi Beps…vannacht nieuwe kansen nieuwe ronde…kijken of rolmops weer zo lekker slaapt…

Ze slaapt de hele dag! Maar wat scheelt, zegt de fokker, dat ze ons kent(het schijnt dat ze je gewoon kent na een aantal keer gezien/geroken te hebben)

ik???
erg…? waarom dat nou weer???

lekker genieten van de dingen die goed gaan en lachen om de dingen die minder gaan

Zo ist!! Maar wel erg, ik wilde dat ik zolang kan slapen. Ik moet genoegen nemen met 6 uur. Meer zit er gewoon niet in, dan ben ik wakker!!! Maar dat geeft niet. Ik slaap die uren ook heel intens!!

ja ach… verschil moet er wezen en zoals ik al eerder zei: jij hebt andere hobbie’s :wink:

(in de regen met een riempje vragen of ze alsjeblieft wil poepen??? Nee geen leuke hobby :lol:)

hallihallo…

@viva…auww…dat klinkt pijnlijk!! maar gelukkig ben je er nu vanaf!! kan je teminste niet meer bloeden als een rund

@wr…vakantie geboekt…lkkr…nu aftellen!!

@bloem…jij vrijdag nacht in de bus dus…:slapen:

@cyn…film aant bekijken…fijne avond

@linda…train ze

schaam schaam…maar de rest is alweer weg…weet het niet meer…

vanaaf lkkr een avondje alleen…:smiley: