Goeieavond ladies !
Proficiat met nieuwe deeltje !
Vlug eens bijgelezen
Goeieavond ladies !
Proficiat met nieuwe deeltje !
Vlug eens bijgelezen
beps : zag een foto passeren. De dame mag al op de bank ? en wordt KONTKRUMMEL genoemd … Nog NOOIT gehord ! hihi !
bloem : aan het stuiteren en naar Berlijn. Leuk !
viva : hoop dat je niet veel pijn hebt ? En hopen op een goede uitslag. Duim voor je.
Verder niet veel speciaals hé ?
Hoe wast bij de oogarts Kaylo??
viva : Verhaal van de oogarts : Ben het daar afgetrapt !
Had een een afspraak om 09u50, en we kwamen aan om 09u57. Tijd verloren aan het onthaal, nummertje trekken etc… Dus 7 minuten te laat !
Mevrouw, gaat u maar zitten, u mag een beetje wachten. Er waren 2 mensen voor mij, dus gaan zitten en krantje lezen.
In die kliniek kan je de woensdag MET afspraak zowel zonder afspraak (moet je langer wachten natuurlijk).
Om 11u08 zat ik daar nog, na een 7-tal patiënten de revue te zien gepasseerd hebben (zonder afspraak dus).
Ikke naar de receptie : “Juffrouw, ik had een afspraak om 09u50 en ik zit hier nog” ?
Zegt ze leuk : is normaal, u was te laat en dr D… staat op stiptheid. Ze zal u nu als laatste nemen.
HALLOOOOOOOOOOOOOOO !!!
Ikke dus van : “zegt u maar aan dr. D… dat ze haar stiptheid kan steken waar het zonlicht niet komt !” en weg ! Foert zenne !
Mag ik dus een nieuwe oogarts gaan zoeken ! Pfffffffff… Mijn dag was om zeep
Heb gelukkig de laatste dagen geen last meer gehad, en hoop dat het zo blijft. Maar voel toch dat ik aan een bril toe ben. Dicht alles ok, maar ver … wazig
@kaylo…jeetje wat een verhaal…!! tis toch niet normaal dat je daar langer dan een uur zit te wachten…!! tal andere voor…haha echt het domste wat ik ooit heb gehoord…!!
dit was dus een ego berichtje (zoals jullie het noemen). :hihi:
filiz : ja, vond het ook niet kunnen. Afspraak is afspraak en dan nemen ze eerst alle anderen zonder ! Ga ik mijn eurootjes wel aan een ander geven
@Kaylo: Sorry voor het te lachen hier… maar… het klinkt mij nogal belgisch in de oren!!! Hahahaha, ik heb nog nooit zo ene zotte story gehoord!!!
beppie : ja, daar moet je waarschijnlijk ne domme belg voor zijn hé ? :nod::lol:
Belgen staan er inderdaad soms om bekend dat ze nogal “onbeleefd of kortaf” kunnen zijn. Was in dit geval dus zo. Volkskliniek, mijn kl**en ! Mij zien ze daar niet meer hoor.
Gebeurt dat in Nederland ook soms ? Blijkbaar niet hé ? Wat moeten jullie nu niet van ons denken ? :redface:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hier heb je ook van die zotte verhalen!!
maar ik denk dat wij dan wel tussen de mensen door zouden gaan die geen afspraken hadden, of minstens had men je verteld dat je zolang wachten moet!
Dat zeiden ze pas nadat ik daar meer dan een uur als een stom kieken zat te wachten tot ze mij kwamen halen.
:finger:
![]()
Goede avond!
Had heel wat bij te lezen, kijken wat we nog onthouden hebben.
@Bloem
Vriendin heeft er even geen woorden voor. Was het trouwens dezelfde vriendin die een poos geleden ook alleen naar het schaatsen ging?
@Beps
Met Aiji naar het bos geweest! Is ze trouwens al tegen alles ingeënt? Weet nog dat ik mijn pup kreeg en afgeraden werd om de 1e weken naar het bos te gaan. Weet niet meer of dat met Parvo of met de ziekte van Weil te maken had.
@WR
Opnieuw beginnen … pffff zou er ook niet op staan te springen maar soms heb je gewoon geen andere keuze. Gelukkig wonen je moeder, zusjes en broer wel dichter in de buurt.
@TRL
Nog even naar askim voor het seizoen begint. Hoop dat het je gaat lukken.
@Cyn
Geen tijd om te kletsen, iedereen wil de vakantie geboekt hebben of niet? Veel plezier met de Maleisië film vanavond. Nog even en je kan het allemaal in het echt bekijken.
@Toos
Toch de rechtsbijstand maar ingeschakeld, groot gelijk. Laat hun het maar lekker uitvechten en ondertussen vermaak jij je met je nieuwe strijkwonder.
@Linda
Weer naar de training vandaag. Hopelijk is ie vanavond ook weer in een spraakzame bui!
@Kaylo
Wat een belachelijk verhaal zeg, groot gelijk dat je opgestapt bent. Al heb ik wel tranen gelachen om de manier waarop je het vertelt!
En toen wist ze het niet meer.
Mijn dagje vandaag, N op de thee geweest en daarna voor de medicijncontrole naar Nmn. We zijn gevraagd om mee te doen aan een onderzoek naar het medicijn Stt* bij kinderen zoals J. De verwachtingen zijn dat het voor J goed kan werken. Voordelen: minder bijwerkingen, valt niet onder de amfetamine zoals Rn, vrijwel geen tics, 1 soort medicijn is voldoende en het hoeft maar 1x dgs ingenomen te worden. Nadeel is dat hij geen medicijnen mag gebruiken op het moment dat met het onderzoek gestart wordt. En dat hij een paar testen en onderzoeken moet ondergaan. En het kost ons 50.00 euro per maand maar dat maakt niet uit als hij het er goed op doet. Hebben eigenlijk al besloten dat we aan het onderzoek mee gaan doen. Moeten morgen al beginnen met het afbouwen van de Dp**n.
owh
nou, als ik een afspraak heb met mn internist kan ik gerust 1,5 uur wachten hoor
kom je eens eerder, dan is ie op tijd, resultaat, moet je toch wachten
kom je op tijd, heeft ie een spoetje of een uitlopertje ofzo: moet je wachten
ik reken altijd 3h voor mn bezoekje… daarom laat ik em liever bellen
hahaha, maar ja ben volgende week dokterloos… zal wel weer een brief hebben gemist, maar ben er nie blij mee, want deze was 100% okey
ik had gewoon gezegd dat je geen afspraak had en dat je dan ff tussendoor mocht…
haahiiiiihaaa…Kaylo…kan me jou gezicht wel voorstellen, ik had ook gezegd…steek die afspraak maar in de r**t…hihihihi…maar als je alleen een bril nodig hebt, hoef je niet perse naar de oogarts, deze kun je ook aan laten meten bij de opticien…
@ marion, jup zelfde… en zelfde vriendin die zonder vragen maar aannam dat de enige banner die we konden jatten voor haar was… dus ge snapt em wel denk ik
en mbt dat onderzoek… is dat niet raar, dat jullie moeten BETALEN om mee te doen aan een onderzoek>>???