TTT Deel 80....

als ik ergens een hekel aan heb is het wachten bij de dokter…pffff…iedereen houd zijn kaken op elkaar, net of je op visite bent bij de koningin, niemand die wat zegt…
Maar ik heb ook wel eens heel lang moeten wachten…vandaag toevallig niet…had om tien voor half 10 een afspraak, en ging ook om deze tijd naar binnen.

Nee hoor Kaylo heeft niets met Belgen te maken…maar je verteld het hier zo leuk…

Bloemmie, is vriendin echt boos, op je…dat zal toch wel niet…

viva : probleem is niet alleen die bril. Heb constand rode, prikkende en tranende ogen. En dat dubbel gedoe ! Maar we zien wel !

marion : zo’n experiment kan wel goed resultaten geven, maar is dat niet meestal gratis ?

@Bloemmie: Nogmaals: Je wilt als vriendin het beste voor je vrienden, en je gunt ze nog meer… En anders zijn het GEEN VRIENDEN!!! Laat gaan,…komt goed, of niet…jammer danToch??

Ikke zit hier alleen maar te kijken en lachen om een monster. Ze heeft de aanvallerrietus. Alles wat kan gaan we DOOD MAKEN!!! Schudden en schudden met alles…grommen :lol:

bloem : leuke vriendin ! Is toch al de 2de maal dat ze jou dit lapt ?

beps : jullie hebben wel lol hé, met die kleine ?

nou nix kwaad over vriendin hoor, maar t valt me gewoon een beetje tegen, maar goed… t zal wel

@ beps, hihi… en slopen maar… tot het monstertje aan je schoenen of stoelpoten begint! :wink: hebbie al straf moeten geven?? de shiba schreeuw nogmaals gehoord?? vond dat hoge schreeuwtje van die van mij , als ik straf gaf, echt door merg en been gaan… jaiks…:eek:

Ik ga maar wat televisie zien ! ZONDER BRIL !!! :mad: :lol: :lol: :lol:

Dames : iedereen nog een heel leuke avond ! Morgen ben ik er weer ! :dag: :dag: :dag:

P.S. :
Beps : ik krijg zeker puntjes hé, voor mijn verhaal ? :kus:

bloem : gewoon genieten van Berlijn ! :kus:

hihihi Beps…idd wat Bloemmie al zegt, straks heeft ze je nieuwe schoenen te pakken…

Kaylo…kijkse naar de buis…zonder bril…

Nee nog niet gestraft. Maar wel duidelijk bekend met het NEE, FOEI of PAS OP!!!(met vingertje!)
Nee hoor ze is best braaf. Pas 3 plasjes in huis(omdat wij niet opletten!)

@Kaylo: Wel even bij raad de foto kijken he, ondanks dat je soms dubbel ziet, want jij hebt het wel weer geraden. Dus nog meer puntjes erbij. :lol:

@Beps: Ja, of je nieuwe crocks. Lief is ze he? :wub:

@ vingertje… “men” heeft mij geleerd dat dat nergens op slaat… hond is geen kind, hond ziet vingertje niet, hoewel honden wel gebaren sneller herkennen… nadeel is, dat je elke keer gebaar moet maken, en hond niet meer op foei reageert… en als ze dus uit zicht is, niet luistert…
maar ja, zoveel mensen, zoveel honden, zoveel theorie’en enzo…

pfff… lang geleden, maar de “theorie” komt allemaal weer boven

Nee hoor, ze loopt met haar flosje, en haar ‘giraffe’ te klunzen. Ze heeft ook zo een plat mandje(met een wat dikkere rand) daarmee loopt ze te slepen, en schudden, tot het mandje bij ons ligt en niet aan de andere kant van de stoel!! Ze wil gewoon tussen hubs(op de stoel) en mij (aan de compie) liggen haha

@Bloemmie: Vingertje is mijn afwijking, vandaar dat ik het erbij zette! Het slaat nl ook nergens op!!! hahahaha

Beps…dus ze is lekker bezig…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/shibas/shiba6.gif

rolmopje

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/shibas/shiba11.gif