TTT Deel 80....

nou Aiji…je bent

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/shibas/awelkommitzi2.jpg

blehhhhh…voetbal…getver.

@ viva, nie kijken… ik heb lekker de tv uit, radio uit, niemand thuis, alleen het loeien van de verwarming, ben net al lekker crea geweest… begin moe te worden… mmhmhmhhh

Ohh heeerlijk
Wij zo aan Bones… en dan Aiji instoppen(hihi, en mezelf ook hihi)

ik nok af voor vandaag…allemaal fijne avond en welterusten voor strakkies…

Tot morgen allen!!
Ik ga zo op De Stoel, of weer naar buiten daar ons monster nu slaapt(en wakker is op straatje!!)

:dag:

@beps…luier ze lkkr op DE stoel…

@bloem…mensen die geen rekening houden met jou…moet je ook geen rekening mee houden hoor…!! gewoon lkkr genieten komend weekend…:smiley:

@viva…jij ook welterusten…

genieten zal ik!!

allemaal welterusten, ikke ook moe :dag:

Dan ik ook moe! :dag:

Truste allemaal. Maar het is al wel 2-0 voor Nederland. Lekker puh! :biggrin:

:dag:

@marion…lees nu pas jou stukje…tis het meedoen van het onderzoek naar nieuwe medicijnen misschien idd wel waard…
zeker een vooruitgang als ie het nog paar 1x per dag hoeft…is iets anders dan en dppirn EN rtln…
doen wat het beste voor J is…houd ons op de hoogte :wink:

ikke ga ook slapen…tot morgen all…xx

Oeps, ben niet echt duidelijk geweest. Tijdens het onderzoek hoef je niets te betalen maar is het afgelopen dan betaal je 50 euro per maand.

@Bloem
Koekje van eigen deeg voor vriendin dan. Vind het wel flauw hoor maar ze trekt vanzelf wel weer bij. Jij gaat in ieder geval GENIETEN IN BERLIJN!!

@Beps
Volop aan het genieten van rolmopsje en dan tussendoor ook nog wat opvoeden. Om de haverklap naar buiten voor een wandelingetje, tig keer foei zeggen als ie iets doet wat niet door de beugel kan, weer dweilen als je er net te laat bij bent. Maar ook dat lieve koppie dat je vragend aan kijkt en lekker bij je komt voor een knuffel. Denk dan net als Bloem aan mijn hond, was ook zo wild van dat beestje.

Zo hier ben ik dan ook eindelijk vanmiddag eindelijk onze vakantie geboekt, na een beetje gepuzzel op het reisbureau is het dan eindelijk gelukt, we vertrekken 5 augustus voor 13 dagen naar rhodos waren nog wel net op tijd meerdere touroperators hadden in die week al geen stoelen meer vrij

Oh ja vergat ik net nog even te vertellen bij het boeken vanmiddag konden ze al zeggen wat onder voorbehoud onze vliegtijden gaan worden heen 05.45 terug 21.10 hoop echt dat ze zo blijven

:GERMANY:Bloem: 8 feb t/m 11 feb: WK Allround Berlin:GERMANY:
:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

:idea:
Goedenmorgen

Heerlijk geslapen uurtje of 7(ruim) En de dame en hubbie slapen nog!
Vandaag met de 2 grote vrienden naar het bos(ze gaat ze voor het eerst zien vandaag)

Ik ga ff bijlezen, logjes ook enzo!!

morninkkkkk

@ marion, nu snap ik er nix van… na het onderzoek moet je elke maand betalen.,… hoe lang??? nou ja zal nog wel niet wakker zijn

@ linda, lekker geboekt,joeppppieee… je staat gewoon (laatste) op de lijst… nog maar weinig geboekt.!!

en weer lekker werken… jipppiiieeeeeeeeeeee

that’s the spirit… right?? :wink:

Goede morgen!

@linda
De vakantie geboekt, nu nog een half jaartje wachten, maar voor je het weet is het zover.
En wat een mooie tijden, ik hoop dat het zo blijft.

@bloem
Het is voor een goed doel, centjes verdienen om ze daarna weer uit te geven voor heeeeele leuke dingen.

Ik zo op de fiets naar het werk, tijd geleden, zal wel weer tegenvallen.