TTT Deel 80....

Goedemorgen,

Linda,lekker geboekt.
Mk,op de fiets naar het werk hoop voor je dat het droog is.
Bloem,nog 1 dagje…En dan op naar Berlijn.
Marion,hoop dat die medicijnen aanslaan bij J.
Beps,heerlijk geslapen en de nieuwe dame ook ze voelt zich bij jullie al helemaal thuis.

:GERMANY:Bloem: 8 feb t/m 11 feb: WK Allround Berlin:GERMANY:
:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goeiemorgen !

Niet veel nieuws te vertellen… :smirk:

@kaylo
Jij mag vandaag op zoek naar een ander oogarts, wat een verhaal zeg!

@ mk, hier is het helder, enkoud, maar wel mooi… mooie zonsopgang!

zucht, kreeg net erg niet leuke mail… :frowning: ik probeer het echt alleen maar goed te doen en dan :crybaby: ik weet wel, moet mn plezier er niet door laten verpesten, maa… :crybaby:

Een mail van een niet zo blij vriendinnetje?

Hier is het ook heel mooi weer, zonnetje komt net op, mooie lucht. Was echt geen straf om te fietsen.

alleen cker een koude neus!
ike moest ff voor de deur wachten en was best okey… lekker weer hoor

ik laat het er maar ff bij
aan het werk!

MK : heb er al eentje gevonden, straks even bellen voor afspraakje :hihi:

Hier is het trouwens ook heel mooi weertje nu.

Hier ook een zonnetje…

Bloem,laat je pret er niet door bederven,vorige keer is zij ook zonder jouw gegaan dus ze kan jouw nu niks verwijten…
Kaylo,op zoek naar andere oogarts,moest wel lachen hoor om hoe je het beschreef en dacht idd ook die belgen hahaha

ja meiden, laat t maar zitten, ik ga er niet verder over nadenken
i’m livin’ my dream!! whahahaa…
kun je geloven dat een bepaalde canadees nu pas onderweg is naar berlin… hoop dat er nix gebeurd en dat ie heel blijft enzo… anders danneuhm…

anyway
social behavior
@ kaylo is dit een arts die t zonder afspraken doet??
@ mk, hoe gaat het met de kleintjes? hoe vindt M het nu allemaal, nu G wat groter wordt enoz
@ marion, wanneer beginnen jullie dan met de nieuwe medicatie?
@ toos, wat zei de rechtsbijstand?
@ roanna, alles zn gangetje?
@ linda hoe was de training?
@ cyn hoe was de film
@ filiz, hoe gaat het allemaal met school en stage enzo…

ppfff
@ beps, al wakker? of met de krummel weer in slaap gevallen…
ben echt zooo benieuwd! tis dat ik andere plannen heb dit weekend… maar anders!! hahaha… volgende weeeeekkk

Goedemorgen all.

Hier ook zonnetje, maar wel witte daken. Brrrrrrrrr. Gelukkig hoef ik er nu nog niet uit!

@Bloem: Niet zo’n leuke mail dus. Nou, jammer dan en denk maar zo, ik ga en nadien zal het vast wel weer goed komen. Maar begrijpelijk voor jou… leuk is het niet! :frowning:

@Kaylo: Toch nog gelukt met de foto he? Misschien helpt het wel, dat dubbelzien. :lol: Nu even verder op zoek naar een andere oogarts. Wat een verhaal zeg gister. Ik lag dubbel hier!

O ja meisjes… Linda en ik gaan 16 Mei samen naar Blof hier in A’doorn. Goed he? Kaarjes al besteld en betaald!

@ Bloem: Ik hoor net dat Cindy Classe niet meedoet in Berlijn. Moet door familie omstandigheden naar huis. Zusje in kritieke toestand na ongeluk met fiets.

@Linda: Wat een pracht tijden hoor! Nu maar hopen dat het zo blijfft.

@Beps: De hele familie weer lekker geslapen. Dus Aiji heeft jullie nog niet wakker gehouden. Heerlijk hoor!

@TRL: Ook weer op het werk en houd even het lijstje bij. :slight_smile:

@Mk: Ook op het werk en dan wel voor het eerst weer met de fiets. Lekker fris zeker?

@Marion: Nouja, als het helpt, zou ik er ook wel een vergoeding voor over hebben. Ik wens jullie in ieder geval succes ermee.

Zo nu even douchen. Latersssssssss

@ ROANNA, nou ja, zusje van klassen is van een viaduct gemieterd, in het ijskoude water, ziet er allemaal niet goed uit, maar hopelijk komt het goed voor haar en d’r familie
had het idd meteen vanochtend gelezen

en gaaf dat jullie (ook) naar blof gaan!
owh ja, de counting crows treden op bij het concert by the sea, dus ze gaan niet meer op de tourne.e… nou ja, maakt niet uit, ben wel erg benieuwd naar de nieuwe cd enzo…

He jammer dan weer, ikke me al een btje verheugen op de couting crows… maar goed, Blof is ook helemaal goed toch!!!

@Roanna & Linda: Toppie gezelli naar Blof leuk!!!(weer een WW-koppeltje haha)

Nou goed, ik hier lekker op dreef, lijf gaat beter(en daar heeft Aijsje niets mee van doen!) gewoon het gaat beter, minder medicijnen ed!

Goeiemorgen!!! :wub:

Film was in 1 woord: GEWELDIG!!! Echt krijg er alleen maar meer en meer zin in!!! Echt niet normaal!!! We hebben ook meteen een film (stuk) van India en Brazilie gekeken… POEHEEE daar wil ik ook wel heen!!! Echt super de super gaaf!!! Mensen ook erg aardig, en ook de hele avond met hun hondje op mijn schoot gezeten :biggrin:

Lag om 00.00 uur in bed ofzo, dus ben behoorlijk dood nu… Maar goed dan komt vanzelf wel weer!!!

Pffff nog maar 9 weken!! Dat zit ik nu gewoon in KL!!! :tongue:

Verder weet ik het ff niet meer… ga maar ff een cola drinken om wakker te worden :smiley:

cola?? om half10???
volwassen nemen K-O-F-F-I-E!! hahaha, maar denk dat je dat niet lust
en soms is het maar beter om nog ff nix te zien van je nieuwe bestemming, heb je nog meer zin en dan duurt t zoo langgggggg

Koffie dat lust ik niet :biggrin:

i know :wink:
ikke drink alleen cappu
had laast hiero van de senseo sh*t op: viessssss
jukkkk mn maag deed echt een dubbele salshov met een driedubbele summersolt zeg :retard:

Voor mij ook geen koffie ! Het eerste dat 's morgens mijn keelgat inloopt als ik opsta is een blikje Icetea light en daarna begin ik aan de cola light. :hihi:

Cyn,dus nu echt mega mega zin om te gaan…

Ik s’morgens als ik opsta eerst een beker melk en zodra ik op het werk ben een bekertje koffie.