Bloem,hoe laat vertrek je morgen?
20.30 uur
dus eerst werken tot x
dan om 17.45 thuis, douchen, eten (of andersom) vanavond al spullen pakken en moet zorgen dat ik om kwart voor 8 alweer op t station ben
neem mn LP mee, beetje lezen en hopelijk beetje slapen… denk dat t wel goed komt
tis de bus naar Polen, dus moet wel opletten dat ik er in berlin uitga
hahaa
maar komt wel goed, heb er wel zin an, ben nog nooit in berlin geweest of die kant van duitsland, jammer dat ik niet meer tijd heb, maar ja, ga voor t schaatsen enzo…
Dus dat wordt een beetje haasten en niet te vast in slaap vallen anders wordt je in Polen wakker en dat is niet de bedoeling.Hoor over Berlijn verschillenden reacties de een vindt het wel leuk en mooi de ander vindt het niks,maar zoals je al zegt je gaat voor het schaatsen en dat zal vast en zeker mooi worden.
Bah straks een lunch bijeenkomst helemaaaaal geen zin in…
Hiere beter ! Om 11 uur een drink ! Voor Witte donderdag :lol:
Kaylo,wat is witte donderdag is dat een speciale dag in Belgie?
@bloem
M. is heel gek op G. dat gaat echt heel goed. Ze vindt het heerlijk om lekker bij hem te zijn en zijn handje vast te houden.
Maar dat wordt gevaarlijk, G. heeft inmiddels 7 tanden en alles wat hij te pakken krijgt dat gaat in zijn mond en dan gaat hij er heeeeeeel hard op bijten. En uiteraard maakt het G. niet uit of het een rammelaar, bijtring of een handje van M. is.
Verder kan G. ook heel goed knijpen en krabben. Hij is zo enthousiast, maar heeft er nog geen benul van dat sommige dingen zeer pijnlijk zijn.
M. is vanmorgen naar de huisarts geweest, ze spuugt al vanaf vrijdagnacht en is inmiddels vel over been. Nu moeten we een aantal keer ontlasting opvangen en naar het ziekenhuis brengen. Hij dacht misschien een parasiet. Even afwachten dus.
@trl en kaylo
Wij hebben ook witte donderdag, maar die valt voor goede vrijdag (vlak voor pasen).
goede morgen…
open net mn mail…
en heb n bericht van n vriendin dat ze 12 aug naar side komt…:D:Dgezellie…
@beps…vandaag alweer het bos is…'t is er het weer voor…
@linda…dat zijn super tijden!! hopelijk blijven zo ze staan!!
@bloem…thats zeker te spirit
al blijf ik vandaag thuis YEAH…op school en stage alles goed…het gaat zo snel…als je ergens aan begint denk je>>pohhh 4 jaar!! en over een half jaartje ben ik gewoon alweer klaar
@marion…achteraf betalen…>? ach ja…ik zal ook nog wel niet helemaal wakker zijn…,
@kaylo…icethea als 1e…? kan ik echt niet…ook geen cola trouwens…doe mij maar thee ![]()
@cyn…film was mooi…![]()
@roanna…vrij vandaag…? of moet je later beginnen.?
@diegene die ik vergeet…sorry…!!
@iedere die moet werken…werkze
@lle andere…een fijne dag…
straks komt de kapster…en denk dat ik er een flink stuk van af moet laten halen…hangt er een beetje dood bij…maar gaat vast pijn doen:crybaby:
Mk,owwww maar daar drinken wij toch niet op,op witte donderdag?
Filiz,stukkie eraf groeit wel weer aan hoor …
Is morgen goede vrijdag
Hier is alles speciaal hé ? :lol: :lol: :lol: :lol:
filiz : groeit snel terug. Heb onlangs ook een groot stuk laten afknippen. Is nu weer gezond
Kaylo,morgen al goede vrijdag bij jullie,heeft dat bij jullie een andere betekenis dan? Snap der niks meer van:disgust:
HALLOOOOOOOOOOO ! Ikke weer met mijn dom verstand !
Was gisteren aswoensdag, witte donderdag valt maar op 20 maart :redface:
Jullie moeten vandaag maar even niet op me letten hoor !
Nou ja, er is toch een drink (zal voor mij dan domme donderdag zijn zeker ?)
Kaylo hahahaha snap der er al niks van.Hier ook 20 maart…
trl : is natuurlijk hetzelfde als bij jullie hé !
Kaylo,ja dat dacht ik al wel,maar met Belgen weet je het maar nooit die maken overal een speciale dag van hahahaha