anyway
@ filiz, goed nieuws dus!! enneuhmmm haren knippen doet geen pijn!
@ mk, jeetje hee, das slecht nieuws zeg, met zo’n kleintje gaat het al snel natuurlijk als ze lopen te spugen, hopelijk is het nix ernstigs en kan ze vanmiddag alles binnenhouden
@ trl, we moeten aankomen om 9h dus denk dat ik ver daarvoor al wel wakker ben…
begin wel een beetje zenuwachtig te worden
mn ma loopt zich allemaal zorgen te maken enzo… jaiks… mam ben naar de andere kant van de aarde geweest met de trein, naar berlin met de bus mot toch wel lukken? ach, moeders eigen denk ik…
ja je zou t denken idd.? maar helaas… ze is bezorgd dat het allemaal te veel is
maar ja, 12h in de bus zitten, zal toch wel enigszins comfortable zijn en de mogelijkheid te hebben tot slapen
hotel is best luxe (ze hebben wlan dus wie weet )
ja ach mammies he??
hihi, ze wenste me wel veel plezier en vind het ook echt leuk om er thuis over te vertellen, want ze zijn allemaal (ja ALLE 3) echt oprecht geinteresseerd enzo… wie had dat een half jaar geleden gedacht! maakt me al happy als ik eraan denk
Goeiemiddag,
Er is vanmorgen weer heel wat afgeklept, aswoensdag, witte donderdag, Kaylo in de bonen. Is dat het gevolg van je oogartsenbezoek?? Heb er wel om gelachen trouwens. @Bloem: Morgen weer op pad naar de schaatsers @MK: Beterschap met M, hoop dat er wat uit het onderzoek komt. Misschien ook wel een hardnekkig buikgriepje @Marion: J. aan nieuwe medicijnen, hoop het echt voor jullie dat het gaat werken @Damber: Is nog onder ons, gelukkig maar @Beps: Volop aan het genieten van haar moppie. Foto’s??? @Filiz: Zoals altijd, druk met van alles en nog wat.
Toen was ik even de weg kwijt. We hebben uit jamaica koffie meegenomen, blue mountain coffee, moet voor de kenners iets bijzonders zijn. Moet zeggen is ook heel lekker. Zat even te googlelen, kost hier, hou je vast, €39,- per 250 gram. Pfffff moet er zuunig mee doen. Ik heb trouwens 9 US dollar voor een pond betaald en vond dat al duur. Had ook rum meegenomen, ben benieuwd wat dat hier kost.
Gisteren nog een gesprek gehad met onze rechtsbijstand. Het hele verhaal nog naar eens verteld en die man gaf ook aan hier niet zelf aan te beginnen. Zoals iemand van Ww al tegen mij gezegd heeft, er zijn meer verordeningen dan die ene die ik zelf al gevonden had waar ze zich niet aan gehouden hebben. Met dank aan Hoorntje trouwens, die ook de zaak blijft volgen. Ik heb tegen die man gezegd 75% van de reissom te willen eisen, vond hij niet eens zo gek, gezien alle omstandigheden. Maak me niet blij met een dooie mus, maar stel nou dat er een heel leuk bedrag uitrolt, dan willen we het in september of januari volgend jaar overdoen.
Sorry dat ik nu zo weinig reageer… het is op mijn werk echt megadruk!! En ook daarbuiten zit ik niet stil… ik lees tussen de telefoongesprekken door wel mee maar heb gewoon echt geen tijd om te reageren… solly
Heb het gister druk gehad, ook nog naar mijn werk gebeld. Teamleidster kwam met een je weet wel smoes, weet niks van afspraken over het doen van dagdiensten af. Mn broek zakt ervan af. Afspraken staan pas een jaar of 4 op papier, had 's ochtends voor de zekerheid een kopietje meegenomen, voelde het al aankomen, en in mn postvak gelegd. Toen ze belde maar meteen gezegd dat ze het zo kon pakken, hoefde ze niet te zoeken. Tja nu big problem voor het weekend, niet mijn probleem trouwens en is ze vandaag bezig een oplossing te zoeken. Zoals Viva al zei, sta weer met beide benen op de grond.
Gisteravond uren bezig geweest om alle foto’s in albums te zetten om af te laten drukken. Had maar bijna 500 foto’s. Krijg ze begin volgende week, ben heel benieuwd.
@ toos, goed dat je ertegenaan gaat, hopelijk krijg je behoorlijk wat terug!! en maar 500 foto’s?? toch nog best veel voor zo’n korte vakantie hahaha
en idd, niet jouw probleem van het weekend, afspraak is afspraak, allemaal in jouw en hun belang, niemand heeft er wat aan als je volgende week ziek bent…
@ damber, no worrie;s swatje… relax… snappen we, tis niet altijd feest (bij mij trouwens wel!! ben verlost van het schouder gluren)