kijk aan dan weet je wat…Bloemmie
Bloem,dus geen stress en gewoon rustig naar het hotel en gezellig met de hele groep naar de schaatshal…Nog steeds niks van je vriendin gehoord?
Cynnie, waar ben je ben je ziek???
sorry meiden ik lees al de hele dag mee… maar steeds begin ik met typen en dan komt er weer iemand of belt er iemand!!
Dus don’t worrie!!! Viva ![]()
Toch maar een poging wagen!!
Bloem: Berlijn!!! Joepie!!! Gaaf hoor!!
Viva: bultje op je rug… nu weggehaald… pijnlijk!! Ik heb ooit een moedervlek laten weghalen in mijn gezicht… auwieee haha…
Pff verder weet ik het niet eens meer… haha ![]()
hihihihi…druk dus …
@ trl nee
ik vrees dat ze echt not amused is, maar ja… aan de andere kant… wat had ik dan moeten doen??
pppffffff
@ cynnie, owh zo druk! wel lekker gaat de tijd lekker snel
is t nog gelukt met het afblokken van de stoelen??
Bloemmie, maak je niet zo druk of je vriendin boos is…zij had hetzelfde gedaan…een echte vriendin vind het niet leuk, maar vergeeft het je ook weer heel snel.
@ viva, ja maar t voelt wel rotter met de minuut… zucht
@ cyn, ga je al over 9 weken weg?? jaikss… das echt al snel!!
hihihi…heb net een mailtje gestuurd naar pegasus airlines om te vragen wanneer hun zomer timetable bekend is…dus een mail naar turkije, hoofdkantoor en dan gewoon vragen hoe en wat in het engels…binnen 2 minuten antwoord in het engels, dat volgende week de timetable op hun website te zien is…en dat de wintertabel geldig is tot 28 maart…hihihihi, daar kunnen ze nog wat van leren hierzo in nederland, als je al een mail beantwoord krijgt van grote maatschappijen of bedrijven, duurt het een of meer weken…(kpn) als voorbeeld…
Bloemmie, kop op laat het niet je voorpret bederven…
neuhj echt niet
als ik alleen al denk aan t gezicht van een bepaalde canadese schaatser als ie denkt rustig te kunnen gaan inrijden en dan ineens heel hard iets/ iemand hoort …
![]()
hihihihi…
Viva,heb ik een keer met Snexprss gehad,moest wat weten gemaild en ook super snel antwoordt
Zo ik ga de boel afsluiten hier en opruimen en dan lekker naar huis…tot strakkies…
@ trl wel thuis
@ viva, blijven die tijden dan wel min of meer gelijk? niet dat ze strax zeggen je vliegt om 4h en dat het dan 12h wordt ofzo?
vriendin heeft mail gelezen en weet niet wat ze moet antwoorden… zucht tja… ik weet het ook niet…
@Bloemmie: Een echte vriendin laat haar eigen zaken niet voor die van een vriendin gaan. Die gunt haar alles, meer dan zichzelf!!! En dus niet zorgen maken!!! Gewoon genieten!!
@WR: Spannend!!! Allemaal nieuwe dingen en danook een nieuwe omgeving!!!
Wij boodschapjes gedaan, naar het bos geweest met de kontkrummel! Ze heeft genoten!!! Net een konijntje aan het heen en weer hoppen!!!
ach Beps…aan de riem, of heb je haar los laten lopen…
Los natuurlijk!! Een heel groot bos, niets is bekend alleen wij… wie denk jij dat ze dan volgt!!! En ik/hubbie door de knieën en dan roepen, en als ze er is helemaal kroelen, koekkie erin… Ohhh weet jij hoe snel ze kwam als we haar riepen!!!(en dan is het in de toekomst ook vaker goed zeg maar)
Goed gedaan beps…!! aiji voelt zich lekker thuis dus
tot ze gaan puberen
dan is alles interessanter dan jullie…
wanneer ga je naar de cursus??
en hoe gaat het met de buik/ maag/ pijn/ ingewanden etc??