pfff…morgen bij mams aan de sop en ook nog belasting invullen…mijn dagje is weer gevuld…![]()
Viva,ongeveer 7 á 8 uurtjes met de bus,dat is niet zo veel dus,hij heeft wel langere afstanden afgelegd met de bus en anders een binnenlandse vlucht…
zo eten al voorbereid voor vanavond…lekker hollands…
karbonaadje…gekookte aardappels…en witlof…
ja Alanya is volgens mij errug ver weg vanaf kusadasi, maar misschien heb ik het mis, ben niet echt op de hoogte van de afstanden…jou askim komt toch uit de buurt van kusa of heb ik het niet goed begrepen…Alanya is vanuit hier toch wel goedkoper als de rest van turkije…
Klinkt goed Viva.
gisteren weer een sollicitatie weggedaan, binnen het bedrijf…
functie…senior management assistente…maar eens kijken, vragen ze papieren voor die ik niet bezit…maar is bij een kennis van mij…dus maar eens afwachten wat daar nu weer uitkomt…hij sluit volgende week, dus er zullen wel veel sollicitanten opkomen…maar ja niet geschoten is altijd mis…
Viva,ja dat klopt askim komt uit Kusa,ik zou dan vanuit hier naar Anlanya of Antalya kunnen gaan en hij met de bus daarheen.Toen mijn vriendin een paar jaar terug ging trouwen in het oosten is hij ook met de bus daarheen gekomen bijna 35 uur in de bus,Istanbul is hij vorig jaar ook met de bus gegaan…Dus hij is wel wat gewend
nou dan is het vast wel wat te vinden voor een paar euro zit je er al in het begin van maart…
@ viva, owh spannend, neem aan dat die andere baan dus nix is geworden??
en kun je me die link ff doormailen?? hotmail please… gracia… owh nee danke sehr ![]()
@ trl, jammer van cyprus, maar beter dan dat ie er al heen was gegaan… hopelijk vindt hij iets goeds voor de zomer? kan ie niet bij hetzelfde hotel terecht?
owh ja
@ beps, roanna en linda
de counting crows gaan met blof mee op tournee… of andersom… igg treden ze samen op (voor t eerst) weet niet wat, waar en hoe… maar ja… ff t vermelden waard, ja toch?
viva- al lekker gekookt, morgen weer drukke dag en ga nu 7 mei naar gumbet enne succes met de solli, en gelijk heb je altijd proberen!
Viva, ja weet ik,maar geld blijft nu dus even een probleem voor hem.Werk vinden staat nu ff op nr 1
Bloem,Dat kon niet,hij kon alleen naar Cyprus als hij een brief had dat hij daar kon gaan werken,is een soort bewijs ivm visum ofzo weet niet precies hoe dat zit.Hij zou wel weer in hetzelfde hotel kunnen werken,maar hij wil dat zelf niet,het liefst gaat hij werken in een hotel wat het hele jaar open is,afwachten dus en mocht hij toch niks beters kunnen vinden kan hij nog altijd naar hetzelfde hotel gaan
Viva,duim weer voor je hoor
Bloemmie pb
Tlr…thanx
nou ik ga weer treinen, fijne dag nog allemaal verder!
@ trl., verstandige jongen hoor, lekker op zoek naar wat beters, en zo niet, dan gewoon oude vertrouwde hotel, why not!!
@ viva, ik ga kijken, danke danke…!!
wr…treinse…
Bloemmie … zoekse
Bloem,zo af toe is hij wel eens verstandig hahaha grapje dat is hij meestal wel,alleen lopen de dingen vaak anders dan hij zou willen en zit het hem meestal tegen…Dus hoop echt dat het het dit jaar een keer meezit.
WR,trein ze
@ trl mag idd wel eens een keer
@ viva, bedankt, tis 18 km, 28 euro van bushalte naar hotel
en t begint om half2, dus denk niet dat ze om half10 al weg gaan bij t hotel… dus alle stress voor nix… ikke nie stressen, gewoon op t gemak!!
lekker schaatsen kieken en mn favoriet aanmoedigen!! whahahaa