@ toos, als je rechtsbijstand verzekering hebt idd die het af laten handelen, die hebben toch meer kunde en kennis inzake (zou je mogen verwachten) al;le tijdslijnen in de gaten houden enzo
@ wr, knap hoor, opnieuw beginnen enzo… zou ik nie zo snel doen in NL, hier alles bekend, veilig, vertrouwd etc…
@trl en wr, tja, hotel is dichtbij de ijsbaan
ik kom aan om 9h, om 9.30 vertrekken ze van hotel naar ijsbaan, dus dat red ik denk ik niet, maar wedstrijd begint (geloof ik,) om 11 uur, zitplaatsen, dus kan bv om 11h aankakken, alleen moet natuurlijk wel mn kaartje hebben enzo
denk dat als het te lastig word ik gewoon een taxi neem, tis al duur genoeg
maar wil voor dat dure geld nix missen en lopen te klote in de bus/tram/ metro… kijk nog wel ff…
owh ja
@ trl, kun je nu dan niet nog een weekje gaan, als hij nu toch geen werk heeft?? maar ja, je wilt natuurlijk ook wel een beetje mooi weer he??
kreeg net te horen dat de prijs die ik eerst te horen kreeg nie klopt, 50 eurie goedkoper… komt mooi uit, want mn busreis is +/- 50 eurie…
zucht… kan et nog maar amper geloven!! whihheee
@ toos, ja hoofdpijn nog wel aanwezig ja, maar ach, gewoon negeren
@ viva, ja vrees het ook, en nee, auto huren is helemaal geen optie… kan beter verdwalen in de S-bahn dan op de weg, ja toch??
zit me alleen niet lekker, vriendin heeft nog steeds niet gereageerd… volgens mij is ze terrible not amused dat ik maar 1 plek heb gevonden
Bloem,WR,ja dat zou kunnen,om nog een weekje te gaan kunnen dan naar Alanya gaan voor beter weer,maar ff kijken of dat nog gaat lukken en ja askim geen werk en dus geen geld…Ach en anders wachten tot mei lukt ook wel,hebben het leger toen ook overleefd dus dan moet dit ook lukken.
bloem- kijk dat scheelt weer 50 euro minder! en misschien dat je vriendin het idd niet leuk vind, maar net wat viva zegt zij had ook kunnen zoeken, en ze is een vriendin dus ze zal het je toch wel gunnen? misschien is ze nu ff druk en krijg je straks reactie!
toos- strijkse!
trl- ja dat is zo, vergeleken bij de tijd die hij in het leger zit, is dit dan minder lang
@ viva, tja… ik zou ook flink balen als het andersom was, maar ja, om dan allebei niet te gaan??? hopelijk begrijpt ze het… maar vrees een beetje vanwege deze radiostilte
@ trl, nee dit is iets waar ze echt wel op zou reageren
en goeie instelling dat je best tot mei kunt wachten, is ook veel leuker he? en chagerijnige askim ivm geen geld/ werk is ook nix… hoe is het afgelopen met cyprus dan?? heb ik cker ookalweer gemist
Bloem,die “vriend” van hem die naar Cyprus ging om te werken daar heeft tie nooit meer wat van gehoord,hij heeft hem nog geprobeert te bellen,maar telefoon stond uit of deed het niet,beetje vreemd allemaal…Maar goed hij heeft af en toe wel gewerkt maar ja dat was ook geen zekerheid,dus hoop dat hij wat goeds vind voor de zomer.