TTT Deel 80....

WR…jeetje wat een hecktiek zeg…je bent net gesetteld, en dan weer van voren af aan beginnnen…pffff…succes meis…

Tlr…doe rustig aan hoor…voel er nu niet zoveel van het prik en brand een beetje, maar voor de rest nergens last van.

zo ikke heb weekend, lekker naar huis…tot dadelijk meiden

trl- idd baan was het belangrijkste, en het is ook wel weer leuk nieuwe mensen en nieuwe omgeving:0 hoe is het met jouw askim?

bloem- moeilijkste is idd naar een andere plaats gaan, liefst blijf ik hier, maar ga richting a’dam wonen, het leuke daaraan wel lekker dicht bij mams en me zusjes en broertje:D, jammer dat woningbouw je niks leuk aan heeft geboden, maar je huidige woonruimte bevalt?

viva- thnx!

viva- al lekker weekend! tot later

@ viva, prettig weekend
@ wr, jeetje van daar na de buurt van A. omschakelen zeg, maar je ziet de pluspunten ervan in, dus dan komt t allemaal wel goed…

ik kom er net achter dat de bus aankomst aan de zuid-west kant van Berlin, en ik moet naar de noord-oost kant
vanaaf maar ff puzzelen :retard:

Net weer terug van mn werk, teamleidster in vergadering. Schiet lekker op zo. Heb een briefje op haar bureau gelegd, is ze vast voorbereid en vanmiddag even bellen.
Advies van degene die mij benaderd heeft was om zelf geen brief naar arke te schrijven maar het uit handen te geven. Zaak meteen maar aangemeld bij de rechtsbijstand, zij gaan er mee verder.

@Viva: stiksels in je rug, lijkt me niet lekker. Ben ook zo, wat beuren moet, moet beuren en dan maar meteen
@Bloem: Lekker naar Berlijn
@WR: Weer ergens anders beginnen, zit je niet mee he

bloem- idd, altijd naar de leuke dingen kijken, maakt het makkelijker:D
maar wel lastig als je aan de hele andere kant aankomt van berlijn en maar een half uur hebt om naar de andere kant te komen, maar gelukkig ben je goed in het puzzelen!:wink:

WR,gelukkig zie je er de voordelen van in om richting Amsterdam te gaan,en er is altijd wel wat te doen,beter dan hier waar alles op zondag altijd dicht zit:hihi:.En misschien kan je nu ipv glrdome gaan werken in de Ar*na.
Met mijn askim gaat het wel oke,heeft alleen moeite met werk zoeken,maar nog een maandje en dan gaan er gelukkig voor hem weer wat hotels open.

toos- dat is ook wat, ga je erheen voor niks, en idd wat arke betreft maakt misschien wat meer indruk als je rechtbijstand het in orde maakt voor je! en ach voor mezelf, ik hoop er maar op dat dit even voorlopig de laatste verhuizing en veranderingen zijn voorlopig:)

Bloem,weer aan het puzzelen maar daar ben jij wel goed in toch?

trl- idd, het leeft wel meer daar dus dat is wel gezellig en handig en ja aren misschien in de loop van de tijd, eerst even wennen aan nieuwe ritme straks. Vervelend dat hij moeite heeft met werk vinden, maar net wat je zegt vanaf maart begint alles weer op te starten hopelijk heeft hij dan snel weer wat gevonden

WR,dat hoop ik ook,zou eigenlijk voordat hij met werken begint nog wel een weekje erheen willen,maar weet niet of dat gaat lukken,anders wordt het mei of juni…Ga je voorlopig heen en weer reizen zolang je nog geen woonruimte heb?Is idd een stuk duurder dan hier.

:GERMANY:Bloem: 8 feb t/m 11 feb: WK Allround Berlin:GERMANY:
:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
WR: 7 mei - Gümbet
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

trl- hopelijk lukt het je om voor mei/juni nog even te gaan, anders moet je hem ook zo lang missen:(
nee ga niet steeds heen en weer rijden naar ede, volgende week nog 1x om nog wat spullen op te halen en dan weer eind febr. hoop dan nml woonruimte te hebben dan hoef ik maar 1x alles over te verhuizen, zo niet dan eerst spullen naar fam.

Tlr…jij weer aan het spitten om naar askim toe te komen…
WR…gohs dat is een hele verandering zeg richting a’dam
Toos…schiet niet op…ja misschien maar beter ook die rechtsbijstand…zetten ze gelijk een jurist erop denk ik…eerst een paar brieven die kant op en dan spijkers met koppen…Wat zei het reisbureau er eigenlijk van.??? ik weet niet welk reisbureau je had maar soms zijn er al uitspraken gedaan in dergelijke zaken…
Ik weet nog een paar jaar geleden ging Damber op vakantie met haar vriendje…zij was 17 en ze zouden naar turkije gaan maar een paar weken voordat ze gingen, ging die verkering uit…daar kun je dus niet op annuleren, wel op het feit dat ze nog geen 18 was, en daar heb ik toen werk van gemaakt, ze kreeg de hele reissom terug…de ANVR had daar vaste regels voor, doordat ze minderjarig was, hadden wij als ouders toestemming moeten geven…en dat hadden ze niet gedaan. Vandaar dat ze haar geld terug kreeg…alles incl. verzekeringen.

vorig berichtjes was van mij…hihihihihi Damber was nog ingelogd op de laptop…

WR…misschien heb ik het gemist, hoe komt het zo dat je helemaal naar de andere kant van nederland vertrekt???..betere baan misschien???

@Viva: Ik had bij een gewoon reisbureau geboekt, aangesloten bij de ANVR. Heb ze net ook even gebeld en vonden het gezien het complexe verhaal misschien beter om het uit handen te geven. Ze hebben al wel melding gemaakt bij Tu* hierover. Er zijn wel zaken bekend, meeste met rechtsbijstand of door de geschillencommissie. Begreep van de rechtsbijstand dat je van goeie huize moet komen om te krijgen waar je recht op hebt, vandaar het advies, niet zelf aan beginnen

viva-pb