Bloemmie naar Berlijn…gosh…lekker hoor, hopelijk komt het goed met de betaling en voor jou 12 uur bussen is niets nietwaar.
Toos…onder de indruk, nee hoor meis…we vonden het allemaal heel erg voor jou, en goed zeg iemand gevraagd die er ervaring mee had
Linda…vakantie boeken lekker hoor
Marion…hondekoekjes achter gelaten voor Aiji
Beps…lekker geslapen…rolmopsje ook
Roanna heeft geen nieuws … geeft niet hoor. lekker rustig kabbelend water dus waar je in zit.
Ikke beetje zielig, vanochtend naar de dokter geweest, had op mijn rug een rood bobbeltje, maar als ik niet oppaste ging hij open en bloedde het als een rund…
Nu dus dat ding uit mijn rug gesneden…4 prikken, en 2 hechtingen…auw…mag vandaag niet douchen, gelukkig had ik dat net gedaan voordat ik naar de dokter ging…hihihihi.
Volgende week de hechtingen eruit laten halen, en gelijk de uitslag, want zo als altijd wordt alles opgestuurd wat ze eruit snijden.
@ viva, :eek: klinkt eng!! ik heb ook van die bobeltjes her en der, zou ze ook weg moeten laten halen, maar durf niet, volgens doccie zijn t fibroompjes, dus nix kwalijks
@ toos, succes strax op t werk!!
@ marion, dank je, ga alleen, ff voor de goeie orde, met 64 andere (onbekenden) maar dat boeit me nix
hebben zitplaatsen… whihheeeeee
ben zoooo benieuwddd
kan mn batterijen weer op gaan laden@! en mn geheugenkaartje vrijmaken… whiheee
hihihhi Bloemmie is niet eng hoor, ik heb altijd zoiets van wat moet dat moet…en als het moet dan maar gelijk…
enne leuk voor je hoor, lekker boeiend 64 vreemden…na 3 uur zijn het geen vreemden meer, iedereen praat altijd met iedereen.
@Viva
Arme Viev … klinkt idd niet fijn! Moet niet zoveel hebben van prikken en snijden. Maar soms moet het gewoon he :eek:
Hopelijk een goede uitslag volgende week!!
dokter verwacht er niets van hoor, zei al dat het goedaardig was, een soort van spatadertje dus een ader in een kluwen…maar ze zijn verplicht om alles op te sturen.
@ viva, coole kikker hoor… niet te veel doen vandaag anders moet je weer douchen!!
@ wk allround,t ja die vreemden, boeit me in dit geval ook idd nix
ben er bij!! wahhaha en mn spandoek gaat mee, whahahaa… zal die meneer M opkijken!!
en allen die we van dit weekend hebben gezien… zucht echt zooooo gaaf
ben ook nog nooit in berlijn geweest, maar ja, geen tijd voor… schaatsbaan, hotel, schaatsbaan, hotel, terug naar NL (die groep heeft nog 1 dg in berlijn, maar ikke dus nie, moet werken enzo)
trl- begin pas 18-2 bij nieuwe baan, nog niet oververhuisd, nog op zoek naar woonruimte, tijdelijk nu bij fam en 1x per week ff terug naar hier voor post en spullen ophalen
viva- auww niet leuk snijden en hechtingen,hopelijk is de uitslag zoals verwacht goed!
beppie- heerlijk geslapen allen, vandaag genieten in het bos
bloem- naar berlijn!!super dat je gaat
linda-lekker vakantie boeken
toos- succes met gesprek met je teamleider
voor iedereen werkse
ik ook vakantie geboekt!yes!!!ga samen met zussie:D dus ga ff lijstje erbij pakken!
@ WR… nieuwe baan? nieuw huis? je had toch net alles rond?? ben er een beetje uit… eerlijk gezegd
en pak t lijstje er maar bij, wilde ik net doen, maar dan meteen maar aanpassen dan he?
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
WR: 7 mei - Gümbet
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
WR,drukke tijden dus nu ff voor je,hoop dat je snel weer eigen woonruimte vindt.En weer in het lijstje heerlijk hoor…Ga je in mei dan ook kijken voor werk daar of zijn die plannen verandert?
bloem - moet door omstandigheden verhuizen, daardoor op zoek naar andere woonruimte ga nml naar andere provincie:) dus ook andere baan gezocht ivm te lang reizen, dus alles wat ik hier net weer op orde had…moet ik nu nog een keer doen:)
trl-idd druk en hectisch, en moeilijk om ede achter te laten heb er toch 22 jaar gewoond.
qua turkije, ga wel op zoek naar werk daar, moet alleen kijken of het nog wel haalbaar is, verhuizen stond nml niet in mijn budget en woonruimte waar ik heen ga is ook duurder dan wat ik nu heb, dus moet het even afwachten
WR,dat is een hele verandering dus,andere omgeving,nieuwe mensen…Ja en de plannen veranderen daardoor ook allemaal…Had je net weer alles op orde…Maar wel fijn dat je in ieder geval al een andere baan heb.
idd, als je een baan maar hebt… maar jeetje he… ik zou nie zo snel elders kunnen wonen in NL
echt deze buurt, O of B, en anders nix…
woningbouw bood me trouwens weer wat aan, echt troep zeg, tis dat ik nix nodig heb, maar ja…
@ wr, waar ga je nu wonen dan?? ongeveer.?? ben nie nieuwsgierig hoor