TTT Deel 80....

@bloem: toch naar berlijn gaaf zeg!

ikke vanmiddag vakantie boeken

@ trl, tja eigenlijk niet dus
reis vertrekt morgen al, do avond aankomst, maar kan echt niet weg
maandag was al moeilijk
dus ga nu gewoon zelf met de bus vanaf B. 12,5 uur bussen, why not
maar ik ben er bijjjjj

loop echt te stuiteren, niet normaal!! alleen nu nog ff afwachten met de betaling, misschien juich ik wel voor nix :retard:

@ linda, rhodos toch?? leuk hoor!

Goedemorgen allen. :slight_smile:

@Bloem: Gewoon doen. Wat is nu 12 uur bussen? :lol: Peanut! Als je de mogelijkheid hebt… nemen weer die kans.

@Linda: Oh, lekker hoor. Nu dan officiel te kunnen boeken. :vak02: Rhodos toch?

@Beps: Nou, gelukkig heeft iedereen in huis goed kunnen slapen en ook vandaag weer veel plezier gewenst met de kleine hupselepup.

Ik heb verder niet veel opwindends te vertellen. Hier gaat alles gewoon zien gangetje. :rolleyes:

Bloem,wanneer weet je het definitief dan?Spannend dus nog even…Zal voor je duimen dat de betaling goed gaat…

Linda,lekker boeken dus jullie zijn er nu helemaal uit,wat,waar en hoe…

Roanna,vrij of later wel werken?

@ roanna, is ook wel eens lekker, nix geen stress en alles kalm aan
mn bloeddruk schiet elke dag wel weer 10 omhoog met al dat gedoe enzo :retard: :biggrin:

@ trl, ik wacht nog op het mailtje dat het rond is… wachten duurt langgggg

Oh dus het is nog niet cker!! Hihi, veel wachtplezier(tenslotte is geduld helemaal jouw ding!!)

ja wordt idd rhodos vertrek ong 5 augustus ( op nieuwe werk kon niet in september dan maar eerder) en dan ong 11 a 12 dageb

@Bloem: Ga je met de Eur*line? Is te doen toch? Oh, je zit nog op de bevestiging te wachten?

@TRL: Nee, niet vrij. Heb net even gedoucht en heb ff voor mezelf een bakkie leut gemaakt en dacht ff hier gluren. Moet om 11 uur hier weg, om weer op de stadslokatie te werken.

Nu is manneke aan het douchen en dan samen nog ff een bakkie doen en dan is het al weer tijd. Pffffffffff… niets opwindends dus! :hihi:

Jij ook werkse hoor!

goede morgen allemaal…

en allereerst gefeliciteerd met alweer een nieuw deel…

@bloem…zeker doen :wink: tis je gegungd…

@beps…alles goed bij jullie thuis met de aiji zo te horen…:smiley:

@linda…vanmiddag vakantie boeken…lkkr…dan kan het aftellen beginnen!!

@wr…nog steeds druk bezig met van alles…

sorry de rest ben ik alweer kwijt…
iedereen een fijne dag…en voor diegene die moeten werken>>werk ze
ikke ga ook zo beginnen…

xx

Goeiemorgen,
@Bloemmie wacht nog op goedkeuring wat betaling betreft, leuk schaatsen kijken in Berlijn. Zo kom je nog eens ergens
@Beps: Goed geslapen, moppie ook. Dat is een goed begin
@Roanna: Succes op de andere lokatie straks
Verder heb ik ook eigenlijk niks te melden behalve dat het takkenweer is

Ik heb gisteravond teruggelezen van de dag dat wij vertrokken. Het heeft jullie wel beziggehouden hoor. Was eigenlijk wel een beetje van onder de indruk hoe jullie hebben meegeleeft. Het is een beetje laat, maar toch bedankt

@toos: gisteren nog langs je werk geweest ivm je rooster en de eerder gemaakte afspraken?

@Toos: Dat bedoel ik maar. We hebben elkaar op de hoogte gehouden hier. Ik door jou te smsen en alles weer hier door te geven. Leuk wel hoor! We vonden het verschrikkelijk voor jullie, die het zo verdiend hadden.

Ach, maar kijk maar even terug op die mooie momenten, die jullie vast ook gehad hebben. Je brief is al weg las ik, dus nu maar even afwachten.

@ toos, ben t helemaal met roanna eens

heb maar ff gebeld en allemaal erg relaxed enzo, dus ik gaaaaaaaaa
ga vrijdagavond uit B weg met de bus (idd die roanna) en dan kom ik 9h zaterdagochtend aan in berlin
enige is dat de groep vanuit t hotel om 9.30 vertrekt naar de ijsbaan en buschauffeur heeft kaartjes, dus wordt nog ff logistiek stressen en regelen enzo, maar komt vast goed… ga me er niet druk om maken

ben alleen beetje bezorgd om reactie van vriendin… was maar 1 plek, hoop dat ze blij voor me is… slik…

Ik kijk zeker terug op de mooie momenten, want die waren er zeker. Brief is nog niet weg, ik heb nog adviezen gehad van iemand voor wie het indienen van dit soort claims dagelijks werk is

Good mornink!!
Werk gedaan achter en nu tijd voor een bakje.

@Beps
Goed gegaan met Aiji vannacht voor zover ik begreep. Mooi zo! Soms kunnen ze zo te keer gaan de 1e nachten … zo zielig dan.

@Bloem
MISSCHIEN NAAR BERLIJN …
Moet gewoon door gaan want die schaatsers kunnen niet zonder jullie!

@Toos
Helemaal onder de indruk, logisch toch dat we met jullie mee leven!
Doe jij ook met ons.

@Linda
Eindelijk kan je gaan boeken … sta je ook lekker in het lijstje!

@Roanna&Filiz
Werk ze zo meteen!

Nog niet naar mijn werk geweest, teamleider was er gister niet. Ga ik nu doen, dussss tot laterssss