TTT Deel 80....

hihihi…ja anders is het zo lang…en Dave is ook kort, ben wel gewend deze naam te gebruiken, mijn zoon heet ook zo.

Mijn echte naam is Davey , maar ik vind dat zo’n vreselijk klinke IIIEEE…pff
Dus het is al jaren Dave… hahaha…

Ach zo hebben we allemaal al een bijnaam van onze bijnamen haha!!

Was weer lekker, onbehouwden (vr)eten…
Nu op De Stoel… lekker nietsen…hebben trouwens een nieuwe stoelfoto,…maar ook hier heb ik de broek weer los(ik geloof dat dat het lekkerst zit :hihi:)

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/P1010182k.jpg

Zo meteen maar eens vroeg naar bed, zit nu al te knikkebollen

hahahaha Beps, maar niet zo wulps als de vorige foto…kruimel ligt er ook lekker bij…

haha leuke foto beps ( zo wordt jij hier genoemd toch… :wink: )
Hoe oud is je hond(je)?..

Dave kijk bij Beps even op haar onderschrift, daar staat de link van kleine Aiji…

@Beps: Wat een charmante foto weer Beps. :lol: Jullie staan er weer goed uitgerust op.

@Viva: Nou zo oranje ook weer niet. :hihi: Maar het moet bij mij altijd ff bijkleuren als ik het zelf doe, zeg maar! 2 keer wassen en het is weer zoals het wezen moet!

Oeps… nog niet gezien hihi!

@ Roanna: Meer zoiets…

http://epsiicola.jubiiblog.nl/upload/Boblijn-Oranje.jpg

…? :hihi:

Hallo allemaal,’

Had broer en vriendin op visite,dat was een tijd geleden dus ff bijgekletst…

Beps,je ligt er lekker bij…
Viva,lekker je gal eindelijk gespuwd,gaan ze er ook nog wat mee doen…
Roanna,nieuw kleurtje moet alleen nog bijkleuren.
Dave,de verplichtingen ook weer achter de rug.
Bloem,al terug,of weer een rondrit door Nederland?

@Jac
Das niet zo mooi dat je maar moe blijft, laat je hier wel horen wat er uitgekomen is? Beterschap!!!

@Beps
De controle weer gehad, alles weer gemaakt en nu aan de vette hap!
Hub ziet je wel graag zo slapend in de stoel of niet? Hij blijft maar knippen :lol:

@Cyn
Gaat genieten van de nieuwe tv en niet alleen vandaag maar ook morgen.

@Roanna
Oranje haren? Wist niet dat je zooooooooooooo koningsgezind was?

@Dave
Gezellig dat je er ook weer bij bent vandaag!!

@Viva
Weer lekker van je laten horen op het werk … goed zo! Weet ie meteen waaraf en waaraan.

Tlr…nee ze kunnen er niets mee doen, maar ik heb mijn zegje gedaan…en ik wacht op mijn volgende sollicitatie, morgen sluit de vacature. Dus we wachten maar af.

Marion hoe voel je je???

Viva,je weet het he,duim voor je…

Marion,al wat opgeknapt?

Roanna, dat heb ik met mijn blonde kleur, ben van mezelf hartstikke donker, maar ben over het algemeen blond, als ik het dan net geverfd heb, ben ik ook nog niet op kleur, moet dan gewoon een paar keer mijn haar wassen wil het een beetje bijtrekken, en als de zon niet lang en vaak genoeg schijnt, wordt ik zo weer donkerder of geel…blehhh…maar 2 dagen zon erop en dan is de kleur weer netjes.

Tlr…:kus:thnx

Spannend! Heb je wederom in de zorg gesolliciteerd… Dat was jij toch he?..

(Soms haal ik het wat door elkaar … )

Zo meisjes en heer ik hou het voor gezien voor vandaag, draag de laptop over aan Damber…die wil ook nog even…ikke lekker onder de douche…

Nee, ik werk niet in de zorg, dat is Toos…ik werk op school

Oef… Sorry… :tear:

@Viva: Ja Viva, dat wou ik je ook nog even zeggen. Goed dat je alles weer ff op tafel hebt gegooid. Lekker gevoel is dat nadien meestal. :thumbsup:

@Marion: :dag: Hoestie nou?

Oh ja, kreeg net nog telefoon van mijn broer. Hij was vorige week op controle geweest en alles goed. Niets meer te zien. Mijn schoonzus (zijn vrouw) vanmorgen op controle geweest en ook bij haar niets bijzonders meer te vinden. Mooie berichten he? Hopenlijk mogen ze beiden nu even uitrusten van 3 jaar ziek zijn.