TTT Deel 80....

@Beps
Succes straks bij de tandarts!

beps : leuk vooruitzicht !
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tandarts/3.gif

Gewoon even op je tanden bijten beps !:lol: :lol: :lol: :lol:

5 minuutjes en de trein op ! Blij dat ik naar huis mag !

Succes bij de tandarts hoor beps !
Misschien tot vanavond nog eens ! :dag:

Op het menu : varkenshaasje met mosterdsausje en gebakken champignons ! Mjammie !

Beps: ik dacht ook al… haha dacht dat je uren met haar ging lopen… want is vet slecht toch? Maar dit is ok!! :thumbsup:

JOEPIEEEE!!! Ik heb morgen vrij!!! Kan ik meteen van mijn tv genieten!!! :biggrin:

@cyn: veel plezier dan, geniet ervan!

Zo ben een poosje naar de achtergrond verhuist.
Ik ben nu 5 weken aan een gesloten erg moe.
Nu ben ik van de week geprikt op pfeiffer, woensdag mag ik bellen voor de uitslag.
Dus we wachten weer af.

Hopelijk komt er iets uit dat een naam heeft, want dit is niet leuk.
En ja als ik eerder naar turkije moet nou ja dan moet het maar he.
Maar dat zal de huisarts ook weer niet zeggen, jammer genoeg.

Ga eventjes terug lezen

Wat een rust hier…

Cyn,lekker vrij morgen en van je nieuwe aanwinst genieten…
Beps,hoe was het bij de tandarts?
Marion,beterschap.

:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Zo meiden, 1 klein stukje afgebroken(maar dat wist ik al) en 1 lekke vulling… Hubbie nu 5 jaar achtereen NIETS…

Wij gaan lekker vette dingen eten(patat, kroket, kaassouflee…mss nog fricandelletje)

Beps,dus je kan er weer even tegenaan.Heb ff op de site van Aiji gekeken leuk dat filmpje.
Eet smakelijk.

Hi allemaal :dag:…!

Het dagje zit er gelukkig weer op! Gisteren verplicht bezoekje gedaan , was weer héél gezellig… uhum!

Maar goed , nu zit ik hier de berichtjes weer te lezen en het ziet er weer gezellig uit!

@roanna: lichtgoudblond… moet het voorstellen… En wat is het uiteindelijk geworden hahaha?

@ Cyn: Lekkkuuurrr! Ga je de hele dag bankhangen?

@ Bepppie: Betere werk , en dan nu maar genieten en vol duwen hahah!

Groetjes
Dave
:vak02:

Goedenavond.

@Dave: Nou, die kleur zou het met koninginnedag best goed doen! :lol: Maarja, ff een paar keer wassen en het heeft de juiste kleur. Hi, hi.

@Beps: Zo, de tandarts weer gehad voor een half jaar. Ik heb vanmiddag ff naar het filmpje van Aiji zitten kijken. Wat een scheetje is het toch. :nod: Zo te zien groeit ze goed. Lijkt niet meer zo op die “rolmops”. Ha, ha.

@Marion: Beterschap hoor. Nu ben je dus aan de beurt. :kus:

Hahaha beetje oranje dus! Ach is toch ook modern al die kleurtjes!..
Misschien vreemde vraag maar op welke dag valt dat ook alweer…:smirk:

dat krijg je als je nog meer weinig in NL bent hahaha…

@Dave: Onze Konigin Beatrix zelf was 31 Januari jarig, maar haar verjaardag wordt nog altijd op de datum van haar moeder gevierd en dat is… 30 April.

Schrijf even op je kalender, 30 April-Koninginnedag. :slight_smile: Hebben wij dus weer een vrije dag!

he he, ben even bijgelezen, was niet zoveel maar vandaag geen tijd, om echt hier wat neer te zetten…dus nu dan maar even…
Marion…beterschap meis, en fijn dat alles het weer doet
Dave…plichtplegingen weer achter de rug, en weer gezellig bijkleppen hierzo
Kaylo…nog even de opruiming ingedoken en toch weer met een volle tas terug naar huis
Beps…kruimel laten showen bij de politie, en stukje van je kies af, nou lekker dan, maar goed als je er nog geen last van hebt, kun je het op het gemakje laten maken.
Toos…aan de crock
Roanna…oranje haren…o jeee…dat wordt wassen met antiroosschampoo om het rode eruit te krijgen.
Bloem…bijna weer thuis (denk ik)
Cyn…morgen lekker vrij, en dan genieten van de platte tv
ikke alleen maar gewerkt, mega druk, functioneringsgesprek met de nieuwe manager (ad interem, deze heeft dus geen emotionele banden met wie of wat dan ook binnen het bedrijf) gehad, het hele relaas van afgelopen jaar daar op de tafel gefl*kkerd, en gezegd hoe ik er over dacht, en denk…hij was er stil van…en vond het onbegrijpelijk wat er allemaal gebeurd is…krijg nu zwart op wit dat ik niets, maar dan ook helemaal niets met het nieuwe programma hoef te doen, en als ik een andere functie binnen het bedrijf krijg, ik niet aan mijn 3 maanden opzegtermijn zit…heb iedereen genoemd met naam en toenaam…weten ze gelijk hoe ik erover denk.

Roanna, dit jaar mazzel hoor, 30 april valt op woensdag (vrije dag) 1 mei is donderdag (hemelvaart) vrije dag. 2 mei vrijdag (verplichte vrije dag) maandag 5 mei (bevrijdingsdag) wij een vrije dag…12 mei 2e pinksterdag (vrije dag), en de week erop ja wel ikke 2 weken naar gumbet, dus alles bij elkaar werk ik 22 uur in de hele maand mei…hihihihih

@ Cyn…! WOW heb je een platte? Hier zijn die dingen nog zoooo duur! Vreselijk , anders had ik er al lang een gehad…!

@ VivaTurkije: Welkom na de drukke dag… Nu effe lekker rustig bijkleppen… Laat gaan , laat gaan… :zon:

Dave zeg maar Viva hoor…

Gelukkig viva… alweer een heel woord korter hahaha :smiley: