TTT Deel 80....

goede morgen…

@damber en viva…alle 2 druk op het werk…succes ermee

@beppie en toos…alle 2 opzoek naar een nieuwe auto…ook succes daarmee :wink:

@trl…collega ziek…jij extra werk…balen!!

@kaylo…idd niet veel gemist int weekend…was rustig;)

bloem een top weekens gehad…:smiley: fijn om te horen:D

ikke om 1 weer aant werk…maar heb nog niet veel zin…komt wel :wink:
fijne dag allemaal…!!

Vertelllll :wink:
Nee serieus… geen idee wat jullie hebben, maar wij gaan deze inruilen. We hebben een 2 jr oude Peu…t 1007. Dus ja, die prive verkopen is ook niet echt een optie. En dat hebben we wel nodig dan, dat ‘geld’ dat in de auto zit(al kom ik het nergens tegen als ik de motorkap open doe haha)

Ikke heel tevreden van mijn f**d fiestaatje. Dieselke, met airco, alles erop en eraan. Was de laatste luxe-uitvoering. Doe eigenlijk niet zo veel kilometers. Enkel naar station rijden, boodschapjes doen en zo. Is toch makkelijk. :hihi:

We gaan het eerst even op internet proberen, lukt het niet dan inruilen bij een garage. Wij hebben een toot corolla van 3 jaar oud, zwaarste dieseluitvoering en de meest luxe.

Ik zie het er ook niet vanaf wat je voor een auto neer moet tellen. Moet je het eens terugrekenen in ouderwetse guldens, absurd gewoon

Ik ga de toko nog even gladtrekken, straks weer aan de crock

Dat is (helaas voor jullie hihi) geen auto voor ons. Blijft nl het probleem van de hond…en die gaat niet in de kofferbak, met de deksel dicht haha!!!

Goeiemoggel!!!

Pff wat een weekend… Wat een duur weekend eigenlijk!! Heb in 1 dag (3 uur haha) giga-veel euro’s uitgegeven… Maar goed… Tv komt morgen!!! :biggrin: Verder een Eastp. rugtas voor Maleisie… :tongue:

Verders niet veel bijzonders beleefd… dus ga nu maar ff wat doen!!

x

Even een break,tot half 11 het werk van collega overgenomen toen aan me eigen dingen begonnen…

Cyn,vanaf morgen lekker groot scherm op je kamer…En nog een rugtas gekocht nu weer sparen …

Ga nu een hapje eten doeiiii

Hey meiden!!
Even snel vanaf het werk :ninja:
Thuis ligt de hele boel er uit, geen telefoon en dus ook geen internet. Volgens mij is onze quatro*** kapot, brand normaal een lampje en vandaag niet dus. Moest naar kantoor dus geen tijd gehad om K** te bellen vanmorgen. Straks maar meteen doen want internet is niet meer te missen he :nod:.

pffff nog steeds heel druk hier…

Ook nog vlug was geshopt !
Een jas, een rok, 2 bloesjes, 2 paar oorbellen en een armbandje op de kop kunnen tikken !

De rok is mijn beste koop denk ik, was gewoon 70 % en hing nog ergens in een vergeten hoekje. Dus die kwam op 7,50 euro ! :lol: :lol: :lol:

Zo meiden ik ben er weer.
Ff naar het bos geweest met de dame, en daarna naar het politiebureau…
Nee niets aan de hand, maar mn vriendin werkt daar, en ze wilde haar pleegkind aan de collega’s laten zien haha!!

nu is er hier diepe rust, en dat blijft nog wel ffies…(HEEERLIJKKKK!)

Beps, hoeveel loop je wel niet met die kleine haha… Ik zou half dood zijn!!!

Goede middag meiden …
Back home again … gelukkig. Voel me echt knap beroerd, hub heeft ons aangestoken met zijn gehoest. Het is dat er een spoedklus voor me lag op het werk want was anders thuis gebleven. Nu het hoognodige gedaan en daarna mooi de boel afgesloten.
En gelukkig ook weer telefoon en internet thuis, weet ook niet wat er aan de hand was vanmorgen. Zijn achter iets aan het plaatsen dus vermoed dat ze meer uit gezet hebben in de meterkast dan nodig was. Maar mooi dat het weer opgelost is.

marion : wat zou een mens doen zonder internet hé ? :confused:

@Kaylo
Erg he, dat je zo ongeveer op tilt slaat als dat niet werkt!!

is hetzelfde als je je gsm vergeten bent ! :frowning: Kan ik ook de ganse dag zenuwachtig om lopen

Die zit zowiezo standaard in mijn tas, en zonder tas ga ik de deur niet uit.

@Cyn: ik loop niet zo veel hoor, een kwartiertje door het bos ofzo. En hier, tot op de hoek bij het gras, en terug… en dat een keer of 8 pd…en steeds minder tot 3-4 keer pd…

Straks naar de tandarts…brrrr