Vertelllll
Nee serieus… geen idee wat jullie hebben, maar wij gaan deze inruilen. We hebben een 2 jr oude Peu…t 1007. Dus ja, die prive verkopen is ook niet echt een optie. En dat hebben we wel nodig dan, dat ‘geld’ dat in de auto zit(al kom ik het nergens tegen als ik de motorkap open doe haha)
Ikke heel tevreden van mijn f**d fiestaatje. Dieselke, met airco, alles erop en eraan. Was de laatste luxe-uitvoering. Doe eigenlijk niet zo veel kilometers. Enkel naar station rijden, boodschapjes doen en zo. Is toch makkelijk. :hihi:
We gaan het eerst even op internet proberen, lukt het niet dan inruilen bij een garage. Wij hebben een toot corolla van 3 jaar oud, zwaarste dieseluitvoering en de meest luxe.
Pff wat een weekend… Wat een duur weekend eigenlijk!! Heb in 1 dag (3 uur haha) giga-veel euro’s uitgegeven… Maar goed… Tv komt morgen!!! :biggrin: Verder een Eastp. rugtas voor Maleisie…
Verders niet veel bijzonders beleefd… dus ga nu maar ff wat doen!!
Hey meiden!!
Even snel vanaf het werk
Thuis ligt de hele boel er uit, geen telefoon en dus ook geen internet. Volgens mij is onze quatro*** kapot, brand normaal een lampje en vandaag niet dus. Moest naar kantoor dus geen tijd gehad om K** te bellen vanmorgen. Straks maar meteen doen want internet is niet meer te missen he :nod:.
Zo meiden ik ben er weer.
Ff naar het bos geweest met de dame, en daarna naar het politiebureau…
Nee niets aan de hand, maar mn vriendin werkt daar, en ze wilde haar pleegkind aan de collega’s laten zien haha!!
nu is er hier diepe rust, en dat blijft nog wel ffies…(HEEERLIJKKKK!)
Goede middag meiden …
Back home again … gelukkig. Voel me echt knap beroerd, hub heeft ons aangestoken met zijn gehoest. Het is dat er een spoedklus voor me lag op het werk want was anders thuis gebleven. Nu het hoognodige gedaan en daarna mooi de boel afgesloten.
En gelukkig ook weer telefoon en internet thuis, weet ook niet wat er aan de hand was vanmorgen. Zijn achter iets aan het plaatsen dus vermoed dat ze meer uit gezet hebben in de meterkast dan nodig was. Maar mooi dat het weer opgelost is.
@Cyn: ik loop niet zo veel hoor, een kwartiertje door het bos ofzo. En hier, tot op de hoek bij het gras, en terug… en dat een keer of 8 pd…en steeds minder tot 3-4 keer pd…