@Kaylo: Het was en heel rustig weekendje hier. Je hebt dus eigenlijk weinig tot niets gemist. Ha, ha.
@Beps: Nou de plaatjes staan er weer bij hoor. Staat toch wel leuker hoor! Ik ga straks of anders vanavond weer even op mijn gemak je site bekijken. Vind het zo schattig beestje he! :nod:
@TRL: Nou, werke weer en neem niet teveel werk over, anders kun je het straks altijd wel even erbij doen. :hihi:
pfff…druk hierzo op het werk…geen tijd om overal op te reageren…
Bloemmie gaaf bloemmetje van jeweetwel
meiden werkse…en shopse…en weetikveelwat…kom straks wel weer langs als ik meer tijd heb.
Goeiemorgen, @Beps: Wat een leuk filmpje, grappig gezicht jullie rolmopsje naast de grote schoenen van Hubs:wub::wub: @Bloem: Bloemen gekregen van mr M, had het dus goed gezien, zag je in een flits voorbij komen op tv @Roanna: Staat er weer gekleurd op voor een poosje @Trl: Verslapen en dan ook nog werk van je collega overnemen, lekker begin van de week @Viva: Werk ze
@Toos: In een filts Bloemmie voorbij zien komen! Ja ik ook, 1 keer, achter de coaches… druk kletsend!!
Zo het rolmopsje is weer geleegd,en heeft gegeten…nu op naar de 3 uur, dan eerst ff lopen over een uur of 3 en dan eten… en daarna is ze uit!!! Doet niets het meer, alleen het slapen in de bench
Wij moeten dan naar de tandarts, controle, dus ook dat komt wel goed
Ja, gaan nu Hub zijn auto ook verkopen, hij heeft een diesel. Dit is niet meer nodig omdat hij een auto van de zaak heeft en willen daar een leuk autootje voor terug kopen
@Kaylo: We rijden daar niet prive mee. We kunnen het makkelijk met een auto doen, alleen in de weekenden dat ik werk zal het soms even puzzelen zijn als hub plannen heeft om wat te gaan doen. In het ergste geval kan ik op de fiets of hub brengt me even weg. Mijn werk is een kilometer of 7 van huis vandaan
Wij gaan ff kijken van de week, wat voor auto wij leuk vinden. Leuk is niet het juiste woord, het gaat om praktisch en leuk enzo!
Omdat er een bench voor de hond in moet, en dat gaat niet handig in deze… Pff weer iets moeilijks! Ook ivm mn werk(en de kilometers) eens kijken naar een diesel!
Ik had een f*rt ka, ben blij dat ik eraf ben. Ik heb hem ruim 2 jaar gehad en er behoorlijk kosten aan gehad. Bij de deuren vielen de gaten erin, dus tijd om op te ruimen