@roanna: de opgeefperiode heb ik dit keer gemist wie weet de volgende editie
@bloem: gaaf zeg die bloemen speciaal voor jou en dan ook nog met hem op de foto echt super
:dag: Hey Bloem. Moet eerlijk zeggen… heb niets van het schaatsen gezien, dan alleen wat beelden in het sportjournaal, maar weet zeker… dat jij een gezellig en een heeeeeeeeel goed weekend hebt gehad. Gaaf meid, van die bloemen. Bloem die bloemen krijgt van een beroemde schaatser. Wie kan dat zeggen? Jij dus.
ja was ook echt heel leuk
want kwam aan en toen was ie aan het inrijden en later zat ie op een bankje vlak voor mn neus, (en dan bedoel ik echt vlak voor me neus) dus wilde niet de hele tijd als een obssessd zitten kijken, maar ik keek net, en hij keek op en toen moesten we allebei wel lachen was wel leuk
en ik heb heel hard gegild tijden de 10 en volgens mij kon ie dat wel waarderen
anderen waren tijdens de 5km van de dames naar buiten gegaan en allemaal met em op de foto geweest, baalde wel een beetje, maar ja, wil ook niet als een groepie daar staan en iedereen zegt altijd dat ie zo relaxed is en de tijd neemt en blabla bla, maar had ik dus nog nooit gemerkt… nu wel… hihi…
was erg leuk!! zucht… hihi…
![]()
@bloem: gaaf hoor ben wel benieuwd naar de foto
Oh Bloem, wel gaaf dan. Jij hebt de tijd van je leven dus gehad!!! En wat nu? Wanneer ga je weer terug hier op aan? Enneh… als je wel die foto krijgt van jou met die bekende schaatser, wel ff op je log zetten he!:lol: Ikke ff kieke.
Dames… ik ga vast afscheid nemen… Ga zo nog ff een poosje tv kijken in bed.
@Bloem: Ik lees je verhalen weer verder op je log, voor nu alvast weltrusten en een goede reis terug. :dag:
Linda en anderen die er nog zijn of komen…weltrusten en tot morgen. Linda, veel plezier morgen, op de tandarts na dan. ![]()
Maakt een van jullie even de :idea: uit en doet de boel even op slot? :dag:
ja was gaaf moment
log met foto’s is klaar, alleen dus nog zonder foto’s van morrison en davis, want die heeft iemand anders
morgen om 8h gaat de bus en verwacht rond 20h thuis te zijn, ga nu met de bus van deze groep, dus tja…
@roanna: dank je jij weltrusten en tot morgen
@bloem: goede reis terug morgen
bloempie;het was bloedstollend…
dank je wel
weltrusten jullie
jij ook weltrusten en we spreken je weer als je in nederland bent
:idea:
Goedenmorgen!
@Bloemmie: Zoals ik al zei, een weekend om weer weken(maanden,jaren) op te teren!!
Hier niets nieuws, en de plaatjes zijn er ook weer!
Goeiemorgen ! Blijkbaar niemand on-line ?
Goedemorgen,
Even snel bijgelezen,niet zo heel veel gebeurt.Maar Bloem jij hebt een topweekend gehad en een mooie bos bloemen…Goede terug reis.
Ik me verslapen,bed lag nog zo heerlijk.Net op het werk,belt collega op dat hij ziek is,dus moet ik een deel van zijn werk overnemen,dat ga ik nu maar snel doe heb ik dat gehad tot laterrrr…
![]()
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL:![]()
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Ikke ben er wel(regelmatig) maar zat ff op photobucket eea uit te zoeken, zodat ik ook filmpjes enzo op mn log kan zetten!!!
Goed die staat er nu op!
@TRL: Werk ze dan, niet overdrijven hoor…dan krijgt die collega de zak, en moet jij dubbel werken :hihi:
@Kaylo: goed weekend gehad??
@Viva: Weer op het werk??
beps : weekend is voorbijgevlogen ! Het was zalig weertje ! Hoe is het met het kleine ukje ?
Kleine ukje is (nog) in slaap. Maar ik denk dat dat niet lang meer is. Verder gaat het goed…voor de belevenissen…klik ff op de link…