TTT Deel 80....

Jammer als je zoiets hoord! En natuurlijk ook best een teleurstelling voor de Nederlandse jongen. Ook al begrijp ik het wel een beetje vanuit zijn kant. Je moet sterk in je schoenen staan en dat staat hij dan denkelijk niet…

Groetjes
Dave

@ Beppie…

Heerlijk! Het hele zondag avond programma al gevuld ! :smiley:

@beps:ik heb ook wel een idee welke boer welke vrouw zal kiezen maar net als jij zit ik er dan ook wel vaak naast

Oke, Henk wist ik ook al niet, en ik had Agnes anders ingeschat(vond Klaas zn krulletjes zoo schattig :wub:)

Nu ff nog rustig zitten, want hubbie moet morgen weer aan het werk, en om 6.30 weg(en ik ga maar mee op!)
Vast wel trusten!
:slapen: lekker

Goedenavond.

Wat een rust hier he? :paranoid:

@Dave: Mijn haarkleur moet nu lichtgoudblond voorstellen. :hihi:

Ik heb echt helemaal niets van het schaatsen, dan wel van de boerenvrouw gezien. Ben vanmiddag op familiebezoek geweest en heb zojuist een poosje op youtube gezeten. Ook heb ik nog een filmpje hier ergens zitten kijken van een neef die in het leger zit en momenteel op oefening in Noorwegen zit. Ze worden daar een tijdje gevolgd en gefilmd door een journalist. Was echt leuk om ff te zien.

Met jullie verder alles goed?

Hee… mijn plaatje is weg en bij Viva zie ik nu alleen een kruisje bij haar plaatje. Whats happen? :frowning:

@beps: weltrusten voor zo dan, Frans en Gerard had ik goed ingeschat en bij Henk had ik al zo mijn twijfels, mijn moeder het de leukste boer maar ik vond het een beetje een apart iemand zeg maar, moet zeggen dat ik Klaas wel heel erg leuk vind

@roanna: hier geen problemen

Oke…dan zal het wel aan mijn pc of verbinding liggen. :so:

Mijn plaatje(beer met hartje) is ook weg…
Het zal wel ik ga me niet druk maken, maar ik ga wel naar bed!
Trusten

Straks nog maar eens met flosdraad aan de gang, moet morgenvroeg weer naar de tandarts voor de jaarlijkse controle daarna koffiedrinken bij vriendin/oud-collega en 's middags boodschappen doen met mams in duitsland en om 18 uur naar de hardlooptraining het is de bedoeling om vanaf deze week twee keer per week naar de training te gaan

Hier is zijn alle plaatjes goed beps

@beps: truste en tot morgen

@Beps: Nou weltrusten dan en inderdaad niet druk maken, maar raar is het wel! :hihi:

:dag: Truste Beps

@Linda: Lekker drukke dag dan morgen.

@roanna: wel druk maar op tandarts na wel gezellig, ben aan het genieten van mijn vrije tijd ben een beetje de schade van de afgelopen jaren aan het inhalen zeg maar hahaha een nieuwe baan heb ik al nu nog een kerel hahahahahahaha

Linda: Wat je zegt Linda. Lekker genieten van je vrije tijd en och… die vent… die komt toch nog wel een keer. :lol:

@roanna: hoop t toen ik net bzv zat te kijken kreeg ik toch wel een beetje kriebels en dacht ik dat wil ik ook hahaha die klaas, de afvaller bij boer agnes zeg maar ziet er wel erg leuk uit

@Linda: Nou, wat let je. Geef je op de volgende keer. Doe ook mee! :wub: Of schrijf via die omroep een kaartje aan die Klaas. Ha, ha.

alloowwww
boer zoekt vrouw… helaas gemist…
ik stond met een canadees te praten en heb zn bloemen gekregen!! doink doink doink, stuiter stuiter stuier… bounce bounce bounce
owh ja, en die bloemen had ie speciaal bewaard voor mij (zeiden anderen! hij had ze niet af willen geven… )
anyway, foto door iemand anders gemaakt… maar ach, moment duurt eeuwen voort in mn koppie… :smiley: :smiley: