Roanna, een jurkje gescoord voor weinig centen… das leuk shoppen!!! En haartjes in de verf… helemaal een nieuwe look dus
Toos, balen dat het op het werk niet zo gezellig is… je hebt geen haast, dus je kunt rustig aan op zoek gaan naar iets anders
Filiz, leuk hoor dat dansen
Beps, gelukkig voel je je weer wat beter, inderdaad misschien wel door Aiji. Gestopt met de pijnstillers, hopen dat het goed blijft gaan
Dave, welkom hier op het forum, zo te zien klets gezellig mee! Wellicht wil je inderdaad iets meer over jezelf vertellen
Marion…geen concurent voor je broer, ach iedereen heeft in de topsport weleens een mindere dag hihi
Zus, verjaardag was gezellig!! Heb bijna de hele avond een schoothond(je) van 60+ kilo op schoot gehad hihi even foto’tje
Oke Dave, stoer!! Gaaf te lezen dat iedereen er daar zo goed mee omgaat. Wij hebben een kennis die ook giga verliefd is geworden, maar het werd niets omdat de ‘omgeving’ er niets mee kon, en de jongen in kwestie uiteindelijk maar ‘gewoon’ getrouwd is…(Zonde 3 verpeste levens!)
En ik ben jaloers…JIJ WOONT DAAR GEWOON!!!
Ook welkom hier op de thee…
Ik weer thuis een but wedstrijd gezien,cluppie verloren:mad:.
Beps,zonder medicijnen hoop dat het goed blijft gaan.
Dave,heerlijk dat je daar lekker woont en dat het geaccepteerd wordt,ben 1 keer in manavgat geweest bij de watervallen…
Op het begin was het inderdaad niet altijd makkelijk.
Maar van loop van tijd reageerd de omgeving heel gewoon.
Meestal als ze via via horen dat iemand homo is willen ze er niets van weten , maar wanneer ze je eenmaal hebben leren kennen vinden ze het allemaal prima.
Even terug komend op je verhaal over die jongen , was dat een Turkse jongen?
Dave; gaaf hoor!! Ik ben vorig jaar naar Side geweest en ben toen ook met de boot op dinsdag naar Manavgat geweest (naar de markt). Ben ook wel een beetje jaloers… Op zondagavond zijn de winkels dicht, en dan vind ik het op de brug wel een beetje eng…
Zooooo dan…wordt even mooi neergezet door dochter lief…die zit al de hele ochtend op haar doos op de bank…hihihihihihihi…is net pas aangekleed…
Dave…lekker hoor in turkije wonen, lijkt me we even wennen…en idd zoals Damber al zei, vind op zondagavond Manavgat niet echt heel gezellie, een beetje leguber…en in het winkelstraatje hangt een vervelende lucht, althans dat vind ik…2 jaar geleden liepen wij daar 3 vrouwen rond een uurtje of 9 s avonds nee, we hebben maar snel de taxi van Side weer gebeld, die had ons daar gebracht, en gelukkig een kaartje meegegeven, ik in mijn beste schoolduits die man gebeld en gevraagd of hij ons weer op wilde halen gelukkig was hij er binnen 5 minuten, en wij waren blij dat we weer in de auto zaten richting side…
idd…watervallen zijn we ook geweest, toen we weer terug kwamen in nederland bleek een paar dagen later dat er toen iemand daar was vermoord…gezellig allemaal.
ga straks ook zeker kijken naar boer zoekt vrouw ben benieuwd welke vrouwen ze gan kiezen dacht bloemmie ook gezien te hebben wist t niet zeker maar nu dus wel haha