TTT Deel 80....

@roanna: goed berichten!

Ikke vanvond weer naar de training geweest ga nu effe lekker douchen

Inderdaad goede berichten! En nu maar blijven hopen dat het ook goed blijft…

Ik heb me al voorgenomen max tot21:00 en het is nu alweer bijna 21:30 hahah…

Hihi, dat houd je hoor Dave. dat door elkaar halen, maar Viva zit niet in de zorg…haha!!!

Onze Aiji is morgen 9 wkn! Het is een heerlijk puppie!! En inderdaad haar streken(en de mijne hihi) zijn te volgen op een blogje!

Roanna,goede berichten dus …

Echt een schatje zo te zien op de foto!.. Ik ga je blogje zeker volgen …!
Lijkt me ook wel zwaar hoor , zo’n hondje met al die streken :smiley:

@Dave: En ik werk een paar uurtjes per dag in de catering bij een groot verzekeringsmaatschappij hier in A’doorn. Weet je dat ook alvast weer. :lol: Mijn manneke (kokkie) is al gepensioneerd, dus je praat hier met een oudere muts. :biggrin: Maar dat mag de pret niet drukken toch?

@TRL: Leuk dat je broer en vriendin nu even weer bij jou op visite waren.

Nou Dave… het is al tijd hoor! :lol:

@ Roanna… Dat mag absoluut de pret niet drukken… En het bevalt goed bij het caterings bedrijf?.. Heeft mij ook altijd wel leuk geleken…

@ iedereen… Ik ga echt eens afsluiten en eens neerploffen voor de tv…
Al moet ik eigenlijk de :was: nog doen…

Tot morgen!

xxxxxxxx

:kus:

Dag allemaal en iedereen. Weltrusten en tot morgen. :dag::dag:

Toos auto verkocht, auto van hubs ook in de verkoop, afspraak maken voor de tandarts en rug laten kraken…
Beps op zoek naar een Diesel voor :wub: en naar de tandarts geweest… blegh maar daarna weer lekker met :wub: kroelen en slapen…
Kaylo tevreden met haar F0rd Fiest@… ikke ook… heb ook een Fiest@ alleen zonder airco… ik heb arko en heb een benzine :slight_smile: Verder aan het shoppen geweest… Ik heb vandaag ff m’n kledingkast opgeruimd… Viva vond dat er geen ruimte meer was hihi
Cyn, geld uitgegeven aan tv en rugzak…
Zus, doe je rustig aan?? Dat een collega ziek is, houdt niet in dat jij je de ziektewet in moet werken he…
Marion, geen intenet, geen telefoon… dat kan niet hoor :frowning: ohw… ik zie dat het weer is opgelost :smiley:
Jac, hoop dat je geen Pfeiffer hebt…
Roanna al helemaal into koninginnendag en super dat alles goed gaat met je broer en je schoonzus!!
Dave, weer lekker aan het meekletsen en verplichtingen achter de rug
Linda weer aan het trainen geweest… was :wub: er ook

Slaap lekker voor diegene die naar bed gaan!! Bis morgen :smiley:

Vandaag was het op mijn werk weer een gekkenhuis… mega veel telefoon en megaveel achterstanden… ach… heb het naar m’n zin en de tijd vliegt echt voorbij… Vanavond weer lekker met m’n schoonzus naar de zonnebank geweest… heb weer een gezond rood kleurtje hihi daarna m’n kast met kleding uitgezocht en nu ff lekker relaxen met de klepdoos op schoot. Morgen wordt er hier een sieradenparty gehouden, gevolg… zo’n 20-25 meiden op visite :smiley:

Ik ga nog ff bankhangen,fijne avond allemaal.

Zussie,nee werk niet te hard hoor pak ook niet alles van collega op

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Dan is het goed :wink:

bankhang ze

@Damber: Oh, wat gezellig zo’n sieradenparty.

Maarre… werk jij ook niet te hard?

@damber: nee hij was er niet traint nooit op maandag omdat hij bijna elke maandag een late dienst heeft

Deze week alleen morgen werken van 13-21 uur, donderdag van 9.30-21 uur en vrijdag van 9.30-18 uur en dan lekker weekend en dan zondag gezellie met mams naar de huishoudbeurs

Kuch… nee hoor :smiley:

Balen Linda dat :wub: er niet was… maar ja… alles went :smiley:
huishoudbeurs… ben daar vorig jaar ook geweest… was leuk maar wel errug druk

@damber: hij zal er vast woensdag wel weer zijn

ik ga voor je duimen… ik sluit ook af… heb vandaag veel computerbeeldschermen gezien hihi morgen weer een dag…

Slaap lekker!!!

@damber: weltrusten, ik blijf hier nog heel even maar ga ondertussen wel effe de strijk afmaken