@Dave: Nou, wij hebben hier soms ook een beetje een eigen taaltje. Mocht je wat langer bij ons zijn, kom je daar vanzelf achter. :lol: We maken er altijd zelf maar wat van, maar wel heel leuk. Toch Toos?
Ja dat is zeker Roanna. Als je nou toch bezig bent, recept is veranderd, zit aan de rum cola vandaag. Moet een beetje zuunig zijn, want de fles is bijna leeg en nieuwe besteld maar komt pas volgende week
@Toos:
Begonnen in Miami, vandaar door naar Fort Lauderdale, Maagdeneilanden, Bahama’s om dan te eindigen in Costa Rica. Via San Juan weer naar huis met Martini Volgens mij ben ik nog een eiland vergeten, maar dat vraag ik nog wel een keer.
@Toos: Als hij weer hier komt of ik bij hem, zal ik hem ff jou fototalbum laten zien, want volgens mij had hij ook foto’s van dat schip die jij ook had.
Moest even kijken welke foto het was. We hebben er verschillende gezien, heb ik ook foto’s van. Heb even op zijn hyves gekeken. Ziet er ook wel heel mooi uit hoor
@Toos: Oh wat leuk dat je ook ff op zijn hyves hebt gekeken. Hij had er zoveel op zijn laptop ook nog en het leuke ervan vond ik ook dat ik ook een paar van die schepen in Kusadasi heb gezien.
@Beps: Moe van het stoelhangen of van de cursus of van alles wat een bietje?
@Roanna: gewoon het is beppieslaaptijd!! Ik ben niet van het late… Zo nog ff laatste rondje(hihi tot de lantarenpaal en terug) en dan up mn bedje in!!!(met een half uurtje ongeveer…)
Oh ja, meiden… Ik ben vanaf vandaag gestopt met de pijnstillers… Het gaat goed, dus ik hoop dat we het zo houden!
@Beps: Oh dat is fijn te lezen Beps! Ach, misschien heeft dat rolmopsje van jullie ook nog wel een positieve invloed op je gezondheid. Wie zal het zeggen!!! Even de onderzoeken maar afwachten.
Truste Beps en slaap lekker weer hoor! :slapen: :kus: Tot morgen!
Goed nieuws, hoop voor je dat je zonder kan blijven Beps. In ieder geval voor straks welterusten:slapen::slapen: knuffel voor Aiji. Leuke foto’s op je site trouwens:kus:
Dat zitten zit erin haha!!! Als je nu (hoog piepstemmetje) ZIT zegt, dan gaat ze meteen op dat scharregatje van haar zitten en likt dr bekkie al af hihihihihi
We zijn al uit geweest,… nog ff laatste slokje en op naar bed
:slapen: lekker iedereen tot morgen :dag:
Good evening … back home again!!
Bowlen en eten was weer gezellig. Alleen het bowlen ging vet slecht vanavond. Gaat altijd tussen mijn broer en mij maar dit keer heeft hij geen moeite hoeven doen om te winnen. Ach volgende keer beter, kan hij ook een keer tevreden gaan slapen.
Eten op zich viel een beetje tegen, hadden eigenlijk een ander restaurant in gedachten maar dat was nog dicht vanavond, moesten nog uitrusten van de carnaval denk ik. Maar we hebben geen van allen honger geleden en een avondje niet achter de pannen is ook heel lekker.
@Deefke
Je was al druk op de andere topics en nu ook gezellig hier op de thee … WELKOM!!!
@Filiz
Leuk het filpje op Youtube. Meteen gekeken, wel jammer dat je zelf niet mee danste.
@Beps
Nog even een straatje om met Aiji en dan naar bed … truste al vast. Nog nieuws van Bloemie uit Berlijn?
@Toos
Auto verkocht, alweer een mooi begin voor een reisje. En de 1e werkdag er weer op zitten. Valt altijd zo tegen om weer te beginnen na de vakantie.
@Roanna
Weer een leuk jurkje gescoord vanmiddag. Sta je er weer leuk op de komende feestjes.