@Toos: Nog vergeten te vertellen. R. had ook foto’s van een heel leuk Nederlands echtpaar op leeftijd op dat schip. En ze heten… Toos en Jan. Kan je je voorstellen dat ik even… even maar hoor… aan jou moest denken. :lol: Ze trokken heel veel met de jongeren op.
@Roanna: Geen geld voor een jurkje toch
@Marion: Toch een leuke avond gehad ondanks dat het eten wat minder was
@Roanna::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Nee hoor, heb alles heel gelaten vanavond :biggrin:
Bloemmie is goed aangekomen, heeft nog rustig kunnen ontbijten in Berlijn, naar het schaatsstadion gegaan en weer terug
Zit nu online eea te reglen(foto’s enzo) Maar is er verder niet…
Morgen kan ze uitslapen, want dan hoeven ze pas laat in t stadion te zijn…
Zo jullie ook weer bij!
Nu echt, oogjes vallen toe…
:slapen: :dag:
@Viva: Hoe is het met het borduurwerk op je rug?
@Toos: Nee geen geld. Kun je niet zelf voor breien of naaien.
Toch?
@Marion: Oh, gelukkig maar! :biggrin:
Bedankt Beps voor het laatste nieuws over Bloem. Ga nu maar lekker slapen. :slapen: Truste weer! ![]()
Heb vanmiddag naar t schaatsen zitten kijken, dacht dat ik bloemmie in een flits voorbij zag komen
@Beps
Mooi zo, heeft ze het toch nog rustig aan kunnen doen vanmorgen. en dan ook nog uitslapen morgenvroeg, staat ze iig lekker fit langs de baan. Tenminste … als het geen nachtwerk wordt op de laptop vannacht.
hehe, moest zowaar bijlezen vanavond…
Vandaag mijn dag, eerst naar zoon en schoondochter geweest, ik moest zoon zijn haar knippen…toen even langs het tuincentrum, ff een bakkie gedronken, en het voorjaar in huis gehaald, even wat lekkere bolletjes in een pot, en een takkebos met katjes in de kamer, wordt een mens weer een beetje mens van he … en dan dat heerlijke zonnetje op je toet, zalig gewoon…
Roanna, wederom een jurkje gescoord, hup de kast in en je hebt wat nieuws als het zo uitkomt.
Toos…stiksels op mijn rug zitten daar nog keurig netjes, donderdag gaan ze eruit, ik voel er niets meer van…trekt niet ofzo…zit gewoon een rood sneetje met 2 draadjes eruit…(volgens mij is de dokter vroeger op de huishoudschool geweest ofzo), zo de auto weg, en nog ff het zakgeld voor de volgende vakantie daarmee verdient nietwaar…
Filiz, grappig die dansmeisjes…
Beps…gelukkig voel je je weer wat beter, misschien wel door Aiji…houden zo meissie
Dave…welkom hier op het forum klets gezellig mee, en idd we hebben hier af en toe andere taal, maar als je lang genoeg meekletst kom je er vanzelf achter wat we daarmee bedoelen.
Marion…geen concurent vandaag voor je broer, …goed excus meissie…je arm…laat nooit het achterste van je tong zien hihihihihi…
@Viva: Ja lekker he zo in de voorjaarsstemming!!! Ik vind het ook zo heerlijk nu. Het blijft al weer wat langer licht en daar word ik zo blij van.:zon02:
Maargoed, ik denk dat ik er nu maar mee ophoud voor vandaag. Het is nu best wel weer koud, maar heb 'm al in bed liggen hoor!!. ![]()
Meisjes… weltrusten voor zo en hopenlijk tot morgen weer.
Doeiiiiiii :dag:
Roanna, welterusten meis…ga jij lekker bij/op je wwzakje liggen.
@Viva: You know me!!! :lol: :lol: :kus: hi, hi, hi.
@Roanna: Slaap lekker en de groetjes aan kokkie:kus:
@Toos: Doe ik en jij ook de groetjes thuus hoor!
Ik ga…:slapen: Doeggggggggg :kus: Allemaal.
Ik ga ook mijn mandje opzoeken, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Slaap lekker:slapen::slapen::dag::dag:
nou voor iedereen welterusten, ik doe de kachel uit en het spaarlampje aan voor wie er nog langswaait straks…anders breekt diegene zijn nek he als het licht helemaal uit is.
@Viva
En dan bowl ik nog wel met mijn goede arm, had vanavond nog niet eens een kwart van de punten die ik normaal heb. Maar ach … het is maar een spelletje.
Jij lekker het voorjaar in huis gehaald. Wat was het lekker buiten vandaag zeg, de jas open en de zon op je gezicht. Heerlijk … :drugged:
Truste voor degene die het bed in gaan :slapen: