Spannend! Wel jammer dat je zelf niet mee doet. Wordt het ook via internet uitgezonden?
Groetjes
Dave
Spannend! Wel jammer dat je zelf niet mee doet. Wordt het ook via internet uitgezonden?
Groetjes
Dave
@filiz
Heb je de link van het you tube filmpje?
Zo, hier ben ik ook weer even. Nog steeds erg rustig hier, alhoewel ik ook wat nieuwe namen zie. Leuk hoor en wees welkom hier! :nod:
Was even naar mijn zwager en schoonzusje hier verderop in de straat. Even sociaal doen. Ze was van de week van het onderste treedje van de trap gevallen ( ze dacht dat ze er al was) en loopt nu een bietje mank.
@Beps: Ja, dat lijkt me ook het beste. Zo went ze natuurlijk wel snel aan jullie. Heerlijk toch om zo’n beestje te mogen verzorgen? Geniet er samen maar van!
@Toos: Ook alles goed daar in het Zeeuwse? Al wat gehoort van je werk over wanneer enzo?
Goeieavond,
Eerste werkdag er weer op zitten, viel weer tegen na 3 weken vakantie. Vanmiddag van t zonnetje genoten. Verder weinig nieuws. O ja wel, auto gisteren verkocht, €1000,- meer gekregen dan bij de garage. Ben daar blij mee.
@Dave: Heb je geloof ik hier nog niet gezien, maar in ieder geval welkom. Weer een man die mee komt kleppen, gezellie
@Beps: Gestart met puppycursus, genieten is dat he, vooral als het een beetje lukt. Onze hond vond het helemaal leuk en bakte er echt niks van. Zijn na een aantal weken gestopt en later begonnen met vervolg, resultaat>>> met glans gezakt, hond leed aan geheugenverlies. We hebben het toen overgedaan en toen wel met goed resultaat.
@Filiz: Dan ben je toch ook bij Askim??
@ Toos :dag:
Was hier inderdaad nog nooit eerder geweest! Maar vind het ondertussen zo gezellig dat ik hier bijna dagelijks aanwezig ben…!
Groetjes
Dave
@Toos: Och jee, je hebt al gewerkt! Ja, DDD he!:lol: Fijn te lezen van jullie auto. Weer een paar centjes voor op de bank! ???:idea:
@Linda en Mk… daar ook alles oke?
@Roanna: Heb morgen wel een late dienst in plaats van een vroege. Collega’s hadden ervan gehoord en vinden het ook belachelijk. Sfeer op de afdeling is ook beneden alle peil moet ik zeggen, dacht voor mn vakantie dat het aan mij lag omdat mn velletje niet zo goed past maar dat is dus niet zo.
@Dave: Gezellig, misschien kun je wat meer over jezelf vertellen
Minder , mag ik vragen wat voor werk je doet?
@Roanna: Weer een begin voor jamaica he
@Dave: Ik werk in een verpleeghuis, zorg dus. Werk met demente bejaarden, het is besmettelijk heb er zelf ook last van en Roanna ook:nod:
@ Toos
Ik vind het altijd goed als iemand dit werk kan doen.
Ik zelf zou helemaal gek…
Wanneer het te besmettelijk wordt moet je er maar snel vandaan gaan!
Het valt nog wel mee hoor, nu nog alzheimer light. Maar om eerlijk te zijn, heb er een beetje genoeg van en ben een beetje aan het rondkijken voor wat anders. Weet alleen niet wat, moet gewoon wat leuks tegenkomen
@Toos: Ja he! Inderdaad weer een beginnetje. Ik had gister de foto’s van R. gezien en oh meid… wat mooi die kant op he! Zou zo willen gaan!:vak02:
@Dave: Ja joh, kom gezellig meebabbelen. Ik had al het een en ander over je gelezen op een subtopic. En de DDD’s staan voor …De Drie Demente en dat zijn in principe dus, Toos, Cynthia en ik, maar anderen beginnen er ook al last van te krijgen, maar dan in positieve zin. ![]()
Het is en blijft natuurlijk moeilijk! Wel jammer dat het steeds minder leuk wordt! Maar goed… Werk genoeg in de zorg in NL tenminste dat lees en hoor je overal op het net…
@Roanna: Slordig onderste tree van het trapje gemist. Je kan toch lelijk terecht komen
@Roanna
Ik dacht al bij mezelf… Wat is DDD in Nederland?..
Zelfs na wat googlen kwam ik er niet achter hahaha…
Ja het is echt mooi daar. Heb gister gezegd dat het dit jaar het laatste jaar turkije is, Hub vond dat eigenlijk al. Misschien volgend jaar dominicaanse of zo, hebben tenslotte al een voorproefje gehad. Zaak is trouwens al aangemeld bij de rechtsbijstand en krijg begin volgende week een jurist toegewezen. Kunnen we er tegenaan
Ik bedoelde je schoonzus, maar dat snapte je wel he
Het DDDsyndroom slaat vooral toe als we op vakantie moeten. Ben net weer terug, verstand ook, tenminste…
@Roanna: Je zoon heeft het goed gehad he, waar is hij precies geweest?