:dag: tot straks Toos!!!
![]()
zo ik ga strijken…
hihi
ikke nog maar een middagje… poeheee
doinkkkk…
doinkkkk…
ploinkkk…
klenkkkk…
oeps…
@Damber
:dag::dag::dag:
@Viva
Moet ik nog ff mee wachten. Ga zo eerst de douche in en dan de gehuurde carnavalskleren maar eens terug brengen. Dan nog wat boodschappen en misschien nog ff een bakkie bij N. Beetje rustig aan doen vanmiddag want moet vanavond ook nog aan het werk. Vanmorgen ook al achter meegeholpen omdat hub zich niet lekker voelde, hij blaft als een kwaaie hond. Krijg je he na de carnaval. Van het ene cafe naar het andere en dan zonder jas.
@bloem
tot hoe laat moet je?
half 5
ben om kwart voor 6 thuis
en om half 8 weer weg
wat had je aan met carnaval?? beterschap voor hubbss
Ikke net gebeld met mams… Kan een kast van mijn broer gebruiken… Staat al een tijd bij ons in de opslag, super leuk ding!!! Dus die kan er dan mooi staan!!!
x
Pffffffffffffff… 'k verveel me ! :drugged:
@toos
Pas op hoor, als jij daar heengaat dan is er natuurlijk wel een orkaan (Murphy).
Zit al een ganse voormiddag te zoeken om in september nog weekje weg te gaan. Met de auto, naar Frankrijk, naar gite of zo. Niet al te veel luxe, gewoon gezellig. Zou graag naar de Provence gaan, wel keuze genoeg, maar is overal max. 1 huisdier. En we hebben er TWEE !!!
Had iets gevonden “Les Patios in Saint-Rémy de Provence”, maar heb 3 reacties gelezen op vakantiereiswijzer en zoover, en blijkbaar niet zo goed meegevallen
ik verveel me ook… of laten we zo zeggen, zou liever wat anders doen…
@ kaylo
gewoon mailen of bellen of je ook 2 mee mag nemen
doen mn ouders ook zo vaak, als je geen super grote bakbeesten hebt, doen ze vaak niet moeilijk
ben de site ff kwijt, maar moet je ff googlen
hond op vakantie… is een site met alleen maar acco;'s die honden toelaten, soms zelfs 2,3… etc
www.dogsincluded.nl
Thx ! Ga even gluren !
hallo,
heb netjes alles bijgelezen,maar heb vandaag offday weet niet veel meer en even niet zo’n zin.
Kwam eigenlijk snel bloem een hele goede reis wensen en heel veel plezier met het schaatsen!
ik meld me wel weer als ik wat beter in mijn vel zit sorry voor nu
:kus::dag:
@ WR, EHJJ BEDANKT ZEG!
owh je, stomme caps lock,…
sterkte ermee dan… die strakke/ ruime velletjes af en toe ook he??
ikke nog een dikke 2h… poehheee… ik zie lichhhhhtttt aan t einde van de tunnel!
@Bloem: Meteen site toegevoegd…lekker voor een weekendje ofzo!
Hier ist echt lekker nietsen nu hubbie nog thuis is. Veel aijisjevisite…vanmorgen, zo, vanaaf…
Maar dat geeft niet. Is goed voor haar.
Vanmorgen een ‘klein’ rondje door het bos, maar het was, na gister en eergister, net ff te veel, nu heeft ze spierpijntjes… en puppys zijn puppys en dus GIGA hard piepen…aanstelster, want ff later snel rennen voor een snoepje haha
Bijna weekend !
Vanavond naar feestje van vriend die 50 is geworden. Mag ik al eens weg, ben ik nog doodmoe ook ! De WC was vandaag mijn “beste vriend” ! :drugged:
bloem : nog aan t stuiteren ? Je mag “bijna” op de bus !