@Beps
Veel plezier in het bos met jullie kleine scheetje
Toos: wel weer naar riu?
Heb je het over vertraging, mensen die we op de heenweg ontmoet hebben en in hetzelfde hotel zaten, komen vandaag terug. Heb even gekeken op schiphol.nl. Jawel hoor, 2.5 uur vertraging. Je krijgt wel waar voor je geld bij arkefly. Ik wilde een bijzondere reis, is aardig gelukt toch.
@Kaylo: Ik heb alleen maar een goeie ervaring met priveklinieken bij jullie. De orthopeed die mijn schouders heeft gedaan zit ook in een privekliniek. Weinig wachttijd, meteen onderzoeken en uitslag. Agenda erbij wanneer er geopereerd gaat worden, niks wachtlijst en zo
@Cyn: Ja zou weer naar riu en ocho rios willen. Negril is minder mooi heb ik begrepen en ligt minder centraal.
Volgens mij zit je dan in het orkaanseizoen :eek:
Maar kan wel even duren voor we wat weten, laat staan voor je je geld hebt. Dus blijf er maar even van dromen
oktober tot december is orkaanseizoen, laatste orkaan daar was Dean en dat is een aantal jaar geleden
@Beps: Veel plezier in het bos
@Toos
Bij ons duurde het toen een maand of 5 voordat alles uitbetaald was.
Toos: het enige nadeel… is dat alleen ArkeFly daar heen vliegt in combi met riu… ![]()
De leenmachine is geinstalleerd dus eerst maar eens een paar manden was wegwerken!
@Cyn: Je kunt ook met martinair vliegen, dat kon bij ons ook, alleen was toen alleen de duurste klasse nog beschikbaar en kwam er als ik het me goed herinner € 228,- p.p bij
pauze te kort om bij te lezen, dus val er weer midden in
@ toos, duidelijk geval van niet weten waar ze het over heeft en jou op allerlei manieren toch manipuleren om het niet haar fout te doen laten lijken… volhouden hoor
en ander.s… wie nie horen wil moet voelen
werken… ziek melden en zeggen: zie nou maar, die afspraken zijn er niet voor nix
anyway… erhm… de rest? dus nie bijgelezen
@Marion: Als het zolang duurt wordt het volgend jaar januari, ook no problem
@Bloem: Heb ik tegen haar gezegd, als ik toch 2 dagdiensten moet doen, prima, maar dan ben ik de 2de dag ziek. Deze teamleidster is jaren gewoon collega geweest, al een keer een paar maanden waargenomen en sinds vorig jaar dus teamleidster. Het is je reinste flauwekul dat ze dan van niks zou weten. Wat je zegt, ze wil haar eigen fout niet toegeven en dat zou ten koste van mij moeten gaan. Dat dacht ik dus niet.
you go girl!! voet bij stuk houden
maar wil je je auto verkopen dan? heb je die niet nodig???
Ben echt uit mn naad gegaan vanmorgen ze was eigenlijk verbaasd over mijn reactie, zo kent ze mij niet. Ben over het algemeen wel makkelijk, maar genoeg is genoeg.
Maar goed we zien wel hoe het verder gaat. Ik ga er van tussen, ga bij het huisje van dochter kijken.
@Marion: :was: ze vandaag
@Bloem: Heel veel plezier in Berlijn
Tot laterssss:kus:
:dag::dag:
Hub heeft een nieuwe baan met auto van de zaak. Daar gaan we niet prive mee rijden, maar hij heeft zelf een auto en ik ook. We verkopen ze allebei en kopen er een andere voor terug
:dag::dag:
@ toos, goed plann!! veel plezier bij je dochter
:dag: