We hadden vlak voor onze vakantie een nieuw matras gekregen, in plaats van water zitten er luchtkamers in zodat je zelf kunt regelen hoe hard of zacht je bed moet zijn. Hub zn kant was als een plank en niet in te stellen, al 2 keer iemand bij geweest. Net komt de baas zelf met instructies van de leverancier, hoes eraf, matras open en er zit wel een luchtslangetje maar… geen luchtkamers, wel pocketveren. Was wel komisch het gezicht van die man:lol:. Maar goed Hub had al een leenmatras aan zijn kant, nieuwe is besteld en hij ging kijken wat hij kon doen aan compensatie voor het ongemak. Dat is nog eens netjes:thumbsup:
Tjonge jong Toos, wil niet lukken he bij jullie, je zou bang zijn om nog maar iets te kopen of te bestellen…
aanrechtblad…vechten voor een nieuwe
matras…verkeerde geleverd
werk…geouwehoer over afspraken.
reisje…ook alleen maar gezeur…
pffffffff…leve 2008
hihihihi…eigenlijk best wel lachen…luchtslangetje voor pocketveren…wordt wel erg proppen om die veren door het slangetje te krijgen…
Ja ik dacht dat ik een rampjaar had afgesloten, maar we gaan gewoon weer verder. Wordt er wel moe van
ja dit was echt komisch, maar proberen lucht erbij, lucht eruit, zit er gewoon niks en veren kun je niet oppompen
ja Toos zo zie je maar…maar iedereen heeft wel eens van die tijden murpy’s law…ik kan het woord niet meer horen…zo heb ik 2 jaar doorgeworsteld…met dingen die verkeerd gaan.
Heb het geloof ik hier wel eens verteld…akkefietje met c*rpetland
Ach tij zal toch eens een keer keren. Kan het ook anders zien,
aanrechtblad is geregeld, komt over een week of 2
Nieuwe matras komt ook over een week of 2
reisje zal wel een vergoeding uitrollen en hoef ik zelf weinig( meer) aan te doen
Werk, tja houd mn poot stijf.
en een paar jaar terug met nieuwe meubels…van lang wachten, tot uiteindelijk de boel geleverd, bank verkeerde kleur…meubels beschadigd…weer terug, omruilen…om gek van te worden.
hihihi…ja het kan altijd erger…
Ja heb je verteld over dat akkefietje. Je bent er mooi klaar mee, je moet er toch achteraan.
Ik heb nu 3 rampjaren gehad, dus het wordt tijd die murphy een trap onder zn r**t te geven
@Toos
Tuurlijk word je daar moe van als alles maar telkens tegen blijft zitten. Maar 1 troost, al is het misschien makkelijk gezegd. Het zijn nu de materiele dingen en die zijn te vervangen. Zolang jij en je dierbaren maar gezond blijven komt alles goed :kus:
Buurmeisje had ook meubels gekocht bij de B*mmel, echt geen goedkope zaak, kreeg de boel geleverd, op een gegeven moment ging een stoel kraken van de eethoek, vervolgens de 2e ook, stoelen terug, 9 maanden later stoelen terug…kleur verschil in het leer…reclameren…4 nieuwe stoelen…maar toen was het hout weer anders van kleur, weer terug naar de winkel…nou om een lang verhaal kort te maken na 2 jaar alles weer terug naar de winkel, incl. bankstel en kast ect…ze kregen hun geld terug…kwam nu goed uit, ondertussen hadden ze een ander huis gekocht, kon alles een beetje groter. Dus 3 maanden op campingstoelen geleefd, nieuwe meubels in een nieuw huis…soms moet je er maar het beste van hopen, en komt het achteraf alleen maar ten goede.
Zo moet jij ook maar denken Toos, als de rechtsbijstand, goed haar werk doet, ga je lekker weer naar Jamaica…zonder dat het je veel kost, zonder vertraging, en dan ook nog zonder regen…let maar op.
Marion 1-0
toos : afspraak is gemaakt : vrijdag de 15de om 14 u. Hoop dat ik daar ook niet hoef weg te stormen !
Is dit keer wel privé-praktijk, dus dat scheelt. Schijnt een hele goeie te zijn.
Zo meiden, ik had koffie/aiji visite!
@MK: mooi dat het wat beter gaat met M
@Viva: Ik heb ook nog sop en strijk werk, benzine vergoed, koffie gratis ![]()
@Toos: Murphy komt nooit alleen, hij neemt zn hele familie mee…maar uiteindelijk ken je elk familielid, en dan ist over… Jij moet alleen zorgen dat jullie er boven blijven staan(werk kan zowiezo de kl*re krijgen haha!)
Zo maar eens lekker naar het bos, het weer is er prima voor!!
Zo denk ik er ook wel over, problemen zijn er om opgelost te worden, kost alleen veel tijd en ergenis. En wat je zegt, zolang we maar gezond blijven. Het is niet alleen kommer en kwel hoor. Hub is net begonnen met een nieuwe baan, oudste dochter heeft een huisje gekocht, belde net dat ze bij de bank vandaan kwamen en hypotheek is geen probleem. Jongste is net met stage begonnen en heeft het goed naar haar zin
Beps…ben nog niet zover…heb hier nog een en ander liggen, maar ben niet vooruit te branden…
ga jij lekker met rolmops naar het bos…
Kijk Toos daar worden we vrolijk van…
Zo ik ga weer even verder…tot dadelijk
Heb stiekem al zitten kijken wat jamaica in september/oktober kost, zou wel heel mooi zijn als het zou lukken