TTT Deel 80....

@Viva
Je bent echt als de witte tornado door je huis geraasd he?
Ken je die reclame nog van een bepaalde allesreiniger? A*** was het geloof ik, draaide ze de dop van de fles en dan kwam er een tornado uit. Moet altijd aan die reclame denken als jij zegt dat je aan de poets gaat.

Marion,ja dat is ook weer zo,ach zal het wel zien…

goede morgen…

@cyn…een nieuwe tv…met DE zender…doe maar!! :wink: veel kijk plezier

@bloem…alvast heel veel plezier het komende weekend!!

@viva…druk schema voor jou vandaag…

@trl…maar als askim aant werk is, heeft ie wel minder tijd…of zie ik dat verkeerd…?

sorry…de rest ben ik alweer kwijt…maar hoop dat het goed gaat met iedereen…:smiley:

ikke ff ontbijten…vandaag prakties niks te doen…:smiley: heerlijk

@Filiz
Geniet van je luierdagje!! Heb je wel een keer verdiend!

Filiz,dat zie je helemaal goed,daarom boek ik ook meestal het hotel waar hij werkt.Maar als ik ga en hij heeft geen geld is het voor hem ook niet leuk natuurlijk,en heeft tie ook veel stress.

jullie lekker aan de klets??
ikke ook… op kantoor… jaja :smiley:
dus nu aan t werk, anders… :eek:

Dag begon goed, NOT. Teamleidster belde over mn diensten voor het weekend, er is een dagdienst af. Tot nu toe no problem. Daarna zei ze dat ze bij personeelszaken na had gevraagd of de afspraken die ik 4 jaar geleden op papier heb laten zetten nog geldig waren en voor hoe lang. Ze vond dat ik een andere collega belastte door geen 2 vroege diensten te willen draaien. Toen ging bij mij even het licht uit. Heb gezegd dat het me geen bal interesseerde en dat ze zelf die fout heeft gemaakt en het ook zelf moet oplossen. Ik heb tig collega’s met kinderen, werkende hubsen of druk sociaal leven met mondelinge afspraken over diensten, dat kan allemaal en nu moet ik me verantwoorden over afspraken die op papier staan, was dus echt woest. Heb dat dus ook zo gezegd en ook wat er in haar ogen veranderd was dan. Volgens haar niet veel, mis dus, ben een schouderoperatie verder die niet bepaald succesvol is geweest en hoef me dankzij de afspraken niet ziek te melden. Ze was behoorlijk verbouwereerd en wordt maandag vervolgd. Nou graag zelfs, heb in de cao gevonden dat iemand van 45 of ouder kan aangeven een dienst niet meer te kunnen doen en dat daar met de werkgever een oplossing voor gezocht moet worden. Die oplossing was er 4 jaar geleden al en inmiddels ben ik 45, dus kom maar op:finger::finger::finger:
sorry voor dit egootje, moest het even kwijt

Toos,waarom doet ze nu ineens zo moeilijk het staat toch al zwart op wit,dus ze moet niet zeuren.En groot gelijk hoor dat je op je strepen gaat staan.

Mn plannen voor vandaag, vanmiddag bij het nieuwe huisje van dochter gaan kijken en er komt iemand naar mijn auto kijken, die had een heel goed bod gedaan. Dus meenemen die handel:)

Jezus wat een doos…poot stijf houden hoor Toos…

Nee, ik snap heel het gedoe er niet over, het slaat echt nergens op. Ze heeft zelf de fout gemaakt om mij dit weekend en volgend weekend 2 dagdiensten te geven. De makkelijkste weg is om te zeggen dat je van geen afspraken weet. In de weekenden is het moelijk om daar een oplossing voor te zoeken, maar goed het is haar probleem en ik hou mijn poot stijf.

gaat ze zelf maar die dienst draaien in het weekend…zal helemaal mooi worden zeg…zwart op wit afspraken, en dan even de boel herroepen, omdat het madam niet uitkomt…

werkgever, soms wordt je er stapel van…en dan meestal op management niveau

dat zou mooi worden toos…je hebt het op papier staan. het is niet jou probleem…dat die teamleidster maar naar een oplossing zoekt…!!

toos : niet op je kop laten zitten hoor meid !

Hopelijk wordt je auto verkocht, ben je daar ook vanaf ! :hihi:

Nee, ik houd mijn poot stijf, wat er ook gebeurd. Hoe kan iemand van personeelszaken die mij niet persoonlijk kent nou beoordelen of een afspraak die zwart op wit staat nog geldig is en voor hoe lang. Die afspraken zijn toen door de bedrijfsarts en toenmalige manager op papier gezet. Ze krijgt de dienstlijst niet meer rond door alle mondelinge afspraken, moet ze daar maar eens mee beginnen om dat terug te draaien

@Kaylo: Al een afspraak gemaakt bij een oogarts??

@toos
Wat een mens…

@marion
Ja het gaat gelukkig weer beter met M, ik heb haar vanmorgen weer bij het KDV gebracht.

@Toos
Afspraak is afspraak … laat haar maar lekker puzzelen om de boel rond te krijgen!!!

@MK
Gelukkig dat het weer beter gaat! Weer een zorg minder he?

@mk…gelukkig dat het alweer wat beter gaat met M…