TTT Deel 80....

@ kaylo… nou dat bijna dus duurt nog wel ff
@ beps, zoiets kan altijd van pas komen he?
en 3 dg bos is wel wat veel voor de kleine dame… morgen moet ze wel fit zijn he??

@toos…luchtslagen door de veren…nee het zit jullie qua aankopen echt niet mee…!!

@wr…hopelijk gaat het snel beter met alles…!!

@bloem…nog maar 2 uurtjes werken…'t schiet op :wink: en vanaaf lkkr weggggg

@Bloem: Deze lijkt er meer op he? :lol:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bussen/3.gif

Nog effekes en dan zit jij erin, op weg naar Berlijn. :vak01:

jupppp
ik vind t wel spannend… omdat het allemaal zo snel is gegaan enzo
voelt haast alsof ik mn vriendje ga bezoeken ofzo… maar da is natuurlijk absoluut niet het geval ofzo…
hhihihi…
maar zie bepaalde schaatsers vaker dan destijds mn vriendje in t buitenland :wink: hahah, m,aar da was ook weer anders…

Goedenmiddag.

Ik heb alles al zo’n bietje bijgelezen. Goh die Toos toch he!! Het zit je ook niet mee met alles. Nu dit weer op het werk en matras. Maargoed, alles is al gezegd, wat ik hier ook zou willen zeggen, dus sterkte met alles.

Nog ff de auto’s verkopen en een flinke vergoeding van de reis, dan moet het toch ooit weer een keer goed komen. Vast wel! :vak02:

@Kaylo. Nu toch al snel een afspraak bij de oogarts! Goed zo!

@Beps: Veel Aiji-bezoek. Leuk hoor. Men vind haar natuurlijk allemaal een dotje of nie dan? :nod:

@Viva: En… de hut al strak? :lol:

Lekker gevoel is da he Bloem? :lol:

Meisjes, ik ben er mee weg ! Ga sporen !

Bloem : een leuke reis en amuseer je in Berlijn !

Idereen : een heel leuke vrijdagavond en misschien spring ik morgen nog eens binnen. Vanavond feestje hé ! :dag:

Roanna, hut weer spik en span, was weg, strijk weg…dus weekend vieren.

Beps, arme Aiji…helemaal uitgerekte pootjes van het lopen in het bos.

Bloemmie nog 3 kwartier en dan ga je lekker richting huis en dan BERLIN HER SHE COMES.

heb nu al zoiets dat ik snel weer terug ga keren in berlijn
vind het wel jammer dat ik er nix van mee krijg

voelt vrij historisch… zowel qua geschiedenis als qua schaatshistorie… jan bos is er in 1998 wk sprint geworden :wink: hahahaa
owhhhhh en weet/ voel gewoon dat mn favoriet het heel goed gaat doen op de 500 en 1500
dusssss :smiley: :smiley:

Kaylo treinse…fijn weekend

WR…vel past even niet goed, …rustig aan, komt wel weer goed.

@ kalo, spoor ze en fijn weekend

Bloem begint het schaatsen niet vandaag???

@Bloem: Als je ooit weer in de gelegenheid bent, zou ik je echt aan raden een keer terug te gaan om Berlijn te bekijken. Zo de moeite waard. Het heeft inderdaad zoveel historie. Vooral het oostelijke gedeelte. Het heeft op mij toen heel veel indruk gemaakt.

@Viva: Nou lekker meid. Jou weekend is begonnen. Ik ga zo nog ff een :was: draaien en dan vind ik het ook wel weer goed.

@Kaylo: Wel thuis en veel plezier vanavond op het feestje.

@ roanna… je kent me… ik creeer mn eigen gelegenheiden
@ viva, nee deze keer is het wk allround 2 dg ipv 3
dus morgen 500m en 5k (mannen)/ 3k (vrouwen) en zondag de 1500m en 10K (mannen)/ 5k (vrouwen)
ANDERS was t helemaal niet te doen geweest voor mij… snappie?

@Bloem: Ja, dat is zo. Ha ha. :lol: Gelijk heb je. Zo kom je nog eens ergens! :nod:

Zo de visite weer weg, straks weer mensen(of 1 mens, mn vriendin T)

Nu ff rust, aapje slaapt, is doodmoe!!!

Je hebt het er maar druk mee Beps, maarja wel gezellig toch!!! Nu even met z’n allen een dutje doen? :slapen:

Hubbie is al onderuit, Aijsje is niet wakker te krijgen(zo druk geweest in t bos)…en ikke zit bij jullie op de thee…

archerm de arme wurm, iedereen wil d’r zien en met d’r spelen en dan kan ze eindelijk slapen, willen pappie en mammie ook nog aandacht :wink: hahahahaha

ikke ga zo afsluiten, kan ik strax meteen weg :wink:
spreek jullie strax, tijdens t eten
:dag:

Beps, kaakje erbij…bij de thee bedoel ik.