TTT Deel 80....

Klopt, wij waren toch al niet van de Bac…
Hier is het Flor de Cana, 7 jaar oud, kun je zo ook drinken.

Nog steeds geen winter Marifran. Ook niet gehad, dan alleen maar regen, maar voor de eerste paar dagen gaat het er goed uit zien. Droog en zo’n 11 graden. Bij jou dan?

Klinkt goed toos, hier malen ze er ook verse cocos door, verder weet ik het niet precies, is gewoon lekkerrrr…

Dan blijf ik nog maar even, Wij gaan richting Costa Rica, komen steeds dichter bij de evenaar.
Nu ong 30 graden.

Ja ehhhh…Toos en Marifran… maak me gek! :vak02: Lekker!!!

Ja, lekker nog een poosje daar blijven Marifran. Heerlijk zeg 30 graden. :vak02:

In jamaica wordt appleton rum gebruikt tussen de 7 en 10 jaar oud, kun je niet zo drinken zit 40% in

Heerlijk Marifran!! Geen regen gehad?? Wij wel in jamaica en ook op de dominicanen, maar dat was 's nachts

Roanna, je hebt vast nog wel iets onder de kurk dat ook lekker is, de rest denk je er gewoon bij. Even de verwarming opporren !!!

Zo, ik ben weer schoon en fris :smiley:

Alcohol… rum… cola… niet mijn ding… maar als je ervan kan genieten!! Dan zeker doen!!!

Marifran… lunchen?? Wij gaan al ‘bijna’ naar bed :smiley: Lachen dat tijdsverschil hihi

Bloem… onder de ‘warme’ was liggen… is nooit bij me opgekomen hihi Heb je je koffertje nu al gepakt :smiley: ennuh… van dat mailtje… niets van aantrekken… klinkt als jaloersie…

haren verven en knippen… ik ben heul blij dat Viva dat bij mij doet… scheelt heel veel centjes… Zit iedere 3 weken op de stoel om het te laten knippen en iedere 6 weken om het te verven… per knip/verf beurt steek ik toch zomaar 70 euries in mijn zak…

MK, beterschap met M knuffel

Beps, aan het genieten van :wub: ??

Zus, ook zwarte haren…

Kaylo; ik zou ook zo gereageerd hebben bij die oogarts hoor :smiley: Vind het eigenlijk wel een stunt… je had er ook zoiets van kunnen maken als… ik ben hier voor de oogarts… dat houdt in dat er iets met mijn ogen is… kun je het me dan heel kwalijk nemen als ik 7 minuten te laat ben…

Raak, ook lekker druk bezig

Roanna en Linda samen weg

Toos, groot gelijk dat je alles uit handen geeft om alle ellende van de vakantie op te lossen… Zij weten vaak betere wegen te bewandelen… duim voor je dat je er nog een goede vakantie van kunt betalen…

Euhm… alzdinges…

Komt goed hoor Marifran, :biggrin: :dag:

Heb nog geen regen gezien,

40 procent, niet te drinken ??? daar gelooft mijn hubs niks van …

@ damber, elke 3wk knippen?? hoe komt t dan zo lang??

@ rum, mmmmnnnhhhhh citroensoftijs… jammie… party hardy
is alweer veeeeels te lang geleden dat ik lekker los ben gegaan… mmmh…
zouden ze daar in egypte weten hoe t moet?? hahaha

@ marifran, klinkt super allemaal zeg! geniet er nog maar lekker van…
en je site?? ken ik niet… wat is het adres??

40 % … ik denk als je mij 1 % geeft… dat ik hem dan al na 1 glas heb hangen hihi

en ja, koffer is gepakt
zat net een beetje in te kakken, maar ben nu weer klaar wakker… off course :retard:

Niet puur, ten minste ik niet.Wist je trouwens dat tiamaria ook uit jamaica komt? Ik heb dat nooit geweten

Damber, Ik zag vanochtend een zielig paard, moest zijn kostje tussen het vuilnis opscharrelen.
Liep er ook 1 op de middenberm van de rijksweg, zielig en levensgevaarlijk.

Groetjes allemaal, ga weer wat anders doen , dooeeiii …

Juist doordat het geknipt wordt :wink: De ‘dode’ stukken worden eraf geknipt… vervolgens in model geknipt zodat ik niet voor *** loop en steeds weer een stukje laten groeien

@Bloem: De site staat onder de handtekening van Marifran.

Vreselijk… maar ja… sowieso als ik in het buitenland naar de dieren kijk… krijg ik met allemaal medelijden… maar kan ze niet allemaal helpen…