TTT Deel 80....

Bloem, staat in mijn handtekening

Groetjes …

Ik heb 1 keer gehad dat ik het niet helemaal helder zag. Ware bij de flippers geweest, vroeg gelunched en gngen om 21.00 pas eten. Gingen aziatisch eten, viel niet mee om soep met gamba’s in een kom te krijgen:drugged::lol:

@Marifran: Geniet er van, veel plezier nog!!!

@Toos: Ik zie het helemaal voor me! :unibrow:

owh handtekening was me helemaal niet opgevallen
sneaky… ik ga kijken!! hahahha

ladies… ik ga afsluiten… morgen van half 9 tot 5 werken… daarna met collegae naar Scheveningen… crazy piano’s onveilig maken :smiley:

Fijne avond en slaap lekker!!

Viel al niet mee om bij dat restaurant te komen, vond de vloer een beetje glad, dus op blote voeten naar binnen daar. Had toen maar iets van 3 cocktails op

Nou meiden…ik ga nog ff wat strijken, dus zeg al maar vast weltrusten voor straks.

@Bloem: Weet niet of ik je morgen nog hier zie, maar anders alvast onwijs veel plezier gewenst in Berlijn en geniet ervan. Eneeh… ook nog een goede reis. :kus:

:slapen: Tot morgen weer!

@Damber::slapen: slaap lekker, werk ze morgen en veel plezier morgenavond:dag:

@Bloemmie:Spreek je morgen vast nog wel, maar des ondanks: VEEL PLEZIER!!! GENIET!!!

Bloem, ook namens mij uiteraard heel veel plezier in Berlijn… ik ga er gewoon vanuit dat de reis voorspoedig verloopt… heb er alle vertrouwen in…!!!

Ik ga er ook vandoor, ga nog even bankhangen. Dussss…
@Bloem: Heel veel plezier in Berlijn
@Roanna: Strijk ze en truste voor straks:slapen:
:dag::dag:

ikke ook slapen
maareuhmmmm
ik ben er morgen nog gewoon hoor??
maar toch allemaal herzlichen dank!!

Tuurlijk, maar ik vind het ook zo horen
een dag van te voren
een fijne reis in je oren
anders voel je je zo verloren
en al kan het je niet bekoren
krijgen we de wind van voren
toch moest je het vandaag nog horen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@bloem: voor ik het vergeet heel veel plezier de komende dagen geniet ervan

@Bloem
Toch maar vast een berichtje voor je voor als het hier morgen weer allemaal zo uitloopt als vandaag … de kids hebben vakantie he!

Net terug uit Italie en morgen al weer onderweg naar Berlijn. Als fanatieke schaatsfan kom je nog eens ergens he :thumbsup:
Berlijn is trouwens een hele mooie stad vertelde buuf me, maar jij hebt het nu te druk met andere dingen om de boel te gaan bekijken.
Koffertje gepakt, spandoek klaar, geheugenkaart leeg zodat er weer een heleboel foto’s van mister M. (en andere lekkere schaatsers) op kunnen. Laat nog een plekje in je koffer over zodat de banner van Berlijn er nog in kan want als je er nu 1 te pakken krijgt is ie zeker voor jou.

Een heel fijn schaatsweekend

http://www.editierutgers.nl/weblog/images/berlijn02.jpg

Laat heel Berlijn horen dat je er bent!

En dan de rest nog even voor zover ik het allemaal onthouden heb…

Marifran op bezoek geweest vanuit Nicaragua
Rum en pinacolada …mmmmmmmmmmmm, heb de lekkerste ever gedronken uit een ananas op de Dominicaans Republiek. Het was een joekel en hij pakte hard maar het water loopt me nog uit de mond als ik er aan denk.
Damber gaat morgen met de collega’s naar Scheveningen … veel plezier alvast!
Cris heeft het druk in Schotland, jammer voor ons maar fijn dat ze het zo naar haar zin heeft daar.
Roanna nog laat aan de strijk?

En toen ???

Ging ze het bed in … truste en tot morgen!!!

mornink!!

of beps heeft heel de nacht niet geslapen met puppie of ze liggen alle 3 nog op 1 oor… hihi

ikke ook weer op… wakker is een ander ding…
hoe kom ik vandaag uberhaupt door?? jaikkssss

Nou wij lagen alle 3 nog op 1 oor,…of beter hubbie en ik wel, puppy op 1 buik (:hihi:)

@Bloemmie jij komt de dag wel door, alleen hij lijkt 4 keer zo lang te duren haha!!!

owhhh er doet vanavond een mooie film un long dimanche de fianchelle…
jammer dat ik die nou weer moet missen :tssk: