@ marion, alweer kapot? gelukkig een leen-automaat… hihi
hij is het met de keuken enzo??
@ viva, dood vogeltje, ken t, alleen moet ik alles nog doen dus zometeen aan de slag, was draait, eten is binnen, koffer pakken en route verder plannen… all done
@Marion: Ben je mooi mee met zo’n wasmasjien. Gelukkig dat je een leenapparaat krijgt, kun je toch uit de voeten. @Filiz: Weer een kleurtje in je haar en train ze @Bloem: Druk met de voorbereidingen voor Berlijn. Hoe laat vertrek je?
druk met de voorbereidingen… erhm… nee dus… hihi
zit een beetje te zenuwen over de rit met openbaar vervoer van zuid-west naar noord-oost berlin… zucht, moet minimaal 2x overstappen en dat is met 2x 5 minuten lopen tussendoor
maar ja, dat is maar E 2,10 en een taxi cker 30 piek…
zucht…
owh ja, ik moest mn koffertje nog pakken he???
Ja, best sneu van Benny, alhoewel ik ook zeker geen fan ben/was. Maargoed, thats life. Hij was erg ziekelijk dus!
@Toos: Hopenlijk kun je er wat uitslepen. En dan ga je in het najaar weer las ik ergens? Ga ik mee! Oh, ik moet ook nog overal naar toe eigenlijk! Pfff
@Bloem: Lekker aan het voorbereiden voor Berlin!!! :vak02: Je zal er geen tijd voor hebben denk ik, maar Berlijn is een grandioos mooie en imposante stad. Zijn er 2 jaar geleden of zoiets een weekend geweest. Prachtig.!!! Maarja, jij gaat voor het schaatsen, dus zul je er weinig of niets van zien.
@Marion: Nee, dat kun je niet hebben de wasmachien stuk. Gelukkig heb je een leending kunnen regelen.
By the way…Ik zie Brenniej en Cristina ook eigenlijk nooit meer hier. Hoort iemand van jullie nog weleens wat van hen?
sooo de was net uit de droger gehaald…
zo lekker warm nu,… heb echt zin om eronder te gaan liggen (deed ik als kind wel eens ) hihih
maar nee, kan niet… nu koffertje inpakken!!
Smaakt goed he die rum? Vooral in de cocktails, rum cola was trouwens ook niet verkeerd. Als je jamaicaanse rum hebt geproeft, dan is bacrd gewoon bagger.