TTT Deel 80....

@ marion, alweer kapot? gelukkig een leen-automaat… hihi
hij is het met de keuken enzo??

@ viva, dood vogeltje, ken t, alleen moet ik alles nog doen :frowning: dus zometeen aan de slag, was draait, eten is binnen, koffer pakken en route verder plannen… all done

rest… weet t al nie meer, slecht

Lees net dat Benny Neyman overleden is… Sneu!!!

qui?

Was hij ziek ofzo??

ja… kanker… wel sneu hoor!!! Vond zijn muziek echt :finger: maar dat gun je niemand!

@Cyn: dat vind ik ook, was ook geen fan van Benny Neyman. Hij was trouwens nog veel te jong, pas 56 las ik net op nu.nl

@Marion: Ben je mooi mee met zo’n wasmasjien. Gelukkig dat je een leenapparaat krijgt, kun je toch uit de voeten.
@Filiz: Weer een kleurtje in je haar en train ze
@Bloem: Druk met de voorbereidingen voor Berlijn. Hoe laat vertrek je?

druk met de voorbereidingen… erhm… nee dus… hihi
zit een beetje te zenuwen over de rit met openbaar vervoer van zuid-west naar noord-oost berlin… zucht, moet minimaal 2x overstappen en dat is met 2x 5 minuten lopen tussendoor

maar ja, dat is maar E 2,10 en een taxi cker 30 piek…
zucht…
owh ja, ik moest mn koffertje nog pakken he???

Goedenavond.

Ja, best sneu van Benny, alhoewel ik ook zeker geen fan ben/was. Maargoed, thats life. Hij was erg ziekelijk dus!

@Toos: Hopenlijk kun je er wat uitslepen. En dan ga je in het najaar weer las ik ergens? Ga ik mee! Oh, ik moet ook nog overal naar toe eigenlijk! Pfff

@Bloem: Lekker aan het voorbereiden voor Berlin!!! :vak02: Je zal er geen tijd voor hebben denk ik, maar Berlijn is een grandioos mooie en imposante stad. Zijn er 2 jaar geleden of zoiets een weekend geweest. Prachtig.!!! Maarja, jij gaat voor het schaatsen, dus zul je er weinig of niets van zien.

@Marion: Nee, dat kun je niet hebben de wasmachien stuk. Gelukkig heb je een leending kunnen regelen.

By the way…Ik zie Brenniej en Cristina ook eigenlijk nooit meer hier. Hoort iemand van jullie nog weleens wat van hen?

jup
kris is te druk om adem te halen zo’n beetje, maar die heeft het meer dan prima naar d’r zin met alles en nog wat

@ roanna, nee heb nergens tijd voor idd… denk dat ik meer dan dood ben na t schaatsen en eten enzo… hihi…

Goede avond :dag:

Ben er weer even… om alles bij te houden moet je tussen de bedrijven door natuurlijk ook even bijlezen :wink:

Ga nu ff douchen… meld me strakkies weer

sooo de was net uit de droger gehaald…
zo lekker warm nu,… heb echt zin om eronder te gaan liggen (deed ik als kind wel eens :smiley: ) hihih
maar nee, kan niet… nu koffertje inpakken!!

Hallo allemaal,

Bennie Nijman dood, vind ik wel erg. Dat liedje over Maastricht vond ik erg leuk.

Bloem naar Italie en nu weer naar Berlijn, even tie bij te houden,
Veel plezier.

Toos - al weer terug! heb je het naar je zin gehad?

MK - beterschap met M.

Groetjes, kwam zo maar even binnenwippen, in het hotel hebben ze 10 min. gratis internet.

:dag: Hai Marifran. :dag: Leuk je even hier te zien.

Bevalt het jullie ook nog een beetje? Is de reis mooi?

Veel plezier nog en geniet ervan hoor! :vak01:

Hai Roanna, alles goed hier in Nicaragua. Wij gaan straks lunchen in Granada.

Hou regelmatig de website bij voor de familie en voor ???

Hoi Marifran, Heb je het naar je zin??
Wij zijn al bijna weer een week terug en hebben het goed gehad

Toos , heb je lekker aan de rum gelurkt ?? Hebben ze hier ook hoor,

dus Pina Colade en Cuba (Nica)libre genoeg :drugged:

Zag dat Aiji ook thuis is, leuk hoor zal wel een feest zijn !

Hoe is het weer bij jullie ?

Smaakt goed he die rum? Vooral in de cocktails, rum cola was trouwens ook niet verkeerd. Als je jamaicaanse rum hebt geproeft, dan is bacrd gewoon bagger.

Hoe maken ze daar pina colada? In jamaica met rum, kokoslikeur en citroensoftijs. Zo Lekkkkeeeerrrr