raak: jaaa dat weet ik!! Maar ik krijg nu steeds meer een beetje een beeld van Maleisie… Had in eerste instantie geen idee wat ik kan verwachten… en dat wordt nu wel een beetje anders… :biggrin:
cynthia : lekker he die voorkriebels al
filiz : ik ben van mezelf zwart (of was, nu grijs hihi)en verf het wel steeds
een stukje lichter, ben nu middenbruin maar als je jong bent zoals jij is zwart wel leuk hoor
@ filiz, nee dat klopt, als je eenmaal aan zwart begint…
ik ben toen van zwart naar felrood gegaan… eerst in de peroxide… zag er wel grappig uit, dus vandaar t idee voor blond (long time ago)
mn ex vond blond vreselijk en hoe donkerder hoe mooier… was een van de 1e dingen die ik deed
ein-de-lijk
vind dit nu gewoon passen…
ik zou ook eigenlijk helemaal into the middle-east moeten zijn, alle bouwperiodes en farao’s kennen enzo… maar elas… andere prio’s op t moment… weet wel alle pr’s en baanrecords
uit mn hoofd :retard:
Ikke van me saaie peper en zout kleur naar rood gegaan,jaren gehad,sinds een aantal maanden zwart,laat tegenwoordig de kapper een kleur kiezen en die ging steeds donkerder,alleen als ik nu terug wil zit ik wel ff bij de kapper dan moet t ontkleurt worden,maar zal wel zien wat het de volgende keer wordt…
Zo de boel hier opruimen en dan lekker naar HUIS!!!
Ik heel donkerbruin van mezelf… en af en toe een rood/paars/bruine tint erdoorheen… Maar je ziet het toch nooit heel goed!! Jammer… maar goed… heb 1 keer een paar plukken laten ontkleuren… Nou dat was echt niks!!! Die had ik toen knalrood laten verven, en dat was binnen een week roze hahaah
ik ga er vandoor dames, allemaal prettig weekend en tot maandag
Bloem : genieten he, ik hoor het wel !!:dag:
ikke ga ook langzaam maar ff opruimen
tot strax/ vanavond
Pfffff moest gewoon heel lang bijlezen…
Mk…M. ziek…beterschap en een dikke knuffel voor haar.
Filiz…haren geknipt, en into zwart…rood wil ook hoor op zwart haar
Cyn…into KL…nog ff wachten
Beps…voelt zich gelukkig wat beter…en rolmops doet het goed, en ziet er goed uit…
Roanna naar Blof met Linda
Linda vakantie geboekt…en weet de tijden al, ikke nog niet…pff
Toos,…lekkere leidinggevende, als ze nergens van week, gelukkig was je haar een slag voor, haar probleem, niet die van jou…enne veel heel veel foto’s, en met een beetje mazzel in sept. nog een keertje die kant op.
Bloemmie, mams mag zich zorgen maken hoor…al vind jij dat niet, je gaat toch weg…natuurlijk kan thuis ook vanalles gebeuren, maar dat zit nou eenmaal in een moederhart…geloof me, daar kun je niets aan doen…maar jij kan lekker genieten…en laat vriendin, vriendin maar zijn…jij gaat, jammer voor haar.
Tlr…ook al zwart haar, vind het zo veel onderhoud…laat mij maar lekker blond zijn…maar soms ga ik ook wel eens naar rood, hoor maar dat ben ik eigenlijk heel snel zat.
Ikke moe, afgeblust, uitgewoond, gekraakt enz.enz. enz…
Mams haar huisje weer spik en span, boodschappen gedaan, belasting voor paps en mams ingevuld…gedouched, en nu als een dood vogeltje op de bank…pffff…dagje is weer gevuld geweest …
Meiden, middag met bezoek achter de rug, logeerpuber is er nog, dus ik verwaarloos jullie schandelijk :hihi:
Ik meld me straks wel, rond 19.30!!
No problem Beps…ga lekker naar je puber…
ik ga bankhangen…heb ff geen puf meer…en wachten tot hubs thuis komt…
Goede avond!
Uitgeslapen vanmorgen en al een bezoekje gehad van de monteur van de wasmachine, ja hij doet het al weer niet. De fabriek komt er weer bij maar gelukkig komen ze morgen een leenmachine brengen. Verder de nodige familiebezoekjes afgelegd. Had mams en zus schandalig verwaarloosd dus de sschade maar ingehaald nu.
@Bloem
Deze medicijnen worden (nog) niet of maar gedeeltelijk vergoed door het ziekenfonds dus daarom moeten we betalen.
Een vervelend mailtje, valt me tegen van vriendin maar JIJ gaat GENIETEN!!!
@Beps
Weer lekker het bos in het jullie pupseltje. Zal straks eerst je log eens bij gaan lezen want loop schandalig achter.
@Mk
Op de fiets naar het werk! Omdat je het zelf wil of is de auto kapot? Moet je ver trappen? M ziek en inmiddels vel over been. Maar goed dat er snel naar gekeken wordt.
@Kaylo
Een beetje van de leg vandaag! Het is nog een beetje vroeg voor witte donderdag en goede vrijdag. Welkom bij de DDD-club.
@Viva
Het huis van paps en mams weer netjes op orde. Hoe is het met je rug, nog last gehad gisteren?
@Filiz
De haartjes weer helemaal gezond. Een stuk eraf maar dat groeit wel weer aan hoor.
@Cyn
Genoten van de film gisteren en het begint steeds meer te kriebelen. Ook al wat nieuwe bestemmingen op het oog.
Goedemiddag.
Sluit me helemaal bij Marions post aan. :dag: :biggrin:
Moet eerst even eten nu, dus zie jullie vast later nog wel even.
:dag: Alles goed hier en tot latersssssssssssssssss
Ik zo ook eten… Heb koopavond… Dus maar ff wat bestellen… ![]()
kom nog ff langs
Marion nee niet veel last van rug…de kruissteekjes zitten nog netjes op hun plaats, gisteravond trok en brandde het een beetje, nu weer lekker onder de douche geweest, voel er nu niets van…alleen voorzichtig doen met kleding uit en aan trekken…
Jij alweer de wasmachine kapot,…daar wordt je ook niet vrolijk van zeg…als de fabriek erbij komt zullen ze toch wel een nieuwe geven???
Zo nu achter de pannen, ff makkelijk bami met sate is de kost voor vanavond.
@beps…ja…voel me zwaar verwaarloost…!! ![]()
@viva…jij niet stil gezeten vandaag zo te lezen!!
@cyn…vind jou haar kleur mooi…!!
@marion…schiet niet op met de wasmaschiene he…gelukkig krijg je morgen een leen en kun je lkkr wassen ![]()
@roanna…eet smakkelijk…
ikke nu mn tas inpakken en dan trainen…fijne avond allemaal…!! xx
@beps
We moeten 3x een buisje vullen en in het ziekenhuis afgeven en steeds 3 dagen ertussen, duurt dus nog wel even voordat we iets weten. Ze is vandaag gelukkig wel weer een stuk beter.
@marion
Hubs moest met 2 kinderen naar de huisarts, vandaar dat ik op de fiets was, het is 4½ km, valt erg mee dus.
@Viva
Is vervelend dat ie weer kapot is maar het valt allemaal nog onder de garantie.
@Filiz
Train ze vanavond!
@MK
Is nog te doen dan, gelukkig was het droog vanmorgen. Niets vervelender dan verregend op je werk aan te komen.