TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Marion: 2 bruine boterhammen met file american… :smiley: Maar tis al op!!!

Mijn oma kreeg ook een kaartje van de dierenarts… nu vind ze het ook lief… maar op dat moment vond ze het erg moeilijk…

@Viva: Stompwijk was toen de enige mogelijkheid vandaar

zo ik ga maar eens met het zuigmonster door de hut, gisteravond paps en mams op visite gehad, maar paps draaid een shaggie…en de hele kamer ligt nu dus vol met shag…had woensdag de hele toko al gedaan, maar met hun 1 uurtje in huis kan je weer overnieuw beginnen.

oke…maar ver is het wel…

Ja dat is ook zo. Is niet naast de deur

Was bij ons ook, dat kaartje, en ook dat briefje met dat gedichtje over voetstapjes en terugkijken om de lieverd te zien…JANKEN, ruzie met hubbie, omdat ik dat kaartje niet wilde, maar ook niet wilde weggooien enzo… Maar het is lief bedoelt!

Ik ga ook nog even wat doen, heb een :was: laten draaien, nu in de droger. Moet wel bijblijven :vak01:

ach de:was: staat hier ook volop te draaien, daar komt geen einde aan…maar nu genoeg…ik ga stofzuigen…

Ikke geen zin meer… :crybaby: Ga trouwens woensdag naar Burgers zoo in Arnhem… Leuk???

@Cyn: Cker… echt leuk, wij hebben ons verschrikkelijk vermaakt…dat aquarium!! Wel van bovenaf inlopen!!

systeem ligt plat… kunnen nu weinig!! !haha

Beps: ok mooi!!! :biggrin:

Wat een kl*teweer ! Hoop dat het niet voor gans het weekend zal zijn !

Hihi fokker heeft nieuwe foto’s gemaakt, hier vast 1

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/Aiji_5_wkn.jpg

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat lief!!!

Is dat Aija al ? Zo gegroeid !

Wordt vast een flinke meid !

Volgens mij geven ze Aiji pokon of zo, wat is ze gegroeit. Leuke foto hoor:wub::wub:

Ja ze wordt echt groot!!

Ach gossie wat een japanse prinsess zeg…enne Beps ze wordt steeds lichter van kleur of heb ik het mis, in het begin was ze veel meer haar moeder, maar ze gaat volgens mij aardig paps achterna qua kleur.