TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

@Beps:Zat pas te vertellen tegen hub over jullie Aiji en wat voor ras het is. Had hij ook nooit van gehoord, dus zeg ik het lijkt op Chow Chow, je weet wel met zo’n blauwe tong. Wist hij dus ook niet. Schiet lekker op van die hubsen

@TRL
Is meestal zo. Verwacht dus dat je met van alles op huis aan gaat.

@Viva
Zijn soms net kleine kinderen als ze ouder worden he?
De was, is nog erger dan een stel konijnen. Zo ben je bijna bij en het andere moment staan er weer een paar volle manden.

@Cyn
MMMMMMMM filet americain. Ik had een gebakken eitje vandaag.

@Beps
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat is GEGROEID!!!

@Toos
En heb je het bed al uit geprobeerd? Hoe ligt het?

@Marion: Heb het even geprobeert en het ligt echt goed:D

Marion: gebakken eitje… lekker!!! Ik vanavond aardappelroosjes uit de oven… worteltjes en gehakkie!!! :tongue:

eten voor vanavond, ik heb nog geen flauw idee, ik denk gewoon een boterham ofzo…heb niet echt zin om weer achter de pannen te kruipen…gewoon mijn dag ff niet, veel te laat wakker…bleh…

Gewoon een ***dag viva??

Ze wordt rood(net al papa) met een stukje zwart aan de staart achterzijde rug!

En ja ze wordt groot!! Gelukkig wel, maar hoop dat ik volgende week nog heen kan, en dan jullie foto’s kan laten zien in verhouding met mn handen ofzo… En het ras is Shiba Inu!

@Toos: Mijn hubbie kende een herder, en daar hield het mee op!

maar de hut is weer glad, laatste was in de machine en dan nog 2 om door de droger te halen…

Gaan we terug eten ? :wub:

hihihii…ik kende het ras wel, ken ook haar grote ooms en tante de akita inu…ook zo mooi en zo vreselijk lief, maar zooooooo groot…lijken een beetje op een mix van een mechelse herder en een husky…

Bij ons vanavond gegrilde steak met champignons en verse frietjes ! Mjammie ! En sla en tomaatjes bij

cynnie ja gewoon ff niet mijn dag…ben een beetje van de leg zeg maar…beetje te veel op mijn bord gehad deze week en dan ook nog die kl*te verjaardagen dit weekend…

Oooo lekker kaylo, ik kom bij je eten…

viva : altijd welkom hoor !

is misschien ook wel een gevoel van gisteren…de hele dag weg, eerst met hubs naar de bijzondere tandheelkunde, mijn hub heeft implantaten in zijn bovenkaak met daarop een gouden/titanium rail en daarop een protese met klikkers, die is anderhalf jaar geleden geplaatst, maar die zat steeds niet goed dus moest worden gerebased gisteren, maar het ziekenhuis zit bij na naast de school waar ik moest zijn, dus gisteren eerst naar het ziekenhuis, toen naar die school, toen ff een bakkie gedaan op kijkduin, toen weer terug naar het ziekenhuis, van daaruit een patatje gegeten, en toen weer naar huis, maar ondertussen was het half 5 om kwart over 6 kwamen mijn ouders, die gingen naar een nieuwjaarsreceptie van de bond, hier in nootdorp, weten daar dus weg nog steg of ik ze maar even wilde brengen, heb ik dus gedaan, op de heen weg 5 minuten een geknker tegen elkaar aangehoord, om 10 uur ze weer opgehaald, wederom geknker tegen elkaar, ik word daar zo vreselijk moe van. Ze zijn 50 jaar getrouwd, maar kunnen echt geen 2 minuten vriendelijk tegen elkaar doen. Altijd maar vitten op elkaar, en dan morgen is mijn vader jarig, en moeten we daar dus morgenavond naar toe, dan weet ik al weer wat er gaat gebeuren, weer gezellig tegen elkaar doen maar niet heus…dan de hele nacht liggen denken en piekeren wat te doen met die sollicitatie, dus kl*ten geslapen en dan veel te laat wakker worden, en dan de puinhoop hier in de kamer aantreffen, meer shag op de wc en de grond als in heel het pakje van mijn vader pffff…Dat de boodschappen nog halen voor de hele week, en in de stromende regen thuis komen…enz…enz…wil niet zeuren of klagen daar heb ik geen reden toe…maar toch ff NIET MIJN DAG DUS…

Sorry Voor Mijn Ego Berichtje Van Hierboven…

viva : meisje toch ! De moed niet laten zakken hoor ! :kus:

@Viva: Geeft niks hoor, is wel goed om even je gal te spugen. Luchtte het op??

GA ZO MAAR FF

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/huishouden/43.gif

ach opluchten doet het altijd wel nietwaar meisjes…maar jullie zullen ook zeker wel eens van die dagen hebben…
ik wil gewoon ff niets…gewoon ff eruit ofzo maar goed dat zit er voorlopig nog niet aan te komen…