Toos kies dan voor missionaris…raakt je haar de matras niet
Hihihi ! Zie het al voor me !
viva : hééééééééééééél goed idee ! :lol:
Kapje op, dat is nog eens sexy. Wordt hub niet vochtig van:smile:
Marion licht uit…ziet hij er niets van…
zo ik naar de winkels…bleh…lig zwaar achter op schema…nou ja straks maar even met de stofzuiger overal langs en dan moet het maar…tot straks…toedels meiden…werkse
@Viva:Tot straks:dag:
hoi,
wou even bijlezen in me pauze nou dat is gelukt alleen nu heb ik geen tijd meer over om te reageren dus dat doe ik straks na mijn werk
iedereen werkse of huishoudse/ kookse/ of al lekker aan het weekend vieren!
tot later
viva : daaaaaaaag !!!
@Toos
De therapeut zei ook dat het lang kon gaan duren. Ook dat de nekklachten daar vandaan kwamen. Gewrichtskapsel en zenuwen hebben gewoon langere tijd nodig om te genezen dan een breuk.
Ben benieuwd hoe het matras slaapt vannacht, heb eens ooit gehoord dat het de 1e nachten erg moet wennen. Nou ja … kan je altijd nog je kapje op en in de missionarishouding he!
@TRL
Aan de shop vanmiddag met vriendin? Veel plezier!!!
@Viva&Seray
Tot straks!!
ik ga lunchen!!
Roanna: als je meer wil lezen over maleisie… check dan me log…Ben er mee bezig om meer algemene info op te zetten…
Goedemiddag allen!!
Jeetje… heb veel bij moeten lezen, maar ben wel weer up to date! Hier een gekkenhuis, dus kwam alleen even lezen en zwaaien!!
Marion,ben niet van plan om wat te shoppen,maar ja vaak kom je dan de leukste dingen tegen.
@Damber: :dag:
Ikke gegeten… tot straks
he he Boodschappen binnen, wat een bagger weer zeg…het plenst.
pff komt net de post, een sterkte kaarten van de dierenkliniek…pfff lief bedoeld maar echt moet dat nu…
@Viva: Onze hond is naar stompwijk gegaan, kreeg toen hij gecremeerd en uitgestrooid was een brief met een gedichtje erop. Had toen hetzelfde, later vond ik het toch wel mooi
dat is een eind bij jullie vandaan zit hier om de hoek