TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Goedemoggel.

Zo boven weer alles spic en span, om met Viva’s woorden te spreken. Nu even tijd voor een bakkie.

@Kaylo: Oh, is dat de kop van een lama? Ik maar denken dat ik steeds tegen een kamelenkop aan zat te kijken. :smirk:
Ik moet toch maar eens langs Hans Pearl. Dit kan nooit goed zijn. :retard: Wel laten staan hoor Kaylo!

@ De rest allemaal druk op kantoor enzo? :ninja:

@Marion: Dat zat ik me ook steeds af te vragen van die naaldhakken! Als dat maar goed gegaan is? :biggrin: Horen we vast wel vandaag!

Meiden… sterkte met jullie hoofdpijnen en muisarmen.

roanna : is héééél dringend hé voor Pearl ? Hihihi !

Heel rustig op het werk, pffffffffff… Lange dag !

Roanna, jij heb trouwens ook een mooie foto van jezelf als avatar :wink: Wanneer is die genomen??

:kus:

@Cyn
Is die niet bij de laatste meeting genomen :wink: ?

goedemorgen meiden…gosh…moest toch een partij bijlezen, ongelofelijk eens kijken wat er is blijven hangen.

Bloem heeft streepjes in haar haren, wil de andere helft eraf knippen en maakt zich op voor het weekend Heerenveen.
Toos heeft vannacht gekampeerd op een luchtbed, nadat haar waterbed door hubs, met of zonder naaldhakken is leeggehaald, ook bijbabbelen was er niet bij omdat de meiden dan mee konden genieten.
Kaylo, wil hachee proberen en is onze Kas spijkers wat betreft koken…lekker hoor hachee, duurt lang maar dan heb je ook wat.
Beps…problems met de ouders, en het sudderd nog wat na, maar dat komt volgens mij ook wel goed.
Marion pijn in haar arm wordt wel minder, maar moet afwachten of die arm zich goed houd.
Cynnie leeft op molletjes voor haar nek, en kan niet slapen door smsjes.
Linda, gaat op vakantie naar cp, en heeft lekker maar kort gelopen met J.
Seray, je zeker niet laten wegjagen door een dom leeghoofd…kop op meid…wapen je tegen zulke mensen…en denken daar over LAAT MAAR LULLEN, ZE ZIJN NIET WIJZER.
Roanna, naar de kookfabriek geweest, niet daar maar hier een lintje gekregen, en een extratje voor de vakantie ingepakt niet verkeerd hoor 250 euro lekker van genieten. Je ziet allemaal ellende om je heen, dus als je kan, ga dan genieten.

Dank jullie wel voor het succes wensen voor de sollicitatie…
tja wat zal ik er van zeggen.

Het was geen sollicitatiegesprek maar een orientatie gesprek, met de collega daar, een beetje een vreemd figuur. We zaten te praten, er kwamen steeds mensen tussen door, hectisch een beetje…het werk lijkt me leuk, tja maar allen die collega. Heb vannacht de boel een beetje op een rijtje gezet, en heb besloten wel voor roosteraar te willen gaan, maar niet op die lokatie, en niet met die collega. Dus heb die manager een mailtje gestuurd waarin ik dit heb vermeld, er komen nog andere vacatures daar op die afdeling en dan kies ik toch voor het hoofdgebouw. En niet voor die vreemde collega. Daar heb ik uren over liggen woelen in bed, met het gevolg dat ik vanochten om half 10 uit mijn mandje ben gerold. Zit nu nog in mijn pon, en ga zo eerst maar eens boodschappen doen, de muizen liggen dood voor de kast van de honger, en er galmt een echo door de koelkast…
Enerverend weekend voor de boeg, met 4 ja 4 verjaardagen bleh…vanavond al 2 en morgen 1 mijn pap is dan jarig en mijn schoonzusje dus daar kan ik niet naar toe, kan mezelf niet in 2en delen…

vivia : druk weekendje zo te zien ! Zijn een hoop verjaardagen in één keer !

@Viva
Jammer zeg, lijkt de baan je leuk maar dan zit je weer met een vreemde collega opgezadeld. Dan kan je inderdaad maar beter even wachten als er nog meer banen komen op de hoofdlokatie. Als je van baan gaat veranderen moet alles ook naar wens zijn, niet dat je van de ene ellende in de andere valt.
Een druk weekend voor de boeg zeg met al die verjaardagen. Hebben ze hier gelukkig weer gehad voor even.

O ja meiden, muisarm…doe je zelf hoor…
waarschijnlijk zit je dan te hoog met je stoel, de leuning van je stoel moet op gelijke hoogte zijn met je bureaublad en je muis moet op de rand van het bureau bewogen worden, ga je namelijk je arm strekken om te muizen, dan zit je elleboog niet meer in een hoek van 90 graden ten opzichte van je schouder, en dan ga je scheef zitten met je nek…probeer de muis met je andere hand te gebruiken zolang je er last van hebt…

@Marion & Cynthia:
Die foto van mijn avatar van mij, was nog van… voor de bot*x behandeling. Kun je nagaan hoe een mens er van kan opknappen. Hi, hi. Zal eerdaags weer eens een wat recentere foto erop zetten.

@Viva: Lekker vrij dus en nog in de pon. Heel herkenbaar! Jij dus ook weer een dilemma? Nou, zou ook eerst even verder kijken.

Meisjes… ik ga er vandoor. Vrijdag=snackdag, dus zal weer druk worden.

Fijne dag nog verder en tot laters… :dag: :kus: Allemaal!!!

Marion, inderdaad als ik het doe, doe ik het goed, en ik zit niet op een schopstoel…

Ga ook maar eens in de toko aan de gang. Even de bovenverdieping recht trekken. De was draait al volop.

Goeiemorgen,
Vannacht wel goed geslapen op het luchtbed en nee was niet lek. Hub mocht zn naaldhakken niet aan om het waterbed leeg te maken en vannacht ook niet want dan had ik op de planken gelegen. Trouwens waterbed staat op MP dus moet wel waterdicht zijn:hihi:
@Marion: Tennisarm kan wel even duren hoor. Wil je niet ontmoedigen maar ik heb het opgelopen door overbelasting na mn schouderoperatie. Dat is nu ruim een jaar geleden, heb er ook fysio voor gehad, maar hielp weinig. Wist je dat er speciale bandjes voor zijn, Hub had er baat bij. Misschien heeft de pijn in je nek er ook mee te maken.
@Viva: Zou ook gaan voor iets wat je helemaal ligt en met leuke collega’s
@Beps: Ouders kunnen soms heel vervelend en onredelijk zijn. Wat je zegt even sudderen en langs gaan om het uit te praten
@Kaylo: Ook aan de hachee, heb wel wat losgemaakt hier
@Trl: Half dagje, het zit er bijna op zeker

Nieuwe matras is inmiddels gearriveerd, ben benieuwd vannacht. Het wordt niet ingeweid vanavond want Hub moet vroeg naar bed, die moet er om 4 uur weer uit

Pfff nog een half uurtje en dan heb ik het erop zitten voor vandaag.Vanmiddag ff met vriendin naar Arnh*m.En kan askim niet te pakken krijgen,grrr :mad:,daar wordt ik altijd zo kriegel van,maar ja zal wel geen werk hebben en is die eigenwijs.

Viva,jammer dat de collega je niet ligt,maar geef je wel gelijk je moet er wel de hele dag meewerken…
Toos,vanavond lekker slapen dus.
Kayloo,aan de hachee,ik lust het niet
Marion,druk met het huishouden.

Hoest proest kuchkuch…
Maar het is DRUK!!!

Dan ga je toch lekker mee vroeg naar bed ? :o

@Kaylo: Zou kunnen, maaaar ga naar de kapper vanavond. Raakt mn haar in de war:D

Doe je een kapje om!!!