kaylo- examen ook weer achter de rug, duim ook voor je dat de uitslag weer goed is, voor nu fijne avond en welterusten!
@Kaylo: Hachee zoals onze kok op het werk het maakt.
Gebraden poulet (stukjes rundvlees) met uien en kruidnagel.
Daarbij meestal aardappelpuree en rode kool met appeltjes
En a’vonds dan lekker meuren van… vooral… die uien. :lol:
Maar wel heel lekker.
Ik maak eerst de blokjes rundvlees met rundvleeskruiden…aanbraden en dan 150% uien(van de hoeveelheid vlees) erbij aanbraden. Als je het dan laag zet, suddert het langzaam in het uiennat…weet je hoe je daarvan meurt…en winden laat…hahahaha
Moest nog ff bijlezen:
@Roanna: Wat een ellende weer… Worden mensen ouder kunnen gaan genieten en dan slaat, op welke wijze dan ook, het noodlot toe!
@Kaylo: Mooi dat denken aan je geholpen heeft…nu afwachten
En toen wist ik het niet meer. Morgen vroeg op(5 uur) en dus op tijd erin. Nog een goed half uurtje denk ik!
Tot morgen
:slapen: :dag: :kus:
beppie- slaap lekker
ik ga je voorbeeld volgen bij mij gaat de wekker ook om 5 uur dus slaap lekker allen
Ik kruid het vlees met hacheemix, kwartiertje laten staan, aanbraden en uien ook heel even. Dan de heleboel bij elkaar, kruidnagels en laurierblaadjes en uuuurrren laten sudderen. Andere dag succes verzekerd:lol:
@Kaylo: Blijven voor je duimen hoor, in ieder geval vanavond een goed gevoel. ook lekker wezen grieken
@Marion: Voelt je elleboog wat beter na de fysio van vandaag?
@Seray en Beps: Slaap lekker
@Cyn: Dilemma E1 of E2
Waterbed is leeg, geen waterballet gelukkig
@Toos: Pas de andere dag?? Bij ons staan meestal 's avonds al de muren bol…:lol:
Nu is het gedaan voor vandaag…ikke ga
:slapen: Lekker
@Toos: Oh en ging het een bietje makkelijk? Waar slaap je vanvond in of op dan?
@Linda: Ik kreeg vanmidaag een nieuwsbrief van BX-reizen met Griekenland aanbiedingen en bij hun krijg je dat treinkaartje naar Schipho voor €10 erbij als je een reis boekt.
Weltrusten Beps en Seray. Slaap lekker en werkse morgen weer. :dag::kus:
Ja ging goed, we hadden een pomp geleend. Slapen vannacht op een luchtbed
@Toos: Oh… gezellig kamperen in je eigen huis. Hebben wij ook een tijdje gedaan toen die dakkapel afgwerkt moest worden. Gezelli en maar babbelen en maar babbelen… he! ![]()
het is maar voor een nachtje, liggen in ieder geval hoog en droog. Enne alleen maar babbelen, bijbabbelen op een luchtbed is geen strak plan
Nee… kraakt ook zo he! :lol: Wel weer een keer spannend hoor! :slapen:
Het hoofdeind staat los, dus als er bijgebabbelt wordt kunnen de meiden meegenieten. Doen we maar niet
@roanna: wil je mij die nieuwsbrief een doorsturen?
@roanna: laat maar heb al gekeken hebben geen hotels in de plaats waar we hen willen
@Linda: Oh gelukkig dan maar, want ik had die brief ook al niet meer. Ik verwijder meestal alles meteen als ik het gelezen heb.
@Toos: Nee, dat kun je inderdaad niet maken. Die meiden hebben hun rust wel nodig. :arrow:
Ik had hem ook gehad, is hoofdzakelijk kreta
Nou meiden… ik nok ermee. Ga nog ff tv kijken in bed en dan maar weer slapen. Ik heb verder toch ook niets meer te vertellen eigenlijk. :slywink:
Weltrusten alvast en tot morgen.
Toos, jij bent dat toch he, die binnenkort naar Japan gaat? :vak01: