TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Toos: jaaaaa en dan lekker vroeg slapen… en hopen dat :wub:1 niet smst… :wub:2 is nu trouwens op msn… :tongue: Kan ook geen voorletters gebruiken… begint beide met een E… haha

Ja, zal ik doen. Ik wil er verder ook niet dramatisch over doen hoor, maar hij is nog niet zo oud. Gaat in Juni met de VUT en dan dit. Toch hoor je dat best vaak, dat mensen inenen aftakelen en niet meer van hun vrije tijd kunnen of mogen genieten. Kan ik zo kwaad om worden dan he! Hebben ze hun leven lang hard gewerkt en dan zoiets. :so:

Maargoed, we hopen er maar weer het beste van.

Het regent hier trouwens flink en de fotograaf :storm: is lekker bezig

@Cynthia: Ook een dilemma met een E? :zon: Tis wat he? :unibrow:

Ja het is altijd sneu als je zoiets hoort. Ik heb ooit een collega gehad, zich jaren uit dr naad gewerkt. Ze zou met haar 60ste met de VUT gaan, ze had nog wat vakantieuren en staan en is op de dag dat ze officieel weg zou gaan overleden aan een grote hersenbloeding

@Cyn: Telefoon uit??? of op stil zetten hoor je niks:slywink:
Ga even hub helpen met het waterbed leeg te maken

Nou, dat bedoel ik maar. Daarom mensen… geniet ervan.

Je moet en kunt er ook niet de hele dag bij stilstaan dat zoiets kan gebeuren, anders heb je geen leven meer. Daarom probeer ik ook zolang ik kan, het ervan te nemen hoor!

En jullie toch ook of niet dan?

Over tot orde. Zo :frowning:

roanna/toos- dat is zo oneerlijk, idd mensen hebben jarenlang hard gewerkt en het zo verdient en dan kan ze er alsnog niet van genieten

cyn- bijna klaar met werken ondertussen ook nog msnen je bent er maar druk mee;)

@Toos: Hij kan toch ook zijn naaldhakken erin zetten? :biggrin: Is die zo leeg hoor! Succes ermee. :dag:

Toos: ja maar vind die smsjes ook wel leuk hoor :wink: Dus misschien sms ik hem vanavond wel… E op msn had ff geen tijd… dus nu maar weer over op E2… haha

@Toos
Ging wel, morgen gaan ze die chunt weer onderzoeken, een soort vaatonderzoek met een lamp of echo. Ze wist het zelf niet meer precies. In ieder geval gaan ze kijken of ze een andere plek kunnen vinden om aan te prikken. Daarna weer aan de dialyse en hopen dat het dan wel gaat lukken.

@Roanna
Jeetje wat erg! Zit bij jullie in de familie ook niet mee de laatste tijd!
Helemaal waar wat je zegt, zoveel mogelijk genieten … boeken dus die cruise.

@Cyn
Je hebt het maar druk met die lovers. Maar beter nu dan vannacht he!

@Toos
Is druk aan het hozen nu.

Ikke naar huis!!! :dag:

Tot morgen!!! :wub:

Iyi aksamlar !

Terug van examen ! Pfffffffffffff… Zware dobber !

Alles op een rijtje :

test 1 : 38/45
test 2 : 30/35
test 3 : 16/20
En nu de uitslag afwachten van het examen van vandaag. Dat weten we volgende week. Ben benieuwd. Viel nogal mee (denk ik … ?).
Moesten we ook een gerecht op papier zetten (kende de ingrediënten niet, dus zal niet veel soeps zijn, hihihi !).

Griek was reuzelekker ! Scampi diabolique (sausje was héééééééééééérlijk), lamskoteletjes met groentjes en gegratineerde aardappeltjes met vééééééééééééél look (hihihi !).

En een Zirtaki dansje kon natuurlijk niet missen ! Had echt geen zin om naar het examen toe te gaan, maar ja …
Ben blij dat het gepasseerd is, zijn we daar ook vanaf !

@ cyn - fijne avond en slaap lekker alvast!

P.S. Bedankt iedereen om aan mij te denken hoor ! :kus::kus:

Jullie steun doet deugd !

Dag Cynthia. Fijne avond nog. :dag:

@Kaylo: Geen dank en dan nu weer voor je duimen over de uitslag volgende week.

roanna : is geen goed nieuws weer hé ?
toos : waterbed aan het “hozen” ?
cyn : ziet ze vliegen:wub::wub::wub: Hihihi !

roanna : ja, jullie moeten hier wat afduimen voor mij hé ? :drugged:

Een vraagje : wat is hachee ? :confused: Iets met bonen blijkbaar ? Klink wel lekker (ben verzot op stoofpotjes). Je mag altijd het recept doormailen hoor !

cyn : slaap lekker en droom zacht :slapen:

Ik ga ook nog half uurtje in zeteltje hangen, en dan naar bed. Voel me best moe nu (na die ZWARE HERSENINSPANNING van vanavond :teeth:).
Morgen wekker terug om 5u en terug naar Brussel sporen, jakkes !
Maar is dan wel weekend !

Iedereen nog een hééééééééél leuke en gezellige avond, welterusten en bedankt voor jullie steun ! Een dikke :kus: allemaal !