TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Ja klopt, maar daar ben ik nog niet geweest, dus moet ook nog een keer gebeuren…

Japan??? Is dat zo. Ben het even kwijt. Wanneer ook alweer? 22 ste toch of was er dan wat anders:retard:

Het was Jutland, ga daar skieen:lol:

@Linda: Op de site van b*x staan ook aanbiedingen Rhodos

O ja, jullie gaan op skivakantie he? Nou, wij blijven wel lekker hier. Het wordt hier 13 graden de komende dagen. Moet er niet aan denken, die kou in Jamaica waar jullie heen gaan. Brrrrrr. :hihi:

Ik zou toch eigenlijk al weg? :dag:

Nee je moet er niet aan denken, zonnetje, hele dag onder de rumtap en aan de rumbonen. O ja en eerst nog uren vliegen. Kun je beter thuis blijven

Zie dat ze ook naar Samos gaan, ideetje voor het najaar misschien:biggrin:

@roanna: slaap lekker

@mk: ja al wel reactie gehad hij vind t op zich wel leuk om samen maar erg moeilijk om samen wat te plannen ivm onregelmatieg werktijden van beide kanten, hij vaak dan spontaan gaat en afspreken dan erg lastig wordt en hij al blij is de woendagen te kunnen trainen ach wie weet een keer, wel leuk dat ie t idee op zich wel leuk vond

Oh ja goed nieuws ga morgenavond vakantie naar CP boeken dan kon wel en ga zeer waarschijnlijk weer met die kids op vakantie, dus weer drie keer dit jaar

@Linda: Weet je al wanneer je naar CP gaat en welk park

Strak plan Toos! :wink: Samos lijkt mij ook wel een keer wat.

Nee Toos, moet je niet aan denken zolang in zo’n krap stoeltje. Kun je beter 24 uur in zo’n royal class bus naar Spanje zitten. :unibrow: :puke: Mag je nog om de 2 uur er uit om te roken. :rolleyes:

O ja… weltrusten nog allemaal. :slapen: :kus:

Tja dat had ik nou eerder moeten bedenken. Misschien met de bus naar… jamaica

@Roanna: De groetjes aan kokkie:kus:
Ik ga ook zo naar mn mandje, welterusten en tot morgen:dag::dag:

@Toos: :lol: :lol: :lol: Bacootje? Jij ook groetjes thuis hoor!

@Linda: Toe maar. 3 Keer per jaar op vakantie. Het is je gegunt hoor!

:dag: Nu ga ik echt weg.:dag: Doei.

@toos: het zal de week van 2 juni gaan worden en we willen dan naar de kempervenne in brabant

ik ga ook slapen tot morgen allemaal eerst werken daarna vakantie boeken en weer druk met huiswerk

:idea:
Goedenmorgen…

Hier weer alles in werking… pfff bijna weekend!!
Ik heb bijgelezen…maar of ik er nog zinnig op moet reageren…

@Toos: Hoop dat de lucht in het bed gebleven is…:lol:

Ik mag straks weer om 8 uur beginnen… En dan na het werk eerst maar eens de boodschapjes en daarna de HACHEE!!! Meld me vanavond wel weer

@Viva: Ik heb vast gemist hoe het met je soll gegaan is…Vertelll nog ff voor een beginnende DDD!!!

mornink…
ikke wakker, blond, en geen zin: alweer :retard:
nie bijgelezen, ookal geen zin an dusseuhm… allemaal een fijne dag!

Morguh,

Ik ook geen zin,maar gelukkig maar een half dagje.

Tot later