ikke net weer met de ambassades en consulaat gebeld
en ja ik kan echt! echt waar? ja ECHT waar! gewoon mn visa aan de grens ‘kopen/aanvragen’
nou ga me er verder nie druk om maken, als t toch niet zo bleek te zijn, dan zien we dat dan wel weer… ja toch?
@ viva, ja strak plan, lekker stevig, maar niet te hard, veel dekens, veel kussens, genoeg ruimte aan alle kanten mmhmmhhhh
ikke wil naar bedje toe!! hahahaha
Bloem, heb je die info van visumdienst?
En bij Clicky staan nog geen bezoekers… ![]()
@ cyn nee heb de de ambassade van jordanie gebeld en het consulaat van syrie
zij zullen t wel weten, ja toch?
owh en met clicky duurt t ff
of jke hebt niet de juiste code ingevoerd, hij is echt super lang! en moet html zijn
dan pak je een nieuwe typelist, noemt die stat, of clicky of whatever
en dan plak je die code bij korte omschrijving en bij link/ inhoud
thats all
hier een leuke link, als je niet tegen vloeken kan moet je er niet naar kijken, maar ondanks mijn gevoel wat ik de hele dag al heb, heb ik samen met mijn collega in een deuk gelegen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/36313/463b554b/het_is_weer_kerst.html
Ja dat heb ik ook gedaan… De rode html code… Nou dan wacht ik nog ff af ![]()
En op www.visumdienst.nl staan de telefoonnummers van de ambassades… en als je die gebeld heb dan zat je sowieso goed ![]()
@ cyn ja heb de telefoonnummers van de site van de ambassade enzo
maar goed… had heus geen grapjas aan de telefoon ofzo, die zich voordeed als consul ofzo
hahahaa
ik heb gewoon mn muis leeggemuisd
heb mn flaptop met muis bij, dus die maar aangesloten op de pc, anders… uhm kan ik nie ‘werken’ he? ![]()
Zo ikke naar huis toe, toedels meiden…
@ viva, succes met de strijk en de rest kussieee
Jeetje!! Jullie zijn lekker bezig geweest zeg ![]()
Viva, ik kan de link wel openen… maar geluid doet het niet :? strakkies thuis dus maar kijken… ikke nu pauze
@Viva: Poets en strijk ze vanmiddag
Hier druk… ikke moe!!!
Maar goed morgen vrij…
@ beps, alweer vrij|!!
lekker verveeld…1 dagje werken, dagje vrij, dagje werken, dagje vrij, dagje werken, 2 daagjes vrij… hihi
staat er nog een aiji knuffelmomentje op de kalender of is de eerst volgende keer de 5e feb?
poehee…
nog ff en ik zit gewoon aan mn 15.000 e post!! :eek: ben benieuwd of er weer een sterretje inzit… hihi… past er al niet meer bij! hahaha
@Viva: Succes met de strijk en de rest weet je wel he:kus:
@Bloemmie: Er komt tussentijds nog een knuffelmoment. We moeten ong 1 week voor ze komt haar kleedje halen omdat er dan vast haar luchtje in ons huis komt voor de katten… Dus ik hoop volgend weekend!
Ja volgende week gelukkig 5 dagen, 33 uur… kan het goed hebben met de kleine plurk die er komt… pfff kost klauwen!
i know!
zo’n klein beessie kost idd behoorlijk veel geld, aandacht en tijd…
maar ja, onbetaalbaar wat je ervoor terugkrijgt…
zucht, ik wil ook een kroelmuppet!!
maar ga weer ff wat doen
tot laterzzz
vanavond ofzo
Pffff… hoeveel tranen heeft een mens???
Vanmorgen al 2 collegae gehad die me een knuffel en een kus gaven… allemaal die het verhaal wilde horen… heb een verhaal op m’n h*ves gezet… komen zelfs collegae huilend naar me toe ![]()