ik zit nog een klein uurtje op kantoor, en dan weer naar huis, heb een mega was/strijk liggen, is goed voor me…
@marifran: sorry dat je zo schrok terwijl je en serieus bericht aan het typen was hahaha
Toos wanneer krijg je hem???
@viva: al wat van sollicitatie gehoord?
wij hebben boxspring, met geveerde bakken, een binnenveringsmatras en daarop een topper…maar wel electrische deken erbij op, want een waterbed is altijd lekker warm…
hoezo verwent.
morgen om 10 uur gesprek op de ander locatie, ff kijken, wat het is Linda.
ja het idee alleen al, hoef me niet vast te houden als hub zich omdraait
wilde gister aanvraagformulier voor examens insturen, moet tusen 15 jan en 15 feb, kom ik er achter dat ik een uittreksel ui bevolkingsregister mee moet sturen aangezien t mijn eerste examen is daar, na boodschappen dus maar effe langs stadskantoor
@viva: voor ik t vanavond vergeet alsvast veel succes morgen
vraag een digidcode aan, en je kunt het via de pc doen Linda…
dat duur een dag of 3 en dan heb je die code in huis…
kijk op www.digid.nl
vrijdagmorgen komen ze hem brengen. De watermatrassen moeten eraf, maar ze leggen de lattenbodems op het fraim van het waterbed en daar de matras op
Wij hebben tegenwoordig ook een box… heerlijk. En qua warmte ikke is een kleum in bed(krijg het slecht op temperatuur. Met dit bed…PFFF zelfs hubbie, mn straalkachel kan binnen 2 minuten mijn kacheltje al niet aan,… :lol:!
@viva: dacht dat digid code alleen voor belastingsdienst was, als t me straks daar echt te druk is ga ik zeker te tip opvolgen
@ linda, hihi, we stoppen over t bed en springen enzo, anders ga jij helemaal heet en h*tsig en vol goede ideeen naar de training
@ cyn, zal zo ff kijken of je het goed hebt gedaan, want da was wel de bedoeling in de typelist
@ bedden, wel eens op een 2pers. luchtbed gelegen… hihi…
ikke wil later als ik een eigen bed nodig heb een heel groot, breed warm bed
merk echt dat er zoveel verschil in zit enzo… mmhmhmhh :wub: heb er nu al helemaal zin an, weet precies hoe mn huissie en slaapkamer moet worden ![]()
ik ga de bodschappen doen tot straks
@bloem: daarom zei ik net al ander onderwerp hahahahaha
nee digid is ook voor de gemeente voor het aanvragen van die uittreksels ect…
@ linda, succes
@ cyn, ja volgens mij heb je t goed gedaan
en je hebt al bezoek gehad, moet je nu kunnen zien…
Bloem een bed van 3 x 3 en dan overdwars er in…hihihihihi