tjonge dit gaat weer helemaal nergens over hihihihi…
Linda kom op meid, moet kunnen gooi je haar los…nog ff en we zien een totaal andere Linda tevoorschijn komen…zeggen wat je denkt…dan maak je van je hart geen moordkuil
moet zeggen best gezellig hier nu hahaha wilde al lang geleden aan studie beginnen alleen is dat nog niet gelukt
cyn springen op je bed,het is geen trampoline, als je verkeerd neerkomt ga je door de lattenbodem…hihihihi…nee dat is geen optie.
Hahaha ik zie Linda al voor me op het bed staan te springen
hooguit op je knieen springen dat zou nog kunnen.
kan t beter nu proberen dan voordat ik afgevallen was
hihihihi…ach een goed bed kijkt niet naar gewicht…een waterbed wel, als je dan met zijn tweetjes erin ligt, en de een is 30 kilo meer als de ander, dan heb je een probleem. Want als de zware persoon zich dan omdraaid en je hebt een monobag dan stuiterd de lichtere persoon zo het nachtkastje op…
@viva: gelukkig scheelde t toen niet zo veel tussen ons zat er toen iets boven nu iets onder schat ik
hihihi
gaat weer echt nergens over
maar we weten wel: een goede matras is voor meer dan alleen lekker slapen ![]()
@ cyn www.getclicky.com
zo nu effe ander onderwerp haha later meer
Ohohohohohohohohoho, en ik heb al zo… laat maar… :lol:
![]()
Hoe zwaar is hij?? Toch geen 100 kilo of zo;)
Bloem: ik heb nu die code in een typelist gezet… Klopt dat?
Even tussen haakjes, een bed is NIET om op te springen wel om bij te babbelen en te slapen af en toe;)
Ons vorige waterbed was ook 1 matras en hub is aardig wat zwaarder dan ik, dus als die zich omdraaide werd ik haast gelanceerd en als hij er uit stapte lag ik op de planken
hahaha… ikke dus nooit een waterbed!
Hallo allemaal!
@Viav&@Damber - Was wel een heftig emotionele dag gister. Met tranen jullie afscheid gelezen. Voorlopig zal het nog wel een poosje moeilijk zijn. En straks thuis komen in een leeg huis. Zet je maar schrap, zal moeilijk zijn! Maar jullie zijn kanjers dat je het beestje niet onnodig langer hebt laten lijden :kus:
@Bloem - Al vind je het werk niets aan , toch lekker veel tijd om te WW’ en.
@Marion - Lekker lange koffiepauze, lijkt me wel even nodig. Nog gefeliciteerd met je papa! Goede berichten over N. en haar moeder, dat maakt het gelukkig wat makkelijker, al druk genoeg.
@Toos - nog maar 2x crocken en dan mag je ook je koffers pakken, Spannend hoor!
@Cyn - Tuurlijk gaat Maleisie door, laat je niet gek maken!
@Roanna - Succes met beoordeling. Gezellig middagje Den Haar en misschien terug komen met een prijs.

:lol::lol: Ben ik tamelijk serieus berichtje aan het intikken, denk zal even terug kijken , gaan de meisjes lekker los over een waterbed!! Prima hoor, mag meer gelachen worden in de slaapkamers!
Ga, zometeen nog wat boodschapjes doen en nog wat klusjes in huis, koffers voorbereiden, nog zat te doen voor zondag.
Moest vanmiddag nog naar Nieuwjaarsbijeenkomst van Hub, maar gelukkig heeft hij ook geen zin. Veel te laat, zijn al weer met heel andere dingen bezig.
Krijgen nu een matras uit 2 delen, wel in een hoes met luchtkamers erin die je kan instellen zoals je het zelf wil. Soort van lux luchtbed zullen we maar zeggen
@Toos ?? en is dat dan toch een waterbed ?
Toos lekker meis, wat zal jij rustig liggen cq slapen, zonder gelanceerd te worden…
nee is geen waterbed. Dat wilde we niet meer. Het is een matras waar luchtkamers inzitten met een topper van koudschuim, het ligt heerlijk